Mies lähti pyörälenkille eilen klo 13, ei ole vielä palannut
Arvauksia otetaan vastaan missä mahtaa olla. Puhelimeen ei vastaa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeää on että miehellä on sivusuhde tai jonkinlainen säätö. Sokka on irti.
Älä usko mitä tahansa mitä mies yrittää sinulle uskotella.
Näissä pettämisprovoissa minua aina jaksaa ihmetyttää, että miten jokaiselle luuserijuopollekin muka riittää naisia joka sormelle. Siis mistä ne kaikki naiset oikein tulevat, jos joka miehellä on samaan aikaan vähintään kaksi kierroksessa? Eikö naisia ja miehiä ole kuitenkin suunnilleen yhtä monta?
No ei kaikista heti päällepäin näy, että kyseessä onkin luuserijuoppo. Etenkään jossain baarissa, jossa suurin osa kävijöistä on muutenkin enempi vähempi humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmotti viestillä että meidän suhde on ohi.
ap
Eipähän tarvi arpoa.
Viimeisestä parisuhteesta katosin, kun lähdin viemään iltapäivällä roskapussia. Nykyisin elän toisaalla. Olen nainen, joten katoamistempun osaa tehdä sekä mies että nainen.
Onko teilläpäin bordellia, tsekkaa lähin tai sitten baari plus lähinnä olevan poliisilaitoksen putka, nämä tulevat heti ekana mieleen, kun on kyse miehestä. Ai niin, nyt hokasin vielä yhden täsmäpaikan, toisen eukon luona, jos mikään näistä paikoista ei nappaa, eikä häntä löydy, on hän siirtynyt täältä ikuisuuteen, fillarin löysi ja vei tankojuoppo.
Puff, ja hän katosi! kirjoitti:
Viimeisestä parisuhteesta katosin, kun lähdin viemään iltapäivällä roskapussia. Nykyisin elän toisaalla. Olen nainen, joten katoamistempun osaa tehdä sekä mies että nainen.
Ei voi arvostaa katoajia.
Mies ilmotti viestillä että meidän suhde on ohi.
ap