Missä kunnassa on hienoimmat maisemat?
Kommentit (399)
Sodankylä. Inari Fernández on tuonut Helsingistä sinne muuttaneena Sodankylää hienosti esiin.
https://www.instagram.com/aidinpuheenvuoro_official/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki. On kirsikkapuupuisto. Suomenlinna. Kartanonpuisto. Pitkin kaupunkia patsaita ja osassa alueita ok graffitikatutaidetta (esim. kalasatama). Santahamina jonne pääsee tutustumaan ennakkoilmpittaustumisella
Linnanmäen korkeista laitteista näkymät
Näkyy vain lattea kaupunki, ainoa korkea rakennus tuo mieleen Venäläiset kirkot.
itse vaikutuin kokonaisuudessaan saimaan seudusta.. lappeenranta, savonlinna ymym
itse oon Lapista kotoisin joten en varmaan näe sitä samanlain ku matkailijat näkee. Hanko ja Savonlinna on kyllä jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki. On kirsikkapuupuisto. Suomenlinna. Kartanonpuisto. Pitkin kaupunkia patsaita ja osassa alueita ok graffitikatutaidetta (esim. kalasatama). Santahamina jonne pääsee tutustumaan ennakkoilmpittaustumisella
Ei. Helsinki on ankea kaupunki. Tulee mieleen joku itäblogin kolhoosi.
Ehdottomasti Kuopio! Löytyy vettä vettä ja vettä, upeita rantoja, metsiä, koskia, citymaisemaa....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Punkaharju taitaisi olla. Kuopio toisena ja Liperikin on kaunista seutua.
Ehdottomasti Punkaharju, koska oma mökki siellä :-)
Enontekiöllä ehdottomasti, minun, etelän asukkaan mielestä.
Tornionjoen vierttä kun ajetaan pohjoiseen tulee vastaan kivoja maisemia. Leveä joki ja mäkinen, paikoin korkeitakin tuntureita, maasto on monin verroin parempaa kuin lättänä umpimetsä mitä valtaosa Etelä-Suomi on.
Suomen hienoin hiekkaranta Yyteri.
Mitähän maata kysyjä arvuuttelee?? En kaikissa maapallon kunnissa käynyt
Vierailija kirjoitti:
Kemissä, upea kaupunki. Toinen vahva suosikkini on Tornio. Eipä löydy vastaavia kaupunkeja näkymineen muualta Suomesta.
Kun ensimmäistä kertaa kävin Kemissä, niin luulin saapuneeni jonnekin Venäjän unohdettuun maalaiskylään, joka on vain jätetty rappeutumaan. Normikko rehotti ajamattomana joka puolella, tiet retuperällä, helvetin rumia sini-puna-värikomboja joka puolella, jotain 15-v mopojonneja ja -jonnia suljetun linja-autoaseman edessä ihmettelemässä mistä saa piriä jne.
Sain vielä kaupan päälle jonkun pöpönkin sen parituntisen visiitin aikana, kun ääni katosi useaksi päiväksi aivan täysin.
Ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Inari
Omia suosikkejani Inarijärven, Ukonjärven ja Luttojoen seudut. Saariselkä on myös kaunis alue ainakin siltä osin, mitä ei ole täyteen rakennettu.
tammelassa torron ja lies järven soissa näin punikkina silmä lepää kun nekin pakko lunastettiin jo 35v sitten ja vieläkin on muodolliset korvauksetkin maksamatta.VARO TAMMELAN KUNTAA HIMOKAS LUNASTAJA KORVAUKSIA EI KUITENKAAN MAKSA.
Kilpisjärvi Enontekiö aivan ehdottomasti vaikka kaikissa paikoissa on oma viehätyksensä.
Luganossa on hienoimmat maisemat.
Linnanmäen korkeista laitteista näkymät