Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?

Vierailija
15.05.2021 |

Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kerran se vain kirpasee ja laitan sen muiden tavaroiden väliin, esim. iso paperipakkaus toimii näköesteenä.

Vierailija
42/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan myös usein vessapaperia, talouspaperia, hygieniatuotteita ja siivousaineita ym. samalla kertaa. Sinne väliin saa hyvin sitten piilotettua naistenvaipatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Maailman luonnollisin asia. Itse valitsen tietoisesti nuoren mieskassan ja pläjäytän Vuokkoset hihnalle. Saa poika kokemusta elämästä edes sen verran.

Vierailija
44/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen kirjoitti:

Haloo! Maailman luonnollisin asia. Itse valitsen tietoisesti nuoren mieskassan ja pläjäytän Vuokkoset hihnalle. Saa poika kokemusta elämästä edes sen verran.

Ei varmaan tule saamaan kuukautisia nuorukainen. Ehkäpä on itsellään ihan omat kokemuksensa elämästä.

Vierailija
45/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää samalla tavalla kuin ostaessani apteekissa peräpuikkoja pukamiin. Ei tarvitsisi juu, mutta ei tämä tunne ole minun valittavissani. Se vain on.

Vierailija
46/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.

Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.

Ap

Oletko romani?

Ihan suomalainen blondi. Siitäköhän se johtuukin, tummathan ovat rohkeampia :D

Ap

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!

Asia on nimenomaan päinvastoin. En voi kirjoittaa enempää, koska viestini sensuroidaan. Olen yrittänyt lähettää viestin kymmeniä kertoja.

Vierailija
47/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ostan aina ison satsin kerralla ja pari pakkausta kondomeja samalla. Miksi luonnollisia tarpeita pitäisi hävetä?

Vierailija
48/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää, ja se johtuu kasvatuksesta. Äitini mielestä kuukautiset on jotenkin häpeällinen asia, josta ei saa puhua. Kerran lapsena kysyin kaupassa mitä siteet ovat, ja äiti raivostui. Sitten kun menkat lopulta alkoi, en oikein saanut mitään tukea tai neuvoja asian käsittelemiseen. En pysty puhumaan kenenkään kanssa asiasta häpeän vuoksi, vaikka tiedän kuukautisten olevan luonnollinen asia. Tuomitsen nyt vanhempana äitini asenteen ja käytöksen. Tänne sentään voin kirjoittaa.

Vierailija
49/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.

Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.

Ap

Oletko romani?

Ap

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!

Asia on nimenomaan päinvastoin. En voi kirjoittaa enempää, koska viestini sensuroidaan. Olen yrittänyt lähettää viestin kymmeniä kertoja.

Ymmärrän ymmärrän. En minä mikään tyhmä ja tietämätön ole. Vaikkakin blondi :D

Ap

Vierailija
50/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI pysty ottaan vakavasti näitä häpeämistarinoita.

Vierailija
51/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko romani?

Ap

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!

Ymmärrän ymmärrän. En minä mikään tyhmä ja tietämätön ole. Vaikkakin blondi :D

Ap

Et näytä ymmärtävän. Perehdypä kulmahousujen kulttuuriin. Naiset ovat siinä kulttuurissa äärimmäisen alistettuja ja häveliäitä.

Vierailija
52/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko teini- ja aikuisikäni olen pyydettäessä täydentänyt emännän varastoa jos on kauppalappuun kirjoitettu. Kyllähän ne muut asiakkaat ja kassa tajuavat etteivät ne minulle pyllyyn tule. Höh.

Vierailija
53/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ollut kassalla hommissa. 

Ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin ostaa, tämä naisille ihan vaan tiedoksi. Eikä varmaan ketään muutakaan mieskassaa.

Ellet sitten osta kurkkuja, liukuvoidetta, ja kondomeita ainoina ostoksinasi. 

Jokunen vuosi sitten juhannuksena tulleessa Prisman kassahihnalivessä joku osti! 

Mutta jos hävettää omat ostokset, niin voi valita automaattikassan? 

Vierailija
54/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

Ja niin samaa mieltä. Miksi kuukautissuojien ostamista pitäisi hävetä? Sen enempää kuin vaikka vessapaperin ostamista.

Sitä paitsi mikä auktoriteetti kaupan kassa on? Palkka on luultavasti jossain parin tonnin kieppeillä ja koulutus - jaa niin mikä. 

Naiset ovat niin aroiksi opetettuja, että jos joku hävettää, enintään ehkä tämän oman sukupuolen munattomuus. Mitä te häpeätte? Äijät teidän tavaranne perässä juoksevat kieli pitkällä. 

Miehet tykkäävät niistä häpeilijöistä. Itse en häpeä, vaan tunnen itseni naiselliseksi kuukautisten aikana. Menen aina mieskassalle jos ostan siteitä.  Miehet eivät ole koskaan perässäni juosseet. Olen neitsyt. Miehet tykkäävät vain niistä häpeilijöistä.

Vierailija
55/203 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt sekoittako politiikkaa tähän.

Ap

Vierailija
56/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.

Pena,59

Vierailija
57/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää, ja se johtuu kasvatuksesta. Äitini mielestä kuukautiset on jotenkin häpeällinen asia, josta ei saa puhua. Kerran lapsena kysyin kaupassa mitä siteet ovat, ja äiti raivostui. Sitten kun menkat lopulta alkoi, en oikein saanut mitään tukea tai neuvoja asian käsittelemiseen. En pysty puhumaan kenenkään kanssa asiasta häpeän vuoksi, vaikka tiedän kuukautisten olevan luonnollinen asia. Tuomitsen nyt vanhempana äitini asenteen ja käytöksen. Tänne sentään voin kirjoittaa.

Itsellä on vähän samanlaisia kokemuksia. Äitini osti minulle siteitä, mutta muistan kyllä sen kiusaantuneisuuden, kun ne minulle vaivihkaa toimitettiin. Ei mitään keskustelua eikä mitään. Toki ymmärrän, että äitini on kasvatettu häpeämään suunnilleen kaikkea. Näin kolmekymppisenä siteiden ostaminen nolottaa edelleen jonkin verran. Asioin muutenkin mieluiten itsepalvelukassalla.

Vierailija
58/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan hävetti ostaa siteitä, mutta nykyisin en tiedä hävettääkö yhtään minkään ostaminen.

Itselläni alkoi menkat 11v ja ovatkin olleet runsaat ja kestäneet aina useita päiviä jopa 18pv. Joten aina sitä odotti pelolla että koska alkaa ja jos en ehdikkää laittaa sidettä, sitten jossain välissä vain rupesin pitämään aina sidettä varmuuden vuoksi. Sain kierukan 2010 ja menkat loppu kokonaan mutta edelleen pidän aina sidettä, en ehkä sen takia että pelkäisin että alkaa menkat vaan tavasta.

N41

Vierailija
59/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iässä 12 v noi oli noloja juttuja.

Heh, muistan kun kaverille piti ostaa kortsuja kun ei itse kehdannut :D Oli (en muista tarkoin) 18 tms.

Vierailija
60/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin arvattavissa että meidät häpeilijät teilataan tässä ketjussa. Kyllä, olen nelikymppinen naiseuden häpeilijä, mutta voin sanoa että nämä ovat niin syvään juurtuneita kasvatuksellisia ja luonteeseen liittyviä asioita, etten koe että kellään vieraalla on oikeutta torua minua häpeästäni.