Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?
Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.
sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.
joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset
Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä.
En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä.
Ja pointti meni TÄYSIN ohi. TÄYSIN.
Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?
Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan?
Et missään. Siksi vähän ihmettelin, koska aloitus kuitenkin liittyi siteiden ostamisen "nolouteen".
Minä puhuin ainoastaan sinun kommentistasi.
Vai onko sinun mielestäsi ok maalata pääsiäismunia kuukatisvuodoillaan, ja tehdä leipää omasta hiivastaan, ja julistaa sitä koko maailmalle?
Joko menee jakeluun?
Ihan rauha vaan :) Meni jakeluun ja itsekin olen noita kuutausvuotopääsiäismunia ihmetellyt, mutta koin kommenttisi hieman hyökkäävänä ja randomina.
Enkä ole tuo kenen kommenttiin alunperin vastasit. Itse ymmärsin kyseisen kommentin paljon neutraalimmin ja alkuperäiseen aiheeseen liittyväksi eli perustuotteiden ostamisesta.
Siteet ja tamponit kannattaa tilata tukusta tai halpakaupasta. Ei nolota ja säästyy rahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.
Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.
Ap
Ei hävetä. Olen ylpeä naiseudestani. Kuukautiset on luonnollinen asia. On kuule kehdattu teininä käydä Ärrältä ostamassa kortonkit. Ei hävetä mikään.
Minua hävettää. Kunpa ei tartteisi mokomia ostella. Nuorempana odotin, että varmaan sitten ikä tuo helpostusta tampaxien shoppailuun. Ei ainakaan vielä 30-vuotiaana ole tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.
Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.
Ap
Oletko romani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.
sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.
Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä.
En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä.
Ja pointti meni TÄYSIN ohi. TÄYSIN.
Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?
Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan?
Et missään. Siksi vähän ihmettelin, koska aloitus kuitenkin liittyi siteiden ostamisen "nolouteen".
Vai onko sinun mielestäsi ok maalata pääsiäismunia kuukatisvuodoillaan, ja tehdä leipää omasta hiivastaan, ja julistaa sitä koko maailmalle?
Joko menee jakeluun?
Ihan rauha vaan :) Meni jakeluun ja itsekin olen noita kuutausvuotopääsiäismunia ihmetellyt, mutta koin kommenttisi hieman hyökkäävänä ja randomina.
Enkä ole tuo kenen kommenttiin alunperin vastasit. Itse ymmärsin kyseisen kommentin paljon neutraalimmin ja alkuperäiseen aiheeseen liittyväksi eli perustuotteiden ostamisesta.
Lue kuule se oma ensimmäinen kommenttisi ihan ajatuksen kanssa. Moneen kertaan.
Toimin samoin kuin Ap. Menen naiskassalle ja sitten nopeasti ostokset kassiin, jos jonossa on miehiä.
Ei hävetä. Päinvastoin. Olen ylpeä naisellisuudestani. Menen aina mieskassalle jos ostan siteitä.
Olen mies ja ollut kassalla hommissa.
Ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin ostaa, tämä naisille ihan vaan tiedoksi. Eikä varmaan ketään muutakaan mieskassaa.
Ellet sitten osta kurkkuja, liukuvoidetta, ja kondomeita ainoina ostoksinasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin ostaa, tämä naisille ihan vaan tiedoksi. Eikä varmaan ketään muutakaan mieskassaa.
Likainen mielikuvitus jos luulee kurkkua käytettävän "johonkin" muuhun kuin ravinnoksi. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Ei ole kyllä hävettänyt edes teininä.... t: kätilön lapsi
Kerran ladoin hihnalle parin sidepaketin kanssa ehkä 5 suklaapatukkaa, sipsipussin ja karkkipussin. Siinä oli sellainen hetken kestävä hiljainen yhteisymmärrys ja kassa naurahti. Siinä kohtaa minäkin :D
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin samaa mieltä. Miksi kuukautissuojien ostamista pitäisi hävetä? Sen enempää kuin vaikka vessapaperin ostamista.
Sitä paitsi mikä auktoriteetti kaupan kassa on? Palkka on luultavasti jossain parin tonnin kieppeillä ja koulutus - jaa niin mikä.
Naiset ovat niin aroiksi opetettuja, että jos joku hävettää, enintään ehkä tämän oman sukupuolen munattomuus. Mitä te häpeätte? Äijät teidän tavaranne perässä juoksevat kieli pitkällä.
Aika ilkeästi kirjoitat kaupan kassoista.
Ei hävetä. Mitä hävettävää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen mielikuvitus jos luulee kurkkua käytettävän "johonkin" muuhun kuin ravinnoksi. Hyh hyh.
eikö palstan naiset osaa lukea laisinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Mitä hävettävää siinä on?
No esimerkiksi siksi, että kassa tietää, että parhaillaan valun haisevia, limaisia, verisiä eritteitä.
Eli jos joku ostaa kortsuja hänelläkin on parhaillaan muna pystyssä?
Olen häpeän vuoksi käyttänyt kankaisia kuukautissuojia sidevyön kanssa. Panen ne likoamaan kylmään veteen piiloon saunan lauteiden alle ja pesen ne salaa nyrkkipyykillä yöllä lavuaarissa, kun muu perhe on jo nukkumassa. Kuivatan sivuvintin naruilla.
En ole koskaan kehdannut ostaa kuukautissuojia kaupasta. Näin toimi myös isoäitini ja hänen kaksi siskoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä, jakaako joku oikeasti somessa kuvia käytetyistä siteistä tai tamponeista?
Vastaus ap:n kysymykseen: ei tietenkään hävetä.
Samalla logiikalla pitäisi hävetä myös esim vessapaperin tai vessaharjan ostamista.
Joko menee jakeluun?