Onko sinua luultu tyttäresi siskoksi?
Kommentit (28)
Ei ole. Tyttäreni mummoksi on kyllä luultu.
Ei mutta tytärtäni on luultu minun siskokseni.
Ei, mutta kerran minua luultiin Riitta-Siskoksi.
Ei ole luultu oman äitini kanssa eikä tyttäreni kanssa.
Olin teinityttönä isän makutuomarina, kun hän oli ostamassa itselleen uutta pukua. Myyjä puhutteli minua koko ajan isäni rouvaksi. Nolotti, kun isä ei korjannut kertaakaan enkä ujona teininä itse kehdannut sanoa.
Ei ole. Tosin on kerrottu, miten huomaa mistä lapseni geenit ovat peräisin. ;)
Veljeni tyttäreksi, veljeni on minua 3 vuotta nuorempi.
Ainoastaan epätoivoiset setä-ihmiset, joilla tiukka farmariasu ja valkoiset tennarit, yrittävät tällä tavalla iskeä naisia.
No ei todellakaan. Mutta äidilleni on näin sanottu. Ei nyt ihan välttämättä tosissaan...
No ei! Pojan kanssa ollaan niin saman näköisiä, että eiköhän ole selvää, että ollaan sukulaisia (vaikka voisihan minulla periaatteessa olla nuori poikaystävä).
Muistan, kun itse olin teininä isäni kanssa liikenteessä, niin erityisesti hotelliin mennessä hävetti, kun ajattelin, että luuleeko joku, että olen isän tyttöystävä.
On, mutta ei usein. Ja muutaman kerran tyttäreni ystäväksi. Meillä on 21 vuotta ikäeroa.
Ei mutta mieheni tyttäreksi kyllä 😅 Huvittavaa asiassa on se, että mieheni on vain muutaman vuoden minua vanhempi ja ikäistään nuoremman oloinen.
Ei, poikani siskoksi kylläkin. Ei kyllä yhtään imartelevaa mielestäni.
Ei ole mutta mutsin siskoksi minua on kyllä luultu.
-Pertti
Identtisiksi kaksosiksi on sanottu, mutta 20 vuotta on ikäeroa. Ollaan hyvin samannäköisiä, mutta olen toki vanhempana tyylikkäämpi :D
Minua on luultu tyttäreni ystäväksi (oli puhdas väärinkäsitys erään tuntemattoman naisen taholta). Onhan toki eri-ikäisiä kaveruksia mutta meillä on sentään 30 vuotta ikäeroa.
Ei, mutta koiran sisarukseksi kerran luultiin kun olin unohtanut sheivata.
Ei koskaan.