Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua luultu tyttäresi siskoksi?

Vierailija
15.05.2021 |

Tai poikasi tyttöystäväksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta koiran sisarukseksi kerran luultiin kun olin unohtanut sheivata.

Varmaan tosi jäykät perskarvat sulla

Vierailija
22/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu tyttärieni siskoksi monet kerrat. Yleensä koin nuo tilanteet kiusallisiksi, enkä korjannut asiaa, ellei ollut ihan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Identtisiksi kaksosiksi on sanottu, mutta 20 vuotta on ikäeroa. Ollaan hyvin samannäköisiä, mutta olen toki vanhempana tyylikkäämpi :D

Vittuilivat vaan tyttärellesi.

Vierailija
24/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta koiran sisarukseksi kerran luultiin kun olin unohtanut sheivata.

Minuakin luultiin kerran koirani veljeksi kun nuolimme vierekkäin omia pallejamme.

25/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoani (5 v vanhempi) on luultu joskus äidikseni. Tosin samat ihmiset piti mua yli 10 v nuorempana mitä olin.

Vierailija
26/28 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta anoppini tyttäreksi ja poikani ja kälyni siskoksi:) Anoppi oli tuolloin 41v, lapset 2v ja minä 23v

Vierailija
27/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minua luultiin Margitin siskoksi.

Vierailija
28/28 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kun tyttäreni oli teini meitä sanottiin sisaruksiksi, olen saanut hänet 24-vuotiaana, joten olin nelissäkymmenissä tuolloin. Tyttäreni tympääntyi sanojiin niin, että sanoi mottaavassa seuraavaa sanojaa.

Miesystäväni tytärtä luultiin muutaman kerran hänen vaimokseen ja minua heidän tyttärekseen. Tyttö kertoi olevansa katkera aiheesta.

Osa tyttäreni työkavereista olivat luulleet kauan, että olen tyttäreni sisar, lenkkeilimme paljon yhdessä, olivat sitten kerran sanoneet, että ota sisaresi joukkueeseemme, oli kyse eräästä leikkimielisestä urheiluhaasteesta. Tytär oli sanonut, että hänellä on vain veli, mutta voi hän äidin pyytää mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi