Mitä naiset kaipaatte miehiltä?
Olen yrittänyt selvittää asiaa saamatta selville mitä naiset oikeasti haluavat. Kevytkenkäinen häntäheikki en ole ja haluan kestävän parisuhteen, jossa on uskollisuutta ja rakkautta ja molemminpuolinen kunnioitus. Tämä on vielä löytämättä, vaikka olen oma itseni, se keneksi minut on tarkoitettu. Kertokaahan naiset.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuntea olevani erityinen. Haluan että persoonaani kiinnitetään huomiota, siihen millainen huumorintaju minulla on, mistä tykkään, mistä en tykkää... haluan tuntea että mies on syvästi kiinnostunut juuri minusta. Ei niin että olen vain kuka tahansa nainen ja menettelen parisuhteeseen tai mihin nyt sitten milloinkin. Haluan että se on se pään sisäinen minä joka etenkin miestä kiinnostaa. Haluan tuntea olevani miehelle jotain mitä muut naiset eivät voi olla.
Melko mustavalkoinen ajatusmaailma, joko tai. Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että jostakin löytyy aina joku jonka kanssa miehesi tai sinä olisitte onnellisempia. Sinä olet silti sinä, ja voit vain tehdä parhaasi yhteisen onnen eteen, samoin miehesi. Rakkaus on kuitenkin valinta, valinta jonka tekee joka ainoa päivä, sitä se on, kun ilman ylimääräistä painolastia valitsee saman ihmisen päivästä toiseen.
Myönnän että olen mustavalkoinen tässä. Jos toinen ei ole kiinnostunut persoonastani, siitä päänsisäisestä minusta ja minä hänestä niin mitään suhdetta ei ole.
Ei edes kaverina. Odotan samaa kavereiltani.
Joskus aikoinaan halusin ystävän ja ihmisen joka rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä ja jonka kanssa olisi ilot ja huolet jaettu. Rehellisyyttä ja hyväksyntää ihmisenä puolin ja toisin. Sellaista ei ole ikinä löytynyt. Teeskentelijöiksi kaikki paljastuneet ennemmin tai myöhemmin.
Tietäisittepä minkälainen oli nainen, jonka kanssa elin kaksikymmentä vuotta ja jonka kuolema vei.
Ikinä en kohtaa samanlaista.
Nainen, jonka kanssa ajatukset ja teot kulkivat kirjaimellisesti käsi kädessä, on aivan korvaamaton. Inflaation niin monen sanomana kärsinyt sana "sielun kumppani" kohosi sanassaan korkeimpaan merkitykseensä.
Kiitos näistä vuosista rakkaimpani. Toivottavasti kohtaamme iättömyydessä joskus, kuten yhdessä vannoimme!
M. 54
Ps. Olkaa rohkeita ja antakaa rakkaudelle mahdollisuus.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Joku saa sinusta hyvän miehen itselleen.
Kiitos samoin. Ap
Sielunkumppanuutta, rakkautta, lempeyttä ja kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisittepä minkälainen oli nainen, jonka kanssa elin kaksikymmentä vuotta ja jonka kuolema vei.
Ikinä en kohtaa samanlaista.
Nainen, jonka kanssa ajatukset ja teot kulkivat kirjaimellisesti käsi kädessä, on aivan korvaamaton. Inflaation niin monen sanomana kärsinyt sana "sielun kumppani" kohosi sanassaan korkeimpaan merkitykseensä.
Kiitos näistä vuosista rakkaimpani. Toivottavasti kohtaamme iättömyydessä joskus, kuten yhdessä vannoimme!
M. 54
Ps. Olkaa rohkeita ja antakaa rakkaudelle mahdollisuus.
T. Sama
Oi ihana. Tämä antaa minulle voimaa ja toivoa.
Kumpi on mielestänne pahempi, se että toinen jättää ja jättäytyy sinkuksi vai jättää jonkun muun vuoksi? Minusta jos toinen valitsee ennemmin tyhjän kuin minut.
Kaipaan yhteyttä, että mies on mun puolella eikä mua vastaan. Voin luottaa häneen. Huumorintajua ja sitä, että voidaan heittää läppää ja jutella ja nauraa. Tehdä kaikenlaista kivaa yhdessä, ihan arkisia asioita.
Seksiä ja läheisyyttä ilman, että tarvii pelätä miehen alkavan arvostella vartaloani. Että voin olla oma itseni ja näyttää haluni ja rakkauteni eikä se tunnu miehestä ahdistavalta, voin koskettaa miestä kun siltä tuntuu ja se otetaan ilolla vastaan.
Että ollaan tiimi, me, ja olemme kumpikin kiinnostuneita toisistamme yhtä paljon ja halutaan olla yhdessä, koska tykätään toisistamme.
Vierailija kirjoitti:
Kotitöitä nyt ensimmäisenä, katotaan sitä seksiä ja muuta sitten. Orjaksi en ala!
Etkö osaa itse tehdä kotitöitä kun olet sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan miehen, joka on...
- mukava
- ystävällinen
- reilu, oikeudenmukainen ja luotettava
- älykäs
- minulle sopiva huumorintaju
- normaalipainoinen
- ei arvosta materiaa
- puhdas
- pitää keskusteluista
- rento
- on utelias, innokas, kokeilunhaluinen
- rakastaa ja himoitsee minua
Kerrotko nämä asiat deitille ennen tapaamista tai treffeillä?
Suurin osa noista on sellaisia jotka minulla pitää olla tiedossa ja osua yksiin ennen kuin edes alan harkita deittejä.
Eri
Jos miehellä on yhtä vaatimuksia naisen suhteen, niin on aika pieni mahdollisuus löytää kumppani, jossa molempien vaatimukset sopii kohdilleen.
Tukea, turvaa, välittämistä sekä tarvittaessa puolustamista. Rakkautta ja hyväksyntää. Samaa saa sitten takaisinkin.
Arvomaailman samankaltaisuus ja muutenkin kun synkkaa, myös todennäköisesti helpottaa kanssakäymistä.
Niin no… viealliset oikeat vastaukset kertovat miten nainen tahtoo lämpöä, rakkautta, läsnäoloa, kuuntelijaa, turvallista olkapäätä ja ties mitä yhteisiin kotitöihin osallistujaa.
Mutta jos tuo olisi totta, niin IT Mönkkösen tietoturvaosaston miehet olisivat kuuminta hottia ja Hunkseille naureskeltaisiin, että ”ootteko ikinä saaneet?”
Sanat ja totuus ei siis tässä tapauksessa korreloi. Mistä se naisten kiinnostus sitten löytyy? Toki kyseessä on aina kokonaisharkinta ja monien tekijöiden summa. Lappeeneantalainen missi voi ennen misseyttään seurustella Repen - autonasentajan kanssa. Mutta missiksi tultuaan ei enää rohkeus, hurtti huumorintaju ja vahvat käsilihakset riitäkään. Niiden lisäksi nainen haluaa mieheltä hyvän sosioekonomisen aseman ja yleissivistystä.
Haluttuja ominaisuuksia on monia, mutta yhtenäistä niille on maskuliinisuus. Se että mies on vahva, menestyvä ja itsevarma. Vahva voi olla fyysisesti tai henkisesti. Menestynyt voi olla töissä, harrastuksissa jne.
Mutta kuten jo sanoin, naisetkin vertailet miehiä yksilöinä vertailuryhmään. Sillä kyseisellä hetkellä ja elämäntilanteessa se Olli voi tuntua juuri oikealta mieheltä, vaikkei hän olekaan erityisen macho, lihaksikas tai menestynyt. Toki ”pehmeydestäkin” saa vahvuuden. Tarpeeksi kun tuolla anarkomarkoilee norppien elämän puolesta tms. niin sehän muuttuu vahvuudeksi, vaikka aihe itsessään on pehmeä. Tämä on syytä muistaa.
Mutta onnemme on, ettei naiset pysty edellyttämään hirveän tarkkoja kriteerejä. Muuten pariutuminen loppuisi. Useimmiten riittää että on itsevarma, siisti ja sen verran fitissä, ettei nyt laihdutusleikkaukseen ole jonotusnumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no… viealliset oikeat vastaukset kertovat miten nainen tahtoo lämpöä, rakkautta, läsnäoloa, kuuntelijaa, turvallista olkapäätä ja ties mitä yhteisiin kotitöihin osallistujaa.
Mutta jos tuo olisi totta, niin IT Mönkkösen tietoturvaosaston miehet olisivat kuuminta hottia ja Hunkseille naureskeltaisiin, että ”ootteko ikinä saaneet?”
Sanat ja totuus ei siis tässä tapauksessa korreloi. Mistä se naisten kiinnostus sitten löytyy? Toki kyseessä on aina kokonaisharkinta ja monien tekijöiden summa. Lappeeneantalainen missi voi ennen misseyttään seurustella Repen - autonasentajan kanssa. Mutta missiksi tultuaan ei enää rohkeus, hurtti huumorintaju ja vahvat käsilihakset riitäkään. Niiden lisäksi nainen haluaa mieheltä hyvän sosioekonomisen aseman ja yleissivistystä.
Haluttuja ominaisuuksia on monia, mutta yhtenäistä niille on maskuliinisuus. Se että mies on vahva, menestyvä ja itsevarma. Vahva voi olla fyysisesti tai henkisesti. Menestynyt voi olla töissä, harrastuksissa jne.
Mutta kuten jo sanoin, naisetkin vertailet miehiä yksilöinä vertailuryhmään. Sillä kyseisellä hetkellä ja elämäntilanteessa se Olli voi tuntua juuri oikealta mieheltä, vaikkei hän olekaan erityisen macho, lihaksikas tai menestynyt. Toki ”pehmeydestäkin” saa vahvuuden. Tarpeeksi kun tuolla anarkomarkoilee norppien elämän puolesta tms. niin sehän muuttuu vahvuudeksi, vaikka aihe itsessään on pehmeä. Tämä on syytä muistaa.
Mutta onnemme on, ettei naiset pysty edellyttämään hirveän tarkkoja kriteerejä. Muuten pariutuminen loppuisi. Useimmiten riittää että on itsevarma, siisti ja sen verran fitissä, ettei nyt laihdutusleikkaukseen ole jonotusnumeroa.
Pitkälti tämä.
Paitsi loppuun sellainen lisäys että vaikkeivat naiset edellytä supertimmiä kroppaa tai täydellistä tyyliä, niin naiset ovat paljon miehiä tarkempia genetiikan suhteen. Esim. pituus, kropan ja käsien luontainen malli, puheäänen korkeus, jne.
Miehet usein kuvittelevat että jos nainen on vähän erilainen itsekin, jospa miesmakukin poikkeaisi normista. Vaan ei poikkea, se vain tarkoittaa sitä että sama miesmaku perustellaan eri tavalla. Esim. vahva nainen ei tarvitse miestä puolustajaksi, mutta miehen on sellainen oltava, koska samanlaiset sopivat parhaiten yhteen (ja naisilla on myös ehdoton periaate ettei mies saa koskaan alittaa naista maskuliinisisa ominaisuuksissa, kuten pituus, menestys tai rohkeus).
Naiset ovat äärimmäisen kaavamaisia. Jos mahdut mieskaavaan, pärjäät. Jos et mahdu, jäät ilman paria.
Läsnäoloa, henkistä kypsyyttä. Miehekäs, kannattalee tilanteita. Ei autettava.
Tällanen olis kyllä saalis.
Läheisyyttä, sisäpiirivitsejä, "hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue!" -henkeä, sitä että voi haista vähän pahalta ja silti saa tulla kyhnyttämään.
Eli sellaista ihmistä joka tukee ja kannustaa ja pitää huolta, mutta myös sellaista, jota minä saan tukea, kannustaa ja josta saan pitää huolta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on 121212:n tasoteoria esitettynä tavalla joka kuulostaa kivemmalta naisten korviin.
Eli se on geenikomeus, raha ja status omassa viiteryhmässä oli se sitten bisnesmiehet, hipit tai anarkomarkot.
Iso muna ja kestävyys on kaiken a ja o.
kai sulla luottokortti on ja maksuhalukkuutta?
Suurin osa noista on sellaisia jotka minulla pitää olla tiedossa ja osua yksiin ennen kuin edes alan harkita deittejä.
Eri