Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset kaipaatte miehiltä?

Vierailija
15.05.2021 |

Olen yrittänyt selvittää asiaa saamatta selville mitä naiset oikeasti haluavat. Kevytkenkäinen häntäheikki en ole ja haluan kestävän parisuhteen, jossa on uskollisuutta ja rakkautta ja molemminpuolinen kunnioitus. Tämä on vielä löytämättä, vaikka olen oma itseni, se keneksi minut on tarkoitettu. Kertokaahan naiset.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyyttä ja kaukaista haihattelua ilman kontaktia.

Vierailija
62/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, joka on...

- mukava

- ystävällinen

- reilu, oikeudenmukainen ja luotettava

- älykäs

- minulle sopiva huumorintaju

- normaalipainoinen

- ei arvosta materiaa

- puhdas

- pitää keskusteluista

- rento

- on utelias, innokas, kokeilunhaluinen

- rakastaa ja himoitsee minua

Tulet olemaan vanhapiika koko elämäsi ajan. Pää pois pilvistä!

Millainen ite olet? Nyt heräsi kiinnostus. Tuommonen jöröjukka on niin hot että 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että teidän näitä vastauksia lyttäävien miesten ongelma on se että teistä paistaa kilometrin päähän että kuka vaan käy. Kukaan ei halua olla toiselle se ”ihan sama kuka, kunhan joku on”. Ei se että jollakin on rima korkeammalla kuin teillä ole todennäköisesti mikään ongelma, mutta se on, jos mitään rimaa ei ole, kukaan ei halua olla epätoivoisen kanssa.

Vierailija
64/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin miehen joka on luotettava, kunnollinen, mutta rento kuitenkin. Kotona ei nipo mutta tekee osansa kotitöistä. On halukas viettämään paljon aikaa kotona ja perheen kanssa. Sellainen empatiakyky olisi hyvä koska kaipaan välillä sellaista jonka syliin voisi vaikka mennä kun säikähtää jotain asiaa tai joku mielessä pyörii joku ikävä asia.

Sellainen joka on lempeä eikä pelottava.

Vierailija
65/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tuntea olevani erityinen. Haluan että persoonaani kiinnitetään huomiota, siihen millainen huumorintaju minulla on, mistä tykkään, mistä en tykkää... haluan tuntea että mies on syvästi kiinnostunut juuri minusta. Ei niin että olen vain kuka tahansa nainen ja menettelen parisuhteeseen tai mihin nyt sitten milloinkin. Haluan että se on se pään sisäinen minä joka etenkin miestä kiinnostaa. Haluan tuntea olevani miehelle jotain mitä muut naiset eivät voi olla.

Tämä vaatisi aika isoa yhteyttä toiseen ihmiseen. Sanoisin että ellei vaikeampi niin vähintään yhtä vaikea kuin lottovoitto löytää tuollainen henkilö.

Tämä on mielestäni se normaali syy miksi ylipäätään jonkun kanssa ryhdytään parisuhteeseen. Ilman tätä siinä ei ole sitä liimaa mikä pitäisi sen kasassa niin että se kestäisi.

Sillä "oot erityisin ja paras ihminen mitä olen koskaan tavannut"-soovalla on siis niin suuri merkitys? Vaikka osoittautuisi täydeksi potaskaksi sitten kun erotaan, kun on heti uusi tilalla jolle arvatenkin lepertelee samat jutut.

Rakastumisella on todellakin suuri merkitys. Suurin.

Mutta että tuollainen feikkaaminen menee läpi että hujahtaa? Minusta tuli ainakin varsin skeptinen tuon koettuani. Ihmiset voi sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo että saavat haluamansa.

Miksi ensi oletus on että se on feikkaamista? Etkö itse ole koskaan kiinnostunut kenestäkään syvemmin, vai miksi luulet ettei sellainen ole edes mahdollista?

Sitähän se feikkaaja juuri tekee, herättää toisen aidot tunteet jotka sitten pyöräyttää roskapalloksi ja heittää roskikseen. Eli olen todellakin ollut kiinnostunut, ero tuli kuitenkin ja toisella heti uusi, ellei ollut jo valmiiksi.

Kauan olet näiden "feikkaajien" kanssa ollut yhdessä?

Muutamia kuukausia, koska feikkaajien esitys alkaa melko pian murenemaan. Ja miksi feikkaaja lainausmerkeissä, pidätkö sitä muka aitona rakkautena kun ensin on sanonut rakastavansa ja sitten suhde loppuu ja onkin heti uusi kainalossa?

Vierailija
66/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Elämyksii naiset haluu.

Miksi miehenä kommentoit? Et ole edes koskaan jutellut naisen kanssa oikeassa elämässä. Naiset eivät halua tyhmää miestä.

Vierailija
67/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tuntea olevani erityinen. Haluan että persoonaani kiinnitetään huomiota, siihen millainen huumorintaju minulla on, mistä tykkään, mistä en tykkää... haluan tuntea että mies on syvästi kiinnostunut juuri minusta. Ei niin että olen vain kuka tahansa nainen ja menettelen parisuhteeseen tai mihin nyt sitten milloinkin. Haluan että se on se pään sisäinen minä joka etenkin miestä kiinnostaa. Haluan tuntea olevani miehelle jotain mitä muut naiset eivät voi olla.

Tämä vaatisi aika isoa yhteyttä toiseen ihmiseen. Sanoisin että ellei vaikeampi niin vähintään yhtä vaikea kuin lottovoitto löytää tuollainen henkilö.

Tämä on mielestäni se normaali syy miksi ylipäätään jonkun kanssa ryhdytään parisuhteeseen. Ilman tätä siinä ei ole sitä liimaa mikä pitäisi sen kasassa niin että se kestäisi.

Sillä "oot erityisin ja paras ihminen mitä olen koskaan tavannut"-soovalla on siis niin suuri merkitys? Vaikka osoittautuisi täydeksi potaskaksi sitten kun erotaan, kun on heti uusi tilalla jolle arvatenkin lepertelee samat jutut.

Rakastumisella on todellakin suuri merkitys. Suurin.

Mutta että tuollainen feikkaaminen menee läpi että hujahtaa? Minusta tuli ainakin varsin skeptinen tuon koettuani. Ihmiset voi sanoa ihan mitä sylki suuhun tuo että saavat haluamansa.

Miksi ensi oletus on että se on feikkaamista? Etkö itse ole koskaan kiinnostunut kenestäkään syvemmin, vai miksi luulet ettei sellainen ole edes mahdollista?

Sitähän se feikkaaja juuri tekee, herättää toisen aidot tunteet jotka sitten pyöräyttää roskapalloksi ja heittää roskikseen. Eli olen todellakin ollut kiinnostunut, ero tuli kuitenkin ja toisella heti uusi, ellei ollut jo valmiiksi.

Kauan olet näiden "feikkaajien" kanssa ollut yhdessä?

Muutamia kuukausia, koska feikkaajien esitys alkaa melko pian murenemaan. Ja miksi feikkaaja lainausmerkeissä, pidätkö sitä muka aitona rakkautena kun ensin on sanonut rakastavansa ja sitten suhde loppuu ja onkin heti uusi kainalossa?

Voihan se olla ollut sitä. Aika moni hakee jonkun laastarin, ettei tarvitse miettiä niin paljon sitä jota oikeasti rakasti/rakastaa. Harmi sille laastarille.

Vierailija
68/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP lähti menee.. Huoh! Pysykää linjoilla ettei tarvi sitten jälkikäteen kiukutella naisten nirsoudesta.

Vierailija
69/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalta miehelläni kaipaan huomiota, joskus ihailua ja hellyyttä. Olen löytynytkin sellaisen miehen. Meillä on 3 lasta jo ja en vaihtaisi päivääkään pois.

Saako täällä jo kehua miehiä avoimesti, vai poistetaanko sellaiset ketjut vielä?

Vierailija
70/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko mustavalkoinen ajatusmaailma, joko tai. Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että jostakin löytyy aina joku jonka kanssa miehesi tai sinä olisitte onnellisempia. Sinä olet silti sinä, ja voit vain tehdä parhaasi yhteisen onnen eteen, samoin miehesi. Rakkaus on kuitenkin valinta, valinta jonka tekee joka ainoa päivä, sitä se on, kun ilman ylimääräistä painolastia valitsee saman ihmisen päivästä toiseen.

Vierailija
71/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä yhteyttä kutsutaan rakastumiseksi. Eikä edes riitä että mies tuntee noin. Vielä naisenkin täytyy tuntea samoin miestä kohtaan. Eihän siinä mitään ihmeellistä olisikaan jos sen voisi kokea kenen kanssa tahansa.

Mihin se kaikki yhteys katoaa sitten kun kuitenkin päädytään eroon vaikka ollaankin oltu rakastuneita?

Vierailija
72/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä yhteyttä kutsutaan rakastumiseksi. Eikä edes riitä että mies tuntee noin. Vielä naisenkin täytyy tuntea samoin miestä kohtaan. Eihän siinä mitään ihmeellistä olisikaan jos sen voisi kokea kenen kanssa tahansa.

Mihin se kaikki yhteys katoaa sitten kun kuitenkin päädytään eroon vaikka ollaankin oltu rakastuneita?

Eri, omalla kohdallani ei rakkaus ja yhteys kadonnutkaan minnekään. Ero oli vain paras vaihtoehto, koska kaikilta osin ei suhde olisi tullut kuitenkaan toimimaan ja kumpikin olisi kärsinyt niiden takia.

Vierailija
73/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mukava

- ystävällinen

- älykäs

- normaalipainoinen

- ei arvosta materiaa

- puhdas

- pitää keskusteluista

- rento

Kerrotko nämä asiat deitille ennen tapaamista tai treffeillä?

Vierailija
74/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Kykyä puhua tunteista, avun tarvitsemisesta ja hellyydestä ilman, että kokee sen olevan jotenkin häpeällistä, noloa tai epämaskuliinista =)

thats all i ask

Vierailija
75/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, itse en ole ollut koskaan eroa toivova osapuoli. Lienekkö toinen ollut sitten tosissaan.

Eri

Vierailija
76/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mukava

- ystävällinen

- älykäs

- normaalipainoinen

- ei arvosta materiaa

- puhdas

- pitää keskusteluista

- rento

Kuulostaa ihan meikäläiseltä. En tosin tiedä minkälainen huumorintaju sulla on enkä osaa pelkästään tämän viestin perusteella rakastaa tai himoita sua.

Vierailija
77/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mukava

- ystävällinen

- älykäs

- normaalipainoinen

- ei arvosta materiaa

- puhdas

- pitää keskusteluista

- rento

Tulet olemaan vanhapiika koko elämäsi ajan. Pää pois pilvistä!

Jaa, pitäiskö toivoa kumppania joka on:

- ilkeä

- epäystävällinen

- epäreilu, epäoikeudenmukainen, epäluotettava

- tyhmä

- huumorintajuton

- lihava tai alipainoinen

- rakastaa materiaa yli kaiken

- likainen

- ei puhu mitään

- pinna kireällä

- mikään ei kiinnosta, ei halua tietää tai kokeilla mitään

- vihaa minua ja seksuaalisesti ällötän häntä

???

Vierailija
78/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimihenkeä. Rakennetaan yhdessä yhteistä elämäämme ja että elämässä todella on muutakin kuin työ.

Vierailija
79/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP lähti menee.. Huoh! Pysykää linjoilla ettei tarvi sitten jälkikäteen kiukutella naisten nirsoudesta.

Olin hetken poissa, mutta täällä ollaan. Ap

Vierailija
80/107 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko mustavalkoinen ajatusmaailma, joko tai. Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että jostakin löytyy aina joku jonka kanssa miehesi tai sinä olisitte onnellisempia. Sinä olet silti sinä, ja voit vain tehdä parhaasi yhteisen onnen eteen, samoin miehesi. Rakkaus on kuitenkin valinta, valinta jonka tekee joka ainoa päivä, sitä se on, kun ilman ylimääräistä painolastia valitsee saman ihmisen päivästä toiseen.

Itse en kaipaa parisuhdetta niin kovasti, että alkaisin väkisin vääntämään ihmisen kanssa joka ei tunnu paremmalta kuin muut. En heti enkä kymmenen vuoden päästä enkä senkään jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi