Anoppi laittoi lapsen kaakaohon unilääkettä jotta lapsi pysyisi paikollaan ja olisi hiljaa
Nyt odotetaan lääkärin vastausta sairaalassa eikä minua päästetä huoneeseen kun olen muka liian hysteerinen ja kiihoksissa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein kaakaohon oli laitettu.
Pohjois-Pohjanmaalla kyllä voidaan sanoa kaakaohon, talohon, jne.
ohis
Etelä-Pohjanmaallapas! Ja siellä kyllä ainakin entisaikaan oli kahjoja anoppeja!!
Kahajoja. ;)
Mihinähä oholehen pohohjahalahaihinehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Etelä-Pohjanmaallapas! Ja siellä kyllä ainakin entisaikaan oli kahjoja anoppeja!!
Kahajoja. ;)
Älä edes yritä kun et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Kahajoja. ;)
Älä edes yritä kun et osaa.
Mitä? Kyllä tasan tarkkaan Pohjois-Pohjanmaalla sanotaan noin. Sieltä olen kotoisin, joten ei tartte yrittää, kun osaa.
Vaikka olisi kuinka provo, niin alkaa olla sitä tasoa, että nettipoliisille ilmoa. Kun joku fantasioi tämmöisestä ja pitää tämmöistä provoa hauskana, niin lapset ei ole turvassa.
Onko anopilla aina unilääkkeet mukana. Missä itse olit, kun anoppi oli lapsen kanssa. En usko sanaakaan aloituksesta. Keksikää parempia provoja.
Kaa kaa honohono. Kuulostaa joltakin kahjolta linnulta.
En usko, että tjpst mitään myrkytystä tulisi.
Epäilen provoksi.
Laittoi siis mihin? Mikä on kaakaoho?
Vierailija kirjoitti:
Laittoi siis mihin? Mikä on kaakaoho?
Olenko minä ainoa ihminen koko av:llä, joka on sitä mieltä, että noin voi sanoa ja tuo on ihan ymmärrettävää? :O Kaakaohon.
Meillä heitettiin tyhmimmät kolome mökistä ulos keskitalvella, alasti ja suoraan saunasta.
Se, joka selvisi yön yli, sai osan perinnöstä. Tällä traditiolla ollaan menty 1196 vuotta, ja tunnetusti ainoa tapa selviytyä tuosta on käyttää ”lämpimiä nahkavaatteita”.
Palvokaa te minua, suurta sotkaa, koskaa mummoni muni mun mammani, mammani muni mut ja minä munasin koko maailman.
Jos mummo on antanut unilääkettä, jollei yliannostusta ole antanut, eipä silloin ole myrkytystä tapahtunut.
Nesteeseen, kun liottaa, aina jää lääkettä pohjalle, reunoihin. Annostus ja lääkkeen nimi on ne tärkeimmät tiedot.
Mutta miksi mummo on antanut lapselle lääkettä ?
Onko hän ollut liian väsynyt ?
Oletteko käyttäneet mummoa liikaa ilmaisena lastenvahtina ?
Ei mummo heti ole luovuttanut.
Itse katsoisin nyt ensiksi peiliin ja sitten miettisin lapsen isän suhdetta äitiinsä. Mummo ei uskalla kertoa omalle lapselleen ei pärjää lapsen kanssa.
Huolestuttavaa
Suomessa luetunymmärtäminen voi sitten todella hyvin ja oikein kukoistaa 😂