Anoppi laittoi lapsen kaakaohon unilääkettä jotta lapsi pysyisi paikollaan ja olisi hiljaa
Nyt odotetaan lääkärin vastausta sairaalassa eikä minua päästetä huoneeseen kun olen muka liian hysteerinen ja kiihoksissa.
Kommentit (56)
Sellaisia ne porvoolaiset mummot on.
Hei, mä olen kånken-hullu, enkä usko tätä.
Mitä kaakkauta se oli? Vai oliko makaota?
Vierailija kirjoitti:
Sairaala tekee lasun. Sinun on tehtävä rikosilmoitus anopistasi.
Senkusta tekevät. Vika ei kuitenkaan ole minun vaan ääliöämäisen anopin joka sai moisen päähänpistoksen kun tämän mielestä "lapsessa oli liikaa virtaa ja energiaa". Nyt ei enää mieskään ole väleissä äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs anopin poika on?
Lapsen kanssa lääkärin huoneessa. Itsellä menee hermot kun en tiedä mitä tekevät siellä ja kuinka vakava tilanne on. Mies kyllä lupasi kertoa sitten kun lääkäri on tutkinut ettei unilääkkeestä ole tullut lapselle myrkytystä, mutta minut suljettiin huoneen ulkopuolelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkusta tekevät. Vika ei kuitenkaan ole minun vaan ääliöämäisen anopin joka sai moisen päähänpistoksen kun tämän mielestä "lapsessa oli liikaa virtaa ja energiaa". Nyt ei enää mieskään ole väleissä äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs anopin poika on?
Lapsen kanssa lääkärin huoneessa. Itsellä menee hermot kun en tiedä mitä tekevät siellä ja kuinka vakava tilanne on. Mies kyllä lupasi kertoa sitten kun lääkäri on tutkinut ettei unilääkkeestä ole tullut lapselle myrkytystä, mutta minut suljettiin huoneen ulkopuolelle.
Ap
Senkusta tekevät? Tajuatko, että se on lapsen parhaaksi. Kukaan ei ole sinua syyttänyt.
Kaakaohon? Miksei kaakaoon?
Menitte aitiohon ja kastoitte jalkanne sammiohon ja sillä aikaa anoppi laittoi kaakaohon unilääkettä.
Nyt sinä olet kiihoksissa, koska lääkäri ei ole kauhuksissa ja hoitajatkin kieltävät sinua olemasta lohduksissa lapsen luona.
melatomiinia ainakin saa antaa lapsille ilman reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu poliisille!
Kuka? Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu poliisille!
Kuka? Mikä?
Pyysin jäljittämään ketjun aloittajan murhayrityksestä
Miksi ap yrität myrkyttää ja tappaa itse oman lapsesi? Ja vielä kehtaat syyttää siitä anoppia!
Siis voiko tämä olla tottakaan? Jessus, että joillakin ei aivan leikkaa... Jotenkin aina järkytys lukea näitä, että mitä kaikkea mahdollista ihmisille tulee vanhempina mieleen ja miten hitsin itsekkäitä aikuiset lapsia hankkineet ovat? Olisiko jotain passiivis-aggressiivisuutta lasta kohtaan vai onko mummokin nappeja vetelevä pilleristi ja kun aivot ovat soosina, ei enää ymmärrä itsekään. Pahoittelut aloittaja, että puhun näin suoraan, mutta itse olisin varmaan jo anopissa kiinni, jos tekisi tuon lapselleni.
Voi hitto. Jos provo, niin kauhee hässäkkä. Eihän tämä normaalin aloitus ole. Onnea lasuun ja rikosilmoitukseen. Sen minkä netissä kerran julkaiset, et sitä pysty poistamaan.
Oliko mummu kutsunut myös naapurin Kalevin ”leikkimään” rauhoittuneen lapsen kanssa, kuten aiemminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu poliisille!
Kuka? Mikä?
Pyysin jäljittämään ketjun aloittajan murhayrityksestä
Siis se että toin lapsen lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Oliko mummu kutsunut myös naapurin Kalevin ”leikkimään” rauhoittuneen lapsen kanssa, kuten aiemminkin?
Kalevilta oli viinat loppu, joten mummu kutsui Karin ja Raunon. Kari harrastaa videokuvausta ja sillä on hyvät kuvausvalot.