Leijonat ällöttää
Kuka muu inhoaa jääkiekkoa ja leijonia? Olen inhonnut siitä asti, kun paljastui, että jossain Pietarin MM-kisoissa keskittyivät lähinnä ryyppäämään ja hävisivät krapuloissaan. Yäk mitä sakkia. Mikko Koivun vaimon pettämiset vain lisäävät kuvotusta.
Kommentit (12)
Mä en myöskään pidä lätkästä, vaikka paras ystäväni oli hilkulla päästä naarasleijoniin pelaamaan. Lätkänaisilla on myös hyvin rasvaiset jutut.
Toivottavasti häviävät joka matsin.
Kyllä urheilua ja varsinkin jääkiekkoa on mukava katsoa. Vauhdikasta menoa.
Kyllä mammat ovat yliarvostettuja. Ovat niin olevinaan. Jääkiekko on miesten laji, naisia ei tarvita kuin torille merenneidoiksi nakkena suihkulähteeseen ja kaljaa tarjoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään pidä lätkästä, vaikka paras ystäväni oli hilkulla päästä naarasleijoniin pelaamaan. Lätkänaisilla on myös hyvin rasvaiset jutut.
Vaimoni sisko on entinen lätkänpelaaja enkä kyllä ole hänen suustaan kuullut ikinä yhtään rasvaista juttua. On ennemminkin hiljaisimpia ja ujoimpia naisia joita tunnen.
Voitanee kuitenkin olla yhtä mieltä siitä että tervaleijonat on hyviä.
Hei ei ole pakko katsoa jääkiekkoa telkkarissahsn nykyisin useampi kanava kun vain TV1 ja TV2 on myös moni muu kanava tai sitten kantaa telkkari kierrätyskeskukseen .
En ole ikinä ymmärtänyt, että jos joku poikasakki onnistuu laittamaan kuminpalasen useamman kerran toisen porukan toosaan kuin se toinen poikaporukka, mitä tekemistä sillä on vaikkapa Ala-Iittalan tai Lemu-Asikkalan asukkaiden kanssa?
Muistan vuoden 95. Vielä syyskuussa näin, miten joku - ei varmasti joukkueen jäsen - kusi pitkin ruotsalaisen teatterin seinää ja ördäsi että Suomi oooon uusi maaaailmaanmestariihh.
Avatkaa ja kertokaa nyt joku, että miten tämä kuminpalan laittaminen pömpeliin on niiden ihmisten ansiota, jotka heiluvat ratikkapysäkeiden katoilla munat paljaina. Jostain säälipellestä taisi olla juttukin, kun oli pudonnut katolta ja halvaantunut. Oi ja voi sentään.
Vaikea, hieno ja nopea laji. Vaatii paljon taitoa. Mielenkiintoista katseltavaa, koko ajan tapahtuu eikä leijonissakaan mitään vikaa ole.😊 Harvoja lajeja tenniksen lisäksi, jota näin naisena jaksan seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea, hieno ja nopea laji. Vaatii paljon taitoa. Mielenkiintoista katseltavaa, koko ajan tapahtuu eikä leijonissakaan mitään vikaa ole.😊 Harvoja lajeja tenniksen lisäksi, jota näin naisena jaksan seurata.
Olen samaa mieltä. Enkä ymmärrä niitäkään jotka puhuvat autourheilijoista ympyrän ajajana. Monellako arvostelijalla riittäisi kantti ajaa 200-300 km/h yli tunnin putkeen ja vielä muita vastaan. Samat ympyrän ajelijoista puhujat ovat todennäköisesti niitä jotka ajavat satasen tiellä hyvällä kelillä viittäkymppiä koska heillä on siihen kuulemma oikeus.
Leijonat on ihan komeita eläimiä. Mutta kyllä Siperiantiikeri on kuitenkin se kissaeläinten kuningas!