Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheata olla näin nopeasti kyllästyvä (sisustus)

Vierailija
15.05.2021 |

Viime kesänä maalasin yhdet paneelit ja nyt jo alan katselemaan että onko tuo sittenkään sopiva väri, ihan kun olisi liian punertava beessi... ja vastaavia juttuja on paljon. Tuotakin väriä vatvoin PITKÄÄN ja oli värilastuja jos jonkinlaisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a mitäs tähän ehottaisi ratkaisuksi. Itse poistaisin paneelit kokonaan. Minusta aika vanhahtavan näköisiä jo. Oli minkä värisiä tahansa.

Vierailija
2/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä pidän eniten valkoisista seinistä ja hillitystä värimaailmasta. Siihen ei kyllästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tosiaan oli väärä sävy, sävyt on tärkeitä. Voisit testata toisella sävyllä (pienin mahdollinen prk), ja jos ei ollut oikea, sinulla on varmaan vielä vanhaa maalia peitoksi. Sitten taas uutta putkeen.

Vierailija
4/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a mitäs tähän ehottaisi ratkaisuksi. Itse poistaisin paneelit kokonaan. Minusta aika vanhahtavan näköisiä jo. Oli minkä värisiä tahansa.

Paneeleistä tykkään, ne ei lähde mihinkään. Ovat käytännöllisetkin siinä kohdassa. Ap

Vierailija
5/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät jotain vielä punaisempaa vierelle, niin hälvenee punaisuus paneeleista.

Itse onneksi rakastan pitkään ja hartaasti tekemiäni valintoja sisustuksen suhteen. Toki huteja on ollut, esim. halvan näköisiä ja kestämättömiä lastulevytasoja yms. Nyt kun taloudellisesti voin, yritän parhaani panostaa pitkäikäisiin ratkaisuihin ja kestäviin materiaaleihin.

Maalaaminen on toki helppo homma, siitä vaan uutta väriä pintaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
6/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyn nopeasti väreihin, siksi pidän isot pinnat ja esineet neutraaleina ja vaihdan sitten pienempiä juttuja kuten tauluja, koriste-esineitä ja tekstiilejä. Ostan myös paljon käytettynä, saa halvemmalla, ei harmita hankkiutua eroon ja luontoa säästyy.

Vierailija
7/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä pidän eniten valkoisista seinistä ja hillitystä värimaailmasta. Siihen ei kyllästy.

Ei ikinä, mä rakastan värejä sisustuksessa :D En pystyisi asumaan valkoisessa tai ihan vaaleassa kodissa. Ap

Vierailija
8/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäät jotain vielä punaisempaa vierelle, niin hälvenee punaisuus paneeleista.

Itse onneksi rakastan pitkään ja hartaasti tekemiäni valintoja sisustuksen suhteen. Toki huteja on ollut, esim. halvan näköisiä ja kestämättömiä lastulevytasoja yms. Nyt kun taloudellisesti voin, yritän parhaani panostaa pitkäikäisiin ratkaisuihin ja kestäviin materiaaleihin.

Maalaaminen on toki helppo homma, siitä vaan uutta väriä pintaan jos siltä tuntuu.

No ne on yhden tapetin parina, en halua sitä tapettia vaihtaa, se on ihana. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi