Kauan sitten näin kun poikakaverini petti minua
Poikakaverillani oli kotibileet. Alkoi tulla jo aamuyö ja porukka meni nukkumaan. Minäkin menin, poikakaverini jäi vielä olohuoneeseen. En kuitenkaan saanut unta ja lähdin takaisin alakertaan. POikakaveriani ei näy missään, mutta eräästä huoneesta kuuluu seksin ääniä... Kurkistin oven raosta ja näin kuinka poikakaverini pani takaapäin erästä kaverinsa tyttöystävän kaveria.
Tuo poikakaveri on nykyisin aviomieheni.
Kommentit (23)
Ehkä miettisin enemmän, jos aviomieheni ja lasteni isä pettäisi, mutta poikakaverit ja avopuolisot saisivat kyllä lähteä. Ja ovat lähteneetkin, siis ne jotka on pettäneet.
tiedän täsmälleen tuon ihmistyypin mitä tuokin nainen taitaa edustaa. Itse olen myös karmealla tavalla nuorempana joutunut kokemaan miltä tuntuu kun 100% ystävän luottamus petetään kerralla kuksimalla kaverin poikaystävän kanssa.
Minun tapauksessa oli kyseessä tyttö, jolla ei tuntunut olevan mitään omaa identiteettiä, kaiken mitä teki teki toisia matkien, halusi itselleen aina sen mitä muut saivat, olivat ne sitten vaatteita tai poikaystäviä. Silloin sattui ja pahasti, nyt vuosien päästä ymmärrän että tyttö parka taisi vaan olla todella hukassa ja säälittävä tapaus, eli omaa elämäänsä vain haluamalla sitä mitä muillla oli. Sai myöhemmin (vahinko?)lapsen huumehörhön kanssa, joten ehkä sitten lopulta sai sen mitä halusi :).
Joka tapauksessa ap, jos asia edelleen häiritsee sinua, ota se varovasti puheeksi miehen kanssa. Voit kuulla jotain mikä saa sinut paremmalle mielelle.
mutta syytän enemmän naista kun miestä yleensä aina pettämistilanteessa koska miehien on niin helppo ajatella vaan kyrvällään ja panna jos tilaisuus tulee, mutta minä ainakin olisin pistänyt stopin jos tilanne olisi ollut toisin päin, mutta huorapa ei..pannaan nyt kerta on mahollisuus..no voi olla huora ylpeä itsestään menetti kotipaikkakunnastaan kaikki 6kaveria ja kämpän kaupan päälle yhen panon takia..heh..kyllä mä oisin jo ampunu itseni :P