MIKSI miehet suhtautuvat niin aggressiivisesti hymyileviin naisiin?
Minulle on sanottu vihaisesti: "Mitäs sinä siinä virnuilet" ja uhattu vetää turpaan.
MIKSI miehet suhtautuvat niin aggressiivisesti hymyileviin naisiin?
Kommentit (14)
Minua nuorempana yleensä kosittiin hymyn takia jopa töissä tiskin yli :D
Samaa voi kysyä naisilta ja medialta
https://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/190119191611-01-maga-teens-triba…
Noni, mees ny mode ulos pyörähtää välistä, alkaa tulla taas sen verran typerää settiä.
Vierailija kirjoitti:
Noni, mees ny mode ulos pyörähtää välistä, alkaa tulla taas sen verran typerää settiä.
Jep. Ap saisi kyllä vinkata, mitä vetämällä saa päänsä noin sekaisin. Kiinnostaisi kokeilla samoja aineita.
Vain nuoruudessa koulukiusatut miehet suhtautuu naisiin noin. Kun silloin kouluaikanakin tytöt vain kusatakseen nauroi ja hymyili.
Olen ihmetellyt samaa. En edes mitenkään tietoisesti hymyile, vaan se on ihan perus ilmeeni, niin usein mulle suututaan: "Mitäs siinä virnuilet", "kyllä sullakin vielä hymy hyytyy" jne.
Vierailija kirjoitti:
No sä ootkin varmasti se nätti ja sievä,eri asia meillä rumilla ja inhottavilta läskeiltä.
Mua taas miehet on kehoittaneet hymyilemään vähän, että olisin kauniimpi. Eli hymyillä pitää, mutta ei liian ylenpalttisesti?
Sun pitää olla kännissä ja naama norsunvitulla, sitten kelpaa suomalaiselle miehelle. Muista nalkuttaa.
Jep, sitten miehet itkee palstalla miksi naiset haluaa hymyilevän ulkomaalaisen miehen.
Täh! No ite koen juurikin päin vastoin.
Tai no en hymyile niin että näyttäisi että toinen näyttää minusta jotenkin huvittavalta. Sellainen pieni "moi" hymy. Niin naisille kuin miehille.
Minua myös tervehditään aika usein ja tullaan juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä ootkin varmasti se nätti ja sievä,eri asia meillä rumilla ja inhottavilta läskeiltä.
Jospa kyse on kiinnostuksen heräämisestä, joka täytyy sitten torpata yrittämällä saada hymy pois? Herättää tuntemuksen, joka analysoimalla paljastuu vakavana ei-haluttuun kohdistuvaksi.
Eivät suhtaudu. Keksit tuon juuri itse. Mukavaa viikonloppua!