Kissani auttoi mua vaikeuden aikojen yli
Ei se mitään sanonut, hyväksyi mut vain, kehräsi ja tykkäsi. Olen ikuisesti kiitollinen pikku kisulleni.
Kommentit (10)
Mulla taas koira auttoi. On nyt koirien taivaassa.
Sama minulla. Ilman kissaani olisin ollut todella yksin. Minun kissani on kova juttelemaankin.
Eläimet on maan päällä olevia siivettömiä enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet on maan päällä olevia siivettömiä enkeleitä.
Tämä on kauniisti sanottu.
Minua auttoi koira. Onneksi on vielä täällä.
Oma kissani on aina lähellä, kun olen masentunut tai ahdistunut. Hän sen vaistoaa, tulee viereen ja kehrää. Kulkee perässä, minne menen. Kun oloni on normalisoitunut, kissa on enemmän omissa oloissaan - toki tulee yöksi kainaloon nukkumaan. Mutta myös tekee pieniä tuhotöitä :). Rakas paskiaiseni, oma kisuni.
Sama juttu täällä! Lapseni kuoleman jälkeen hankin kaksi kissanpentua, enkä tiedä, miten muuten olisin selvinnyt tilanteesta. Muut lapset sanoivat, että jo kasvattajien lähettämät kuvat ja videot pennuista siinä vaiheessa, kun niitä vasta odotettiin kotiin, piristivät minua huomattavan paljon! En ole tarvinnut (ihmis)terapeuttien apua, vaan kissojen ja lasten seura on riittänyt. Itse asiassa katkaisin välit samassa yhteydessä moniin ihmisiin, joiden seuran olin kokenut jo aiemmin "myrkylliseksi" - raskaassa elämäntilanteessa myrkyllisyys vain korostui ja olo parani jo siitäkin, kun katkaisin välit kokonaan. Kissat eivät arvostele, eivätkä syyttele, vaan lohduttavat omalla hiljaisella tavallaan, enkä voisi olla kiitollisempi näille kahdelle! Nyt kissat ovat jo aikuisia ja olemme päässeet surutyössä pahimman yli. Teen puolestani parhaani voidakseni tarjota kissoille mahdollisimman hyvän elämän - sen ne ovat todellakin ansainneet!
😻😻