Kasvonpiirteet ja ikääntyminen
Millaiset kasvonpiirteet saavat ihmisen näyttämään kalenteri-ikäänsä nuoremmalta?
Kommentit (14)
Mulla on timantin muotoiset kasvot ja vaikka oon ylipainoinen niin näytän nuoremmalta. Kicksin myyjä hämmästyi kun luuli minua nuoremmaksi. Myös lähipiirini on sanonut minun näyttävän nuoremmalta.
Nuorena pyöreät kasvot kaventuvat kauniisti vanhemmiten eivätkä rypisty niin kuin kapeat ja kuivakat. Korkeat poskipäät plussaa.
Sikke Sumarin kasvon piirteet ovat aina nuoren näköiset.
Ja se iloisuus nuorentaa😊
Mä näytin ennen ikääni vanhemmalta ja nykyään nuoremmalta. Korkeat poskipäät, kunnon otsa, pieni leuka ja pieni nenä. Kuulemma "tyttömäiset" kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Sikke Sumarin kasvon piirteet ovat aina nuoren näköiset.
Ja se iloisuus nuorentaa😊
Iloisuus nuorentaa olet oikeassa, mutta pikagooglauksella ei kyseinen nainen todellakaan kasvonpiirteiltään ole nuoren näköinen.
Mikään yksittäinen piirre ei vanhenna. Kaikki riippuu geeneistä eli syntymässä saaduista kasvonmuodoista. Yleisesti ottaen vahvapiirteisyys ja kasvojen mittasuhteiden kehittyminen aikuismaisiksi mielletään iän merkiksi, pehmeät piirteet ja vähemmän kehittyneet mittasuhteet nuoruudeksi. Asialle ei itse oikein mahda mitään. Ihon sileydellä ja elintavoilla on toki pieni merkitys yleisvaikutelmaan.
Robert mugabemaiset zimbabwe.naamanpiirteet nuorentavat, aborikinaaliset piirteet vanhentavat
Karisalmelais-piirteet vanhentavat (bb-Krisun naama) heinäsirkkamaiset piirteet nuorentavat (BB-Minna)
Taikinanaama vanhentaa ja pöhöttää. Iän myötä laskeutuu heltaksi leuan alle ja posket alkavat roikkua pusseina.
Sirot kasvot ja hyvä luusto kestävät aikaa parhaiten.
Sirot kasvonpiirteet, kuten Leslie Bibbillä ja Leslie Mannilla on. Ei liikaa rasvaa, ei painonvaihtelua.
Pyöreäkasvoisista tulee helposti bulldogeja, kun alkaa posket ja leukalinja roikkua/löystyä. Tai sitten turvonneen oloisia kuukasvoja.
Kapea- ja pitkäkasvoiset, pitkänenäiset taas muuttuvat hevosmaisiksi.
Vasennus, feminismi ja kasvissyönti vanhentavat. Lihansyönti, Persuus, arjalaisuus, karjalaisuus ja iloisuus nuorentavat
Uteliaat ja tarkkailevat kasvonpiirteet nuorentavat: James Lipton näytti n 20-25 v ikäistään nuoremmalta kuolemaansa asti
Pienet kasvot ja korkeat poskipäät.