Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähdet terassille siiderille niin laittaudutko viimeisen päälle? Käytiin kaverin kanssa eilen parilla ja ihmetytti muutaman irtoripsi-missit korkkkareineen

Vierailija
15.05.2021 |

Itselläni oli puuvillainen Lidlin maksimekko, rantasandaalit, aurinkolippa eikä meikkiä. Sehän oli vain terassi eikä mikään yökerho!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu. Mutta mitä se minulle kuuluu jos joku tekee niin.

Vierailija
2/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks yökerhoon sitten pitää laittautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun yökerhot ovat suljettuina niin mihin sitä sitten tälläydytään, jos ei terasseille?

Tein saman huomion eilen käydessäni terassilla arkisesti pukeutuneena. Instagram-sukupolven nuoret naiset olivat tälläytyneet ja laittaneet parhaat päällensä. Kilistelyn lomassa nuoret ottivat kuvia drinkit kädessään huulet mutrulla, vaikka todellisuudessa joutuivat kietoutumaan tiukasti vilttiin kylmän merituulen puhaltaessa.

Vierailija
4/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mitä enemmän laittaudun, sitä suurempi mahdollisuus on sille, että kelpaan jollekin möhömahaiselle kaljuuntuvalle elämänkoululaiselle, edes patjaksi.

Sitä varten laittaudun.

Vierailija
5/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tän koronavuoden jälkeen niin kyllästynyt arkeen että pukeudun päästä varpaisiin paljetteihin ja laitan korkkarit jalkaan kun lähden ulos juhlimaan.

Vierailija
6/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kuinka paljon naiset käyttävät energiaa muiden ulkonäön ruotimiseen

Vierailija
7/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun jonkin verran, koska irtoripsiä en käytä koskaan, uuh!

Kukin pukeutuu miten tahtoo. Olen ollut yökerhossakin joskus arkivaatteilla, kun tuli äkkilähtö suoraan töistä. Hassua et silloin oli hyvä kuhina :D Kai se paistoi ettei mulla ollut odotuksia.

Vierailija
8/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin pukeutuu miten tahtoo. Olen ollut yökerhossakin joskus arkivaatteilla, kun tuli äkkilähtö suoraan töistä. Hassua et silloin oli hyvä kuhina :D Kai se paistoi ettei mulla ollut odotuksia.

Siis MUTTA irtoripsiä en käytä koskaan.

Vierailija
9/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös naiset laittaudu ja meikkaa vain itseään varten. Silikonitissitkin laitetaan vain itseä varten. Jos maailmassa olisi vain yksi ihminen ja tämä sattuisi olemaan nainen, hän kampeaisi rintoihinsa proteesit ja juoksentelisi ympäri metsiä meikit naamassa.

Vierailija
10/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Kyllä.

Mitä enemmän laittaudun, sitä suurempi mahdollisuus on sille, että kelpaan jollekin möhömahaiselle kaljuuntuvalle elämänkoululaiselle, edes patjaksi.

Sitä varten laittaudun.

Sanni sä et ole oikeasti Keravalta. Mä olen.

Vierailija
11/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen puneutukoon kuin tykkää. Kunhan on vaatteet päällä ja miehillä paidat päällä!

Vierailija
12/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin kauheeta jos jotkut haluavat pitää esteettisistä arvoista kiinni. Eikä kaikki kulje pieruverkkareissa tai pitkissä kalsareissa (trikoissa) pitkin kaupunkia

Vierailija
13/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttikö kun olit ruma heihin verrattuna?

Vierailija
14/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tykkää meikata ja laittautua? Itse laitan välillä ihan kunnon meikit irtoripsineen vaikka en edes poistuisi kotoa. Ihan vaan siksi, että meikkaaminen on kivaa. Enkä ole edes nuori.

Vierailija
15/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan laittautuakin, mitä sitten? Kun on koko koronavuoden tallustanut pyjamahousuissa niin tuntuu hyvältä kerrankin vetää ykköset niskaan. Sinä kuitenkin saat puolestani tulla paikalle vaikka perunasäkissä. Olen siellä pitämässä hauskaa enkä vahtimassa muiden tyylivalintoja.

Vierailija
16/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ap ollut todella edustava ja kaunis siellä terassilla. Miksi suomalaiset eivät osaa pukeutua kun lähtevät ihmisten ilmoille. Tuollainen maksimekko sopii rantaolosuhteisiin, ei mihinkään terassille tai kauppaan.

Ja olen kyllä itse tätä irtiripsi-korkokenkä naista. Tosin irtiripseni ovat pidennykset (luonnolliset) ja korkokenkäni ovat pääasiassa Vuittoneita, Chanelia tai Louboutinia. Pukisin terassille tällä hetkellä ehkä Filippa K.:n valkoisen, hieman polven yläpuolelle ulottuvan, hihallisen puuvilla mekon ja Guccin kukkaprinttiset korkokengät. Hieman kihartaisin hiuksia ja laittaisin peiteväriä naamaan. Laukuksi Guccin samaa sarjaa oleva, mutta vaalea pikkulaukku. Käsikynkkään myös mieheni. Terassilla ottaisimme luultavasti jotkin alkoholittomat drinksut tai mieheni ottaa roseeta tai valkoviiniä.

Vierailija
17/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laittaudun. Miksi sinne lähtee verkkareissa kaljaa juomaan? Ei kiinnosta. Mä haluun kunnon kalliit ripsienpidennykset (en irtoripsiä), meikit, makeet kläderit päälle ja kuivaa viiniä juomaksi.

Vierailija
18/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama kokemus , menin aikoinaan diskoon jatsarit jalassa ja tavallisissa farkuissa , tuli jono tanssittajista!  Olin aivan että hä kun yleensä menin sinne tällättynä : D

Vierailija
19/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et dikkiä halua, niin jatka samalla linjalla.

Vierailija
20/47 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on ap ollut todella edustava ja kaunis siellä terassilla. Miksi suomalaiset eivät osaa pukeutua kun lähtevät ihmisten ilmoille. Tuollainen maksimekko sopii rantaolosuhteisiin, ei mihinkään terassille tai kauppaan.

Ja olen kyllä itse tätä irtiripsi-korkokenkä naista. Tosin irtiripseni ovat pidennykset (luonnolliset) ja korkokenkäni ovat pääasiassa Vuittoneita, Chanelia tai Louboutinia. Pukisin terassille tällä hetkellä ehkä Filippa K.:n valkoisen, hieman polven yläpuolelle ulottuvan, hihallisen puuvilla mekon ja Guccin kukkaprinttiset korkokengät. Hieman kihartaisin hiuksia ja laittaisin peiteväriä naamaan. Laukuksi Guccin samaa sarjaa oleva, mutta vaalea pikkulaukku. Käsikynkkään myös mieheni. Terassilla ottaisimme luultavasti jotkin alkoholittomat drinksut tai mieheni ottaa roseeta tai valkoviiniä.

Kuulostat vastenmieliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän