Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri avaa natisevan parvekkeen oven joka aamu klo 6 ja menee tupakalle.

Vierailija
15.05.2021 |

Herään tähän joka ikinen aamu.
Valitanko talonyhtiölle, vai laitanko heippa-lapun naapurille, että öljyisi oven?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valittaa ihan kenelle haluat, mitään muutosta se ei saa aikaan.

Vierailija
2/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta korvatulpat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naapuria voitelemaan parvekkeenoven saranat. Selvitä, onko taloyhtiössäsi kielletty parveketupakointi. Jos on kielletty, huomauta naapurille. Jos ei ole kielletty, mene seuraavaan yhtiökokoukseen esittämään parveketupakoinnin kieltämistä.

Vierailija
4/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Narina alkaa siinä kuuden maissa ja jatkuu pari kertaa tunnissa yli keskiyön. Keski-ikäinen mies kyseessä. Ihan saamarin ärsyttävää, mutta onneksi olen muuttamassa täältä pois.

Huvittavinta tässä meidän talon tapauksessa on se, että täällä on uunituore parveketupakointikielto. 

Naapurin setä ei taida olla penaalin terävin kynä :)

Vierailija
5/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penaalin terävimmät kynät eivät tupakoi.

Isännöitsijälle vaan valitusta, mikäli joku rikkoo tupakointikieltoa. Ei sitä katkua tarvitse eikä pidäkään haistella. 

Vierailija
6/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rasvaamaan saranat. Mä en ollut ollenkaan tajunnut, että naapuria häiritsee mun narisevat saranat iltaisin, ennen kuin se sanoi. Rasvasin ne ja ongelma poistui.

Vierailija
7/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä rasvaamaan saranat. Mä en ollut ollenkaan tajunnut, että naapuria häiritsee mun narisevat saranat iltaisin, ennen kuin se sanoi. Rasvasin ne ja ongelma poistui.

Ei hitto, siinä joutuisi kommunikoimaan.

Vierailija
8/8 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, ennen narisi, taloyhtiö korjas. Korjauksen yhteydessä vaihdettiin löysä lukko ja ovenripa.

Nyt sen narinan sijaan kuuluu hemmetin järeä klonkkks ja entistä kovempi tufft, kun ovesta tuli vähän jäykempi. Siitå jo ystävällisesti huomsitinkin, että jos saisi hiljaisemmin laitettua. Ei mitään vaikutusta.

Mutta kaikkein ärsyttävintä on, kun röökiritva alkaa pohjustaa käyntiään ja juoruaa jo käytävässä hirveällä seinät läpäisevällä viskibassollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme