Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli juomassa ilman minua mutta kysyi kännissä yöksi

Vierailija
15.05.2021 |

Ei siis ottanut minua mukaan juomaan eilen, mutta laittoi sitten myöhään yöllä viestin, että tulenko yöksi. Huomasin, että oli ruvennut instagramissa yöllä seuraamaan jotain kaverinsa naispuolista kaveria.. Ja ollaan siis oltu miehen kanssa yhdessä vuosi, tosin viimeaikoina ollaan nähty ehkä vain kerran viikkoon.

Mies ei kyllä koskaan ota minua mukaan juomaan (eikä juuri muuallekaan kavereidensa seuraan), enkä kyllä itsekään pyydä häntä koska meillä on niin eri kaveripiiri (ja minulla toisaalta vain pari ystävää, hänellä todella laaja piiri). Harmittaa kuitenkin, kun muutkin hänen kavereistaan ottaa kyllä aina naisensa mukaan tuollaisiin. Minua ei oteta mihinkään. Ja hän ei siis juo mitenkään joka viikko, onkohan toinen kerta tämän vuoden puolella kun on juomassa.

Nyt houkuttelisi laittaa hänelle viestiä, että "kylläpä yöseuraksi kelpaan, mutta et voi mukaan ottaa juhlimaan tai muuallekaan. Kyllä huomaa että taidan olla vain säätö". Olisiko tämä liian turhaa mököttämistä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mökötä vaan mene.

Vierailija
2/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasia tekstarilla hoideta, varsinkaan kun toinen on krapulassa ja voi jo valmiiksi morkkis vaivata. Nähkää toisenne ja sano silloin, että olisit halunnut mukaan, että olette olleet sen verran kauan jo seurustelleet että olisi kiva viettää aikaa toistenne kavereiden kanssa. Jos sanoo, että ei, hyvä systeemi näin, tarkoittaa se että olet säätö eikä halua sun rutustuvan hänen kavereihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vastasin että olen jo peiton alla menossa nukkumaan, niin se hänen vastauksensakin "no höh olisit tullut" särähti omaan korvaan jotenkin tosipaljon p a n o miehen vastaukselta..

- Ap

Vierailija
4/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sitä naistyyppiä, jota en varmaan ikinä tule tajuamaan. Jankataan ja suututaan vaikkei tiedä kuuluisiko suuttua. Eikä ymmärrä sitä, että toinen on kännissä eikä siksi pysty ajattelemaan järkevästi ja viestit on siksi outoja ja suoria.

Vierailija
5/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sitä naistyyppiä, jota en varmaan ikinä tule tajuamaan. Jankataan ja suututaan vaikkei tiedä kuuluisiko suuttua. Eikä ymmärrä sitä, että toinen on kännissä eikä siksi pysty ajattelemaan järkevästi ja viestit on siksi outoja ja suoria.

Jep, vaikuttaa kyllä todella raskaalta tyypiltä. Ja jonkun hiton instan stalkkaus kuulostaa mustasukkaisen hullun tai muuten vaan someriippuvaisen käytökseltä. Ei jatkoon.

Vierailija
6/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Ja olin siis eilen laittanut, ennen tätä yöksi kysymistä, että miksi ei voida olla niinkuin muutkin pariskunnat normaalisti, että ei hän näköjään halua. Niin vastasi että voidaan olla ja haluaa kyllä. Ja tätä edellisenä päivänä kyllä oltiinkin keskusteltu, nähdään jatkossa enemmän ja käydään jossain yhdessä, ja että mies kyllä haluaa kanssani olla. Aloin sitten vasta eilen miettimään tuota, miksi ei ota juomaan mukaan.

- Ap

Vierailija
7/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sä oot.

Kännipano.

Vierailija
8/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Se sä oot.

Kännipano.

Vaikka ap olisi ylireagoiva/hätäilisi turhaan, ei silti tarvitsisi tulla kirjottamaan tällaista. Tai ainakin toivottavasti tämä oli trolli.

Miksi täällä ei aikuiset ihmiset osaa kommentoida asiallisesti?

Vierailija
10/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tai halaisitko teillä olevan muita yhteisiä harrastuksia kuin juominen?

Vierailija
11/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Se sä oot.

Kännipano.

Vaikka ap olisi ylireagoiva/hätäilisi turhaan, ei silti tarvitsisi tulla kirjottamaan tällaista. Tai ainakin toivottavasti tämä oli trolli.

Nimimerkki Sanni16Kerava on palstan vakiotrolleja, ja kuten nimimerkistäkin voi päätellä, harvemmin keskustelee aikuismaisesti.

Vierailija
12/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tai halaisitko teillä olevan muita yhteisiä harrastuksia kuin juominen?

Ei tuo juominen kummallekaan mikään harrastus ole, jos muutaman kerran vuoteen sitä tekee. Ei siis edes joka tai jokatoinen kuukausi.

Mutta kyllä toivoisin että voitaisiin yhdessä käydä jossain, edes arkisia asioita kuten käydä kaupoissa, rannalla, kävelyllä, nähdä toistemme ystäviä..

- Ap

Vierailija
13/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi , en olisi päivääkään tommosen ukon kanssa. Nyt nainen itsekunnioitusta peliin ja ryhti suoraksi!

Vierailija
14/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Se sä oot.

Kännipano.

No kyllä mulle ap.n kirjoituksesta tuli kännipano mieleen , miksi totuutta ei saa sanoa?

Vierailija
15/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei poliisille tule hälytys koodia 360 ja viimeisin jota kukaan odottaakaan 370 . . Nämä työllistävät poliisia enimmäkseen näin viikon loppuna.

Vierailija
16/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koodi 360 työllistää poliisia siis eniten viikonloppuna ikävin jos joka kerta tuo hälytyskoodi 370 kuuluisi joka kerta oisi todella ikävää . Ensin kuulunut koodi 30 tuon koodin 360 lisäksi.

Vierailija
17/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni16kerava kirjoitti:

Se sä oot.

Kännipano.

No kyllä mulle ap.n kirjoituksesta tuli kännipano mieleen , miksi totuutta ei saa sanoa?

Kannattaisiko minun siis sittenkin lähettää tuo viesti?

- Ap

Vierailija
18/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti menemään!

Vierailija
19/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa sanoo että ei kannata laittaa vaan mielummin kasvotusten sanoa, osa taas on sitä mieltä että kuulostaa oikeasti että olen pelkkä p a n o ja viesti kannattaisi laittaa. Hmm. Toisaalta mies otti minut vasta viikon sisään kahdesti mukaan äitinsä luokse, eikä olla nyt pariin viikkoon edes pantu vaikka on nähty, niin se taas viittaisi että en ole pelkkä säätö.

Mies ei siis tosiaankaan yleensä kysy minua yöksi tuolla tavalla, oikeastaan koskaan.

Luulen, että tuo miksi mies ei ota minua mukaansa, voi johtua siitä kun suhteen alussa olin todella hiljainen ja ujo enkä juurikaan uskaltautunut juttelemaan hänen kavereille tai edes pyrkinyt mukaan näkemään hänen ystäviään. Hänen äitinsäkään luona en juuri uskaltanut suutani avata, mutta nykyään juttelen siellä rennommin ja olen alkanut sosiaalistua, jonka takia haluaisin tutustua myös näihin ystäviin.

- Ap

Vierailija
20/35 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeko mies peppuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi