Linnan juhlan vilauttajat kertovat karuista seurauksista
Ilman muuta tappouhkaukset ovat väärin. Nämä vilauttajat eivät silti vieläkään ymmärrä tehneensä tyhmästi. Linnan juhlissa ei kuulu näkyä KENENKÄÄN tissit tai peppu, juhlapuvut ja iltapuvut kuuluuvat etikettiin. Kuuluu perustapoihin olla siisti ja vilauttelematta mitään sellaisen kaliiberin juhlissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007976528.html
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mieti hetki sitä, että naisten rinnat aiheuttavat paheksuntaa niiden oikeassa käyttötarkoituksessa, eli lasten imettämisessä. Mistä tämä susta kertoo? Ei rintojen tehtävä ole olla kiihottamassa miehiä, vaan ravitsemassa vauvaa. Miksi siis minä en saa halutessani olla esim rannalla ilman yläosaa, mutta tämä on täysin ok miehiltä?
Voi kun te kaikki mammat ymmärtäisit te että lapsen imettäminen
on muista oikeasti ällöttävää. Ravintolassa varmaan kiva kun paljastetaan valtaisa venynyt suonikas tissi, vierestä lentää kalliiseen annokseen maitosuihku, kuuluu idiootin kuolansekaista kurlausta ja maito & pierut haisee. Sitten vielä se ruma toljottava pallopäätoukka puklaa olan yli. Ei ole kaunista teidän äitiys eikä mikään ilo muille samaan tilaan pakotetuille.
Minulla ei ole omia lapsia ja imettäminen on mielestäni oikein kaunis tapahtuma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”It is a tale as old as time (and we mean it’s getting really, really old). It seems complete strangers still feel no shame asking mothers who are feeding their children to cover themselves so they can feel comfortable in public. ”
https://www.scarymommy.com/photo-shoot-helps-normalize-public-breastfee…
Ongelma ei ole naisen rinnat vaan et ettei kukaan halua nähdä jonku kakaran imevän nisää. Se näky ja hajku saa oksennuksen nousemaan.
Ja hei, jos tuo on kerran ok niin ei varmaan haittaa että valokuvaamme ko. tapahtumaa julkisella paikalla?
Miksi kuvaisit? On kuolemakin luonnollinen asia, mutta kolarissa kuolemaa tekevän kuvaamista pidetään aika törkeänä juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi ja minusta tuo vilauttelu oli typerää. Tappouhkaukset tietysti myös ylilyönti eikä pidä hyväksyä niitäkään.
Kerrohan mitä kaikkea viimeisen vuoden aikana olet tehnyt miesten ja naisten nännien tasa-arvon saavuttamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin tasa-arvoon liittyvä ongelma on, ettei naiset voi oleilla ilman paitaa?
Itse kyllä ihan mielelläni pidän paidan päälläni. Tai siis he taisivat vielä puhua "naisoletetuista" 🤦♀️Sä missaat pointin.
Pahin miesten ja naisten välinen tasa-arvo ongelma on se, että naisia on läpi historian alistettu, vähätelty ja _yliseksualisoitu_ miesten puolesta. Naisten rinnat ja tämä ”nännikysymys” liittyy juuri tähän.
Mieti hetki sitä, että naisten rinnat aiheuttavat paheksuntaa niiden oikeassa käyttötarkoituksessa, eli lasten imettämisessä. Mistä tämä susta kertoo? Ei rintojen tehtävä ole olla kiihottamassa miehiä, vaan ravitsemassa vauvaa. Miksi siis minä en saa halutessani olla esim rannalla ilman yläosaa, mutta tämä on täysin ok miehiltä?
Voi äly...ei ole kyse yliseksualisoinnista, vaan siitä että naisen rinnat ovat oikeastikin ainakin miesten kuolaamisen kohde.
Eivät naiset ole miesten tissien perään, mutta naisten tissit taas vetävät äijiä puoleensa.
On olemassa seksuaalisia alueita ihmisessä, johon ei muut säännöt päde. Vai kätteletkö (jos ei koronaa olisi) vaikka uutta työkaveriasi kouraisemalla tätä munista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ihan mielelläni pidän paidan päälläni. Tai siis he taisivat vielä puhua "naisoletetuista" 🤦♀️Sä missaat pointin.
Pahin miesten ja naisten välinen tasa-arvo ongelma on se, että naisia on läpi historian alistettu, vähätelty ja _yliseksualisoitu_ miesten puolesta. Naisten rinnat ja tämä ”nännikysymys” liittyy juuri tähän.
No naisten rinnat nyt OVAT erilaiset kuin miesten. Itse naisena en näe siinä ongelmaa ja pidän mielelläni paidan päällä.
Miksei itketä sitä, ettei saa juosta peppu paljaana tuolla? Pepusta tulee vain ulostetta, miksi siis peput on seksu.alisoitu? Vaadin miesten, naisten ja oletettujen peput paljaiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977
”Nainen oli yläosattomissa uimarannalla Hyvinkäällä - poliisit paikalle”
Mikä siinä on, että miesten nännit eivät ole näin vaarallisia, että poliisit täytyy soittaa paikalle?
tapa ja kulttuuri
Mikä siinä on että naisten hiukset ovat niin vaaralliset että jossain kulttuurissa ne tulee peittää?
Uimavalvojakurssilla opetetaan että vaaditun "säädyllisen uima-asun" raja menee siinä että porukka alkaa loukkaantumaan. Voit siis miettiä ihan itseksesi haluatko että uimahallissa kaskelotit pukeutuvat Wicked Weasel uikkaeihin
Sinä voisit aloittaa hoikkien ja lihavien ihmisten tasa-arvoisesta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi äly...ei ole kyse yliseksualisoinnista, vaan siitä että naisen rinnat ovat oikeastikin ainakin miesten kuolaamisen kohde.
Eivät naiset ole miesten tissien perään, mutta naisten tissit taas vetävät äijiä puoleensa.On olemassa seksuaalisia alueita ihmisessä, johon ei muut säännöt päde. Vai kätteletkö (jos ei koronaa olisi) vaikka uutta työkaveriasi kouraisemalla tätä munista?
Ehkä haluaisit tarkastella uudelleen miehen alastoman rintakehän vaikutusta. Miksihän se on niin monessa mainoskuvassa ja elokuvassa paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä ihan mielelläni pidän paidan päälläni. Tai siis he taisivat vielä puhua "naisoletetuista" 🤦♀️Mulla on niin isot rinnat, että todellakin haluan pitää paidan ja ehdottomasti kaarituetut rintaliivit päälläni. Ihan jotta itselläni on mukavampi olla.
Oikea Nainen
Oikea nainen? Jokainen nainen on ihan yhtä oikea, vaikka olisikin eri mieltä kuin sinä :)
Mikäli joku nainen haluaa kävellä rinnat paljaana, oli isot tai pienet, se tasa-arvolain myötä hänelle suotakoon!
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään halua yhteiskuntaa, missä miehet saisivat vipeltää ilman housuja. Tai olisihan se kieltämättä kätevää, kun näkisi heti lennosta munan koon. Säästäisi turhalta seurustelulta ja treffailulta.
Eikö kukaan ole kertonut sinulle, että naisen emätin ja vagina vastaa miehen penistä? Ei tässä ole vaginavilauttelijoista ollut puhettakaan, joten ole ystävällinen, äläkä vaihda puheenaihetta. Tässä puhutaan nyt ihmisvartaloiden yläosista, joista vain naisen yläosa on demonisoitu.
Nämä huomiohoratsut voisivat seuraavaksi puuttua vaikka pikkutyttöjen hunnuttamiseen mutta eivät taida uskaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisten rinnat nyt OVAT erilaiset kuin miesten. Itse naisena en näe siinä ongelmaa ja pidän mielelläni paidan päällä.
Miksei itketä sitä, ettei saa juosta peppu paljaana tuolla? Pepusta tulee vain ulostetta, miksi siis peput on seksu.alisoitu? Vaadin miesten, naisten ja oletettujen peput paljaiksi!
Jaa-a. Jos vertaa palstan aa-kuppista lautaa ja paidatonta terassijuoppoa, niin kyllä terassijuopolla on paljon isommat rinnat kuin katkeroituneella aa-kuppisella laudallamme. Nännit on molemmilla samat ja kyllä se nahkakin on samaa.
Mitä tulee peppuihin, niin kyllä meillä ysärillä tläasteella kuljettiin perseet paljaana. Leikattiin farkut kankkujen kohdalta auki, jotta näkyy :p
Vierailija kirjoitti:
Nämä huomiohoratsut voisivat seuraavaksi puuttua vaikka pikkutyttöjen hunnuttamiseen mutta eivät taida uskaltaa.
Jos oikein tarkkaan mietit, niin ihan samasta asiasta on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit voisivat keskittää tasa-arvotyönsä sinne, missä sillä on todellinen tarve. Maailmassa on paljon paikkoja, joissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa.
Oman maan asiat ensin kuntoon (vai mitenkäs se meni?)
Suurin osa suomalaisista naisista ei halua kävellä ympäriinsä rinnat paljaana.
En minäkään syö lihaa; siis kenenkään ei pitäisi syödä lihaa.
Julkisuutta pitää saada keinolla, millä hyvänsä, että saa jauhaa naisten seksualisoimisesta ja meetoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lukutaito taas kohdillaan. Kukaan ei ole vilauttanut Linnan juhlissa.
"LINNAN JUHLIEN JATKOT" ovat osa Linnan juhlia minusta, voiko lopettaa saivartelun otsikosta.
T. ApKyseiset henkilöt eivät edes olleet Linnan juhlissa. Ei se, että itsenäisyyspäivän juhlijat nimittävät bileitään Linnan juhlien jatkoiksi, merkitse mitään. Useimmissa on aivan eri porukka kuin Linnassa.
Kyllä minäkin olen monet Linnan juhlan jatkot pitänyt kotona kättelyiden ynnä muiden loputtua. Jos nyt joku on siellä vilauttanut niin voi voi.
Sitten lehtiä lukevat typerykset kuvittelevat, että tissin vilautuksella on jotain tekemistä presidentin ja valtion ja Linnan kanssa. Ei ole.
Onks teidän jatkoilta suora televisiolähetys?
No ei ole mutta olen kyllä nähnyt varmasti miljoona naisen rintaa televisiossa tähän korkeaan 49v ikään mennessä. Vaikea on ymmärtää, miksi tämä nyt on niin karmeaa ihmisten mielestä. Kun joku mies fotobommaa jossain alasti tai viuhahtaa töllössä, niin se on vain hauskaa kaikkien mielestä.
Jep. Mutta kun valtaa pitävän etuoikeutetun valkoisen miehen muna on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977
”Nainen oli yläosattomissa uimarannalla Hyvinkäällä - poliisit paikalle”
Mikä siinä on, että miesten nännit eivät ole näin vaarallisia, että poliisit täytyy soittaa paikalle?
tapa ja kulttuuri
Mikä siinä on että naisten hiukset ovat niin vaaralliset että jossain kulttuurissa ne tulee peittää?
Uimavalvojakurssilla opetetaan että vaaditun "säädyllisen uima-asun" raja menee siinä että porukka alkaa loukkaantumaan. Voit siis miettiä ihan itseksesi haluatko että uimahallissa kaskelotit pukeutuvat Wicked Weasel uikkaeihin
Tapa ja kulttuuri, nimenomaan. Puhut itse ongelmasta ymmärtämättä sitä, mikä on se ongelma. Eikö näitä homehtuneita ja ummehtuneita tapoja voisi alkaa muuttamaan? Mua naisena oksettaa se, että jos päätän olla käyttämättä rintaliivejä mukavuussyistä julkisesti, saan pitkiä ja kuolaavia katseita miehiltä. Mä en halua että joku mun vartalon osa on niin yliseksualisoitu, että joudun sitä tietoisesti peittelemään. Tämä on miesten aiheuttama ongelma jota sun laiset ihmiset myös ylläpitävät.
”Uimavaljojakurssilla opetetaan että mikä on säädyllistä” niinpä, miksi naisten rinnat ovat sinusta säädyttömät? Selitä tämä auki.
Mistä edes luit että rinnat ovat minusta säädyttömät? Puhuin nimenomaan yleisestä mielipiteestä ja fakta nyt on että timmi 17-vuotias saa anteeksi enemmän kuin 50-v kaskelotti.
Kysytään nyt kuitenkin: Menisitkö kirkkoon yläkroppa paljaana? Entä pelkissä biksujen alaosissa joissa naru menee persvakoon? Entä moskeijaan? Se että haluat pukeutua noin Pride-kulkueeseen on ihan ok, se kun varmaankin kuuluu asiaan, mutta normaalit ihmiset ymmärtävät miten tilanteessa kuuluu pukeutua ja käyttäytyä. Se kuuluu myös miesten tilannetajuun voiko olla ilman paitaa vai ei. Kaupungilla vaikka terassilla ei voi. Se ei ole se nänni se "ongelma" vaan se, mikä toimii rannalla ei toimi kaupungilla.
Sääli että tämä pitää selittää kaskelotille joka luulee että sillä on oikeuksia.
Olet siis ikärasisti. Ihmisoikeudet ja tasa-arvo koskevat ihan kaikkia. Ei asioita eritellä iän mukaan.
"Ihmiset ovat tasa-arvoisia lain edessä".
Meillä ei tässä kaupungissa näytä normaaleja miehiä olevan kun jatkuvalla syötöllä tulee paidattomia miehiä vastaan kaupassa, kaupungilla ja kävelyteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tässä nyt ideana se, että halutaan siirtyä takaisin luolamieskulttuuriin (vai pitäisikö sanoa, että luolahenkilökulttuuriin) ja antaa kaikille yhtäläinen oikeus pukeutua pelkkään alaosaan?
Miten se edistäisi tasa-arvoa niissä asioissa, jossa sitä edistystä tarvitaan? Auttaisiko tämä esimerkiksi palkkaeroihin, jos rannalla kaikki toimiston tyypit saisivat olla pelkissä uimahousuissa sukupuoleen katsomatta? Siellä toimistolla tuskin kukaan on kuitenkaan ilman paitaa, joten mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kovan luokan feministi enkä kerta kaikkiaan tajua tätä Amerikka-tyylistä "feminismiä", jossa tärkeintä on kovaan ääneen huutaa "pil.lu!", pitää taidenäyttely huovasta ommelluista ammottavista vaginoista ja rynniä tissit pitkällään toreilla. Oikeasti aikaansaavat feministit jäävät varjoon kun nämä turkoositukkaiset peppipitkätossut loilottavat joutavuuksia.
Mitkä sinun julkisuusteoistasi ovat jääneet em. varjoon? Mitä omista teoistasi olisit halunnut julkisuuteen?
Mistä tärkeästä tasa-arvoasiasta olit puhumassa torilla kun pitkätissi vei huomion asialtasi pois?
En ole tuo jolle vastasit, mutta yhteiskuntaamme on muuttanut naisia, joiden tasa-arvo ei toteudu kulttuurinsa puolesta.
Mitä tekevät feministit? Ei mitään, sensijaan jakelevat itse kyseenalaisia uhkauksia niille feministeille, jotka yrittävät saada ääntään kuuluviin tämän asian tiimoilta.
Turha asiaa on kiistää, olen itse seurannut keskustelua erilaisilla feministi-foorumeilla ja julkisesti on yritetty lytätä feministien puolelta esim. Seida Sohrabi, joka tasan tarkkaan tietää mistä puhuu, toisin kun suomalainen feministi nainen, joka on saanut syntyä maahan, missä tasa-arvo on ollut itsestään selvää.
Ainoa ”tärkeäksi” koettu tasa-arvo-ongelma on tissien vilauttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä myöskään halua yhteiskuntaa, missä miehet saisivat vipeltää ilman housuja. Tai olisihan se kieltämättä kätevää, kun näkisi heti lennosta munan koon. Säästäisi turhalta seurustelulta ja treffailulta.
Eikö kukaan ole kertonut sinulle, että naisen emätin ja vagina vastaa miehen penistä? Ei tässä ole vaginavilauttelijoista ollut puhettakaan, joten ole ystävällinen, äläkä vaihda puheenaihetta. Tässä puhutaan nyt ihmisvartaloiden yläosista, joista vain naisen yläosa on demonisoitu.
Niin kauan, kun naiset surevat pieniä rintojaan ja täyttävät niitä silikonilla ollakseen seksikkäämpiä ja haluttavampia, en pysty ottamaan tosissaan väitettä, miten miesten ja naisten yläosat ovat sama asia.
Siinä mielessä vertaus penikseen on osuvampi, miehet surevat sen pientä kokoa ja jotkut käyvät jopa suurennusleikkauksissa, mikäli se on mahdollista.
-eri
Suomalainen käsitys alastomuudesta on muuttunut mm. Instagram-sääntöjen myötä. Nuoret omaksuvat Amerikan kulttuurin, eivät suomalaista.