Linnan juhlan vilauttajat kertovat karuista seurauksista
Ilman muuta tappouhkaukset ovat väärin. Nämä vilauttajat eivät silti vieläkään ymmärrä tehneensä tyhmästi. Linnan juhlissa ei kuulu näkyä KENENKÄÄN tissit tai peppu, juhlapuvut ja iltapuvut kuuluuvat etikettiin. Kuuluu perustapoihin olla siisti ja vilauttelematta mitään sellaisen kaliiberin juhlissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000007976528.html
Kommentit (97)
Olen vahvasti liberaali ja Linnan juhlat eivät juuri kiinnosta, mutta kyllä tuo temppu oli täysin mauton. Tosin ei ole millään tavalla asiallista myöskään mitään tappo- tai raiskausuhkauksiakaan pistää. Tosin vähän veikkaisin, että näiden uhkailuiden takaa voi löytyä enemmän sitä, että miten NAINEN voi tehdä tuollaista (sitä ei voida mitenkään sallia) kuin että olisi tyrmistytty että tällaista vilauttelua tehdään nimen Linnanjuhlissa.
Ns. iltapuvut ovat lähes kaikki paljastelevia, on halkaisuja alushousuihin asti, yläosa lähes paljas jokaisella, on siinä rättiä säästetty.
Feministit voisivat keskittää tasa-arvotyönsä sinne, missä sillä on todellinen tarve. Maailmassa on paljon paikkoja, joissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa.
Miksi ne ei tajua? Onko niillä mt ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808172201142977
”Nainen oli yläosattomissa uimarannalla Hyvinkäällä - poliisit paikalle”
Mikä siinä on, että miesten nännit eivät ole näin vaarallisia, että poliisit täytyy soittaa paikalle?
tapa ja kulttuuri
Mikä siinä on että naisten hiukset ovat niin vaaralliset että jossain kulttuurissa ne tulee peittää?
Uimavalvojakurssilla opetetaan että vaaditun "säädyllisen uima-asun" raja menee siinä että porukka alkaa loukkaantumaan. Voit siis miettiä ihan itseksesi haluatko että uimahallissa kaskelotit pukeutuvat Wicked Weasel uikkaeihin
Tapa ja kulttuuri, nimenomaan. Puhut itse ongelmasta ymmärtämättä sitä, mikä on se ongelma. Eikö näitä homehtuneita ja ummehtuneita tapoja voisi alkaa muuttamaan? Mua naisena oksettaa se, että jos päätän olla käyttämättä rintaliivejä mukavuussyistä julkisesti, saan pitkiä ja kuolaavia katseita miehiltä. Mä en halua että joku mun vartalon osa on niin yliseksualisoitu, että joudun sitä tietoisesti peittelemään. Tämä on miesten aiheuttama ongelma jota sun laiset ihmiset myös ylläpitävät.
”Uimavaljojakurssilla opetetaan että mikä on säädyllistä” niinpä, miksi naisten rinnat ovat sinusta säädyttömät? Selitä tämä auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”It is a tale as old as time (and we mean it’s getting really, really old). It seems complete strangers still feel no shame asking mothers who are feeding their children to cover themselves so they can feel comfortable in public. ”
https://www.scarymommy.com/photo-shoot-helps-normalize-public-breastfee…
Ongelma ei ole naisen rinnat vaan et ettei kukaan halua nähdä jonku kakaran imevän nisää. Se näky ja hajku saa oksennuksen nousemaan.
Ja hei, jos tuo on kerran ok niin ei varmaan haittaa että valokuvaamme ko. tapahtumaa julkisella paikalla?
Lääkkeet? Haju saa oksennuksen nousemaan? Menetkö siihen viereen haistelemaan kun nainen syöttää lastaan vai mikä homma? Et kuulosta järin terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Feministit voisivat keskittää tasa-arvotyönsä sinne, missä sillä on todellinen tarve. Maailmassa on paljon paikkoja, joissa naisella ei ole mitään ihmisarvoa.
Oman maan asiat ensin kuntoon (vai mitenkäs se meni?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lukutaito taas kohdillaan. Kukaan ei ole vilauttanut Linnan juhlissa.
"LINNAN JUHLIEN JATKOT" ovat osa Linnan juhlia minusta, voiko lopettaa saivartelun otsikosta.
T. ApKyseiset henkilöt eivät edes olleet Linnan juhlissa. Ei se, että itsenäisyyspäivän juhlijat nimittävät bileitään Linnan juhlien jatkoiksi, merkitse mitään. Useimmissa on aivan eri porukka kuin Linnassa.
Kyllä minäkin olen monet Linnan juhlan jatkot pitänyt kotona kättelyiden ynnä muiden loputtua. Jos nyt joku on siellä vilauttanut niin voi voi.
Sitten lehtiä lukevat typerykset kuvittelevat, että tissin vilautuksella on jotain tekemistä presidentin ja valtion ja Linnan kanssa. Ei ole.
Kyse on siitä mitä itsenäisyyspäivä edustaa. Linnan jatkoillakin uskoisi olevan tarkoitus juhlistaa itsenäisyyspäivää.
Televisioitu taphtuma on myös vähän eri asia kun kotona lipittää viiniä ja nauraa kaverien kanssa rumille puvuille.Itsenäisyyspäivä ei merkitse paskankaan vertaa. Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi.
Voit puhua vapaasti, koska olet vapaassa maassa. Merkitsee sen verran. Voit kiritsoida ketä vain poliitikkoa, jopa itse presidenttiä eikä kukaan tule pidättämään sen takia. Nuokin saivat vilauttaa ja saivat vain vähän vihaisia ihmisiä aikaiseksi, eivät sakkoja eivätkä joutuneet putkaan, juurikin koska on itsenäisyys. Tuon kun olisi tehnyt Venäjällä niin olisi työleirillä varmaan yhä.
Mieti ennen kuin puhut.
Tosi säälittävää että lasten täytyy hakea huomiota ja hyväksyntää tällä tavalla. Sillä eihän tuo ole ihmisen historiassa mitään muutosta saanut mihinkään asiaan että tissejä tai muitakaan osia vilautellaan. Tytöt tarvii ammatti-ihmisen apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman maan asiat ensin kuntoon (vai mitenkäs se meni?)
Suurin osa suomalaisista naisista ei halua kävellä ympäriinsä rinnat paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että miesten nännit eivät ole näin vaarallisia, että poliisit täytyy soittaa paikalle?
tapa ja kulttuuri
Mikä siinä on että naisten hiukset ovat niin vaaralliset että jossain kulttuurissa ne tulee peittää?
Uimavalvojakurssilla opetetaan että vaaditun "säädyllisen uima-asun" raja menee siinä että porukka alkaa loukkaantumaan. Voit siis miettiä ihan itseksesi haluatko että uimahallissa kaskelotit pukeutuvat Wicked Weasel uikkaeihin
Tapa ja kulttuuri, nimenomaan. Puhut itse ongelmasta ymmärtämättä sitä, mikä on se ongelma. Eikö näitä homehtuneita ja ummehtuneita tapoja voisi alkaa muuttamaan? Mua naisena oksettaa se, että jos päätän olla käyttämättä rintaliivejä mukavuussyistä julkisesti, saan pitkiä ja kuolaavia katseita miehiltä. Mä en halua että joku mun vartalon osa on niin yliseksualisoitu, että joudun sitä tietoisesti peittelemään. Tämä on miesten aiheuttama ongelma jota sun laiset ihmiset myös ylläpitävät.
”Uimavaljojakurssilla opetetaan että mikä on säädyllistä” niinpä, miksi naisten rinnat ovat sinusta säädyttömät? Selitä tämä auki.
Miksi minua ei kukaan äijä katso kuolaten, jos kuljen ilman rintaliivejä
Nainen vm-52
Intersektionaaliset feministit eli feikkifeministit ne vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne ei tajua? Onko niillä mt ongelma?
Ihan vain tyhmiä ovat ja huomionkipeitä lapsukaisia. Älä loukkaa mt-ongelmaisia, he ovat usein huippuälykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo lukutaito taas kohdillaan. Kukaan ei ole vilauttanut Linnan juhlissa.
"LINNAN JUHLIEN JATKOT" ovat osa Linnan juhlia minusta, voiko lopettaa saivartelun otsikosta.
T. Ap
Kaikki eivät vaan käsitä tätä. Jos on saanut kutsun noinkin arvokkaaseen juhlaan niin tissejä ei vilautella edes jatkoilla. Tuokin stanan siilipää voisi ryömiä sinne koloonsa, mihin ei ikinä päivä paista!
Nämä kaksi! Ja toinen vielä opettaja.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-puhuu-linnan-juhlien-jatkoilla-…
Minusta ylipäänäs aktivistit monesti unohtavat että vaikka saavatkin typerillä ja lapsellisilla tempauksillaan julkisuutta niin se kääntyy helposti heitä itseään ja järjestöään vastaan eikä heitä näiden temppujen jälkeen enää kukaan pidä varteenotettavana, ammattitaitoisena alansa asiantuntijajärjestönä joka voisi kouluttaa ihmisiä esim. tässä tapauksessa niistä sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöistä vaan öykkäröivinä ja huonostikäyttäytyvinä tyyppeinä joita kukaan ei enää ota tosissaan ja joiden maine ja ammattitaito on ihan syystä kyseenalaistettu. Sama homma minusta vaikka Greenpeacen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tapa ja kulttuuri
Mistä edes luit että rinnat ovat minusta säädyttömät? Puhuin nimenomaan yleisestä mielipiteestä ja fakta nyt on että timmi 17-vuotias saa anteeksi enemmän kuin 50-v kaskelotti.
Kysytään nyt kuitenkin: Menisitkö kirkkoon yläkroppa paljaana? Entä pelkissä biksujen alaosissa joissa naru menee persvakoon? Entä moskeijaan? Se että haluat pukeutua noin Pride-kulkueeseen on ihan ok, se kun varmaankin kuuluu asiaan, mutta normaalit ihmiset ymmärtävät miten tilanteessa kuuluu pukeutua ja käyttäytyä. Se kuuluu myös miesten tilannetajuun voiko olla ilman paitaa vai ei. Kaupungilla vaikka terassilla ei voi. Se ei ole se nänni se "ongelma" vaan se, mikä toimii rannalla ei toimi kaupungilla.
Sääli että tämä pitää selittää kaskelotille joka luulee että sillä on oikeuksia.
Pedo Fiili kirjoitti:
Jos nuo ei ole lesboja, niin mä en ole pedofiili!
Ilmiantakaas koko tili.
Vierailija kirjoitti:
Halusivat sitten lisää niitä uhkauksia kun piti saada naamansa taas lehteen 🥴
Kun menet ruokakauppaan, niin haluat sekon huumehörhön veitsestä? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Olen kovan luokan feministi enkä kerta kaikkiaan tajua tätä Amerikka-tyylistä "feminismiä", jossa tärkeintä on kovaan ääneen huutaa "pil.lu!", pitää taidenäyttely huovasta ommelluista ammottavista vaginoista ja rynniä tissit pitkällään toreilla. Oikeasti aikaansaavat feministit jäävät varjoon kun nämä turkoositukkaiset peppipitkätossut loilottavat joutavuuksia.
Mitkä sinun julkisuusteoistasi ovat jääneet em. varjoon? Mitä omista teoistasi olisit halunnut julkisuuteen?
Mistä tärkeästä tasa-arvoasiasta olit puhumassa torilla kun pitkätissi vei huomion asialtasi pois?
Ongelma ei ole naisen rinnat vaan et ettei kukaan halua nähdä jonku kakaran imevän nisää. Se näky ja hajku saa oksennuksen nousemaan.
Ja hei, jos tuo on kerran ok niin ei varmaan haittaa että valokuvaamme ko. tapahtumaa julkisella paikalla?