Jos nyt tulisi sotatilanne, niin menisitkö ennemmin sotimaan vai synnyttämään?
Jos olisi aivan pakko valita jompikumpi, muuten joutuu vankilaan.
Kommentit (19)
Kai minä menisin sotimaan, jos olisi hyvä pyssy. Konekivääri olis hyvä.
"Mennään tuon suon yli niin että heilahtaa."
https://sitaatit.fi/tuntematon-sotilas-sitaatit/
Eihän tuossa ole mitään pakkoa valita vain jompikumpi, kun on kolmaskin vaihtoehto.
Itse menen synnyttämään, ja sekään ei ole minun kohdallani vaihtoehto, vaan ikään kuin pakollinen osa tätä juttua.
1. vankilaan
2. sotimaan
3. synnyttämään (tai ehkä mieluummin hyppäisin jostain korkealta).
N29
Vierailija kirjoitti:
Olen 52v nainen. Aika hyödytön molemmissa vaihtoehdoissa.
Äläpä nyt! Itse olen 64-vuotias nainen ja listisin helposti muutaman vellihousupoikasen.
Täytän tänä vuonna 57, ei taitaisi kukaan haluta minua rintamalle tai synnyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52v nainen. Aika hyödytön molemmissa vaihtoehdoissa.
Äläpä nyt! Itse olen 64-vuotias nainen ja listisin helposti muutaman vellihousupoikasen.
👍
Sotimaan. Heittäytyisin luodin eteen. Pääsisipä oikein sankarina pois tästä paskasta.
Kysymyksenasettelu on absurdi.
Me emme voi tehdä valintaa, jos valintaa ei voi vain tehdä.
Eli: mies ei voi mennä synnyttämään
Hedelmällisen iän ohittanut nainen ei voi mennä synnyttämään
Onko tämä toistaiseksi hienostunein yritys saada aikaan skismaa lapsivapaiden ja synnyttäneiden kesken?
Sotaan. En tosin ase kädessä. Minua tarvittaisiin haavoittuneiden hoidossa. Olen myös raskaana, joten synnytyskin olisi hoidettava samalla jos sota kestäisi useamman kuukauden. T: kirurgi, nainen
Tummien miesten kans pommisuojaan samalla kun suomijuntti säheltäis rintamalla :)
Jatkan nykyisessä työssäni oli sota tai rauha. Työnkuva saattaa toki hieman muuttua. Synnyttämään en enää ala.
Enpä menisi mihinkään noista. Vaikka olenkin vaihtanut alaa, mulla on edelleen sairaanhoitajan luvat. Ja koska sodan syttyessä olisi taas poikkeustila ja vamiuslaki käytössä, mut määrättäisiin takaisin sairaanhoitajan hommiin.
Menisin vankilaan.