Ne työpaikan nsiset ja miehet, jotka joka päivä heittää sitä kaksmielistä läppää?
Meilläkin sote- alalla ihmetyttää, etteivät mitään muuta keksi jos tulee hiljssta hetkeks tauolla? Millaiset ihmiset tätä tekevät? Puutteessa olevat tai jotenkin seksiriippuvaisetko? Ei vaanjaksais jatkuvasti tuota, kun itsellä parisuhde hyvä ja haluaisi vähän fiksumpaa tasoa keskusteluihin.
Kommentit (9)
Totta, kaksmieliset läpät on kyl tylsiä. Mutta kai jotkut ihmiset vaan on niin pervoja, että päässä ei pyöri kuin alapääjutut.
Kovassa puutteessahan ne lähärit ja sairaanhoitajat on.
AP, millaista vitsiä itse väännät?
Kerro joku hyvä läppä perjantai-illan ratoksi😊
Mä luulen, et ovat niitä jotka ovat puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
AP, millaista vitsiä itse väännät?
Kerro joku hyvä läppä perjantai-illan ratoksi😊
Satavarmasti parempaa kuin pääsiäisenä viljellyt muna siellä, muna täällä -läpänheitot. Keski-ikäiset kuivan kesän oravaa muistuttavat naiset, hyi hitto! Suupielet on muuten jatkuvasti alaspäin mutta sitten näitä alapääjuttuja jos jotain sanoo.
Alapääjutut työpaikalla on aina seksuaalista häirintää riippumatta kertojan sukupuolesta, eikä kenenkään pidä joutua sietämään "rasvajuttuja" omalla työpaikallaan.
Sentään heittävät kaksimielisesti. Meillä pari keski-ikäistä sinkkutanttaa huutelevat suoraan seksijuttuja toisilleen. No, miestyökaverit ovat ainakin innoissaan. Duunarihommissa näin.
"Hei, nyt olis pian seuraava gängbäng, eiköhän mennä neukkariin" - kun viehkeä naisinssi ilmaisee kaffitauolla seuraavan kokouksen alkavan pian, niin kummasti osallistujat noteeraavat saapua paikalle.
Naisille se on sallittua, mutta miesten sanomana ahdistelua, lähes raiskauksen yritys.