Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne työpaikan nsiset ja miehet, jotka joka päivä heittää sitä kaksmielistä läppää?

Vierailija
14.05.2021 |

Meilläkin sote- alalla ihmetyttää, etteivät mitään muuta keksi jos tulee hiljssta hetkeks tauolla? Millaiset ihmiset tätä tekevät? Puutteessa olevat tai jotenkin seksiriippuvaisetko? Ei vaanjaksais jatkuvasti tuota, kun itsellä parisuhde hyvä ja haluaisi vähän fiksumpaa tasoa keskusteluihin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on sallittua, mutta miesten sanomana ahdistelua, lähes raiskauksen yritys.

Vierailija
2/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kaksmieliset läpät on kyl tylsiä. Mutta kai jotkut ihmiset vaan on niin pervoja, että päässä ei pyöri kuin alapääjutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa puutteessahan ne lähärit ja sairaanhoitajat on.

Vierailija
4/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, millaista vitsiä itse väännät?

Kerro joku hyvä läppä perjantai-illan ratoksi😊

Vierailija
5/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, et ovat niitä jotka ovat puutteessa.

Vierailija
6/9 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, millaista vitsiä itse väännät?

Kerro joku hyvä läppä perjantai-illan ratoksi😊

Satavarmasti parempaa kuin pääsiäisenä viljellyt muna siellä, muna täällä -läpänheitot. Keski-ikäiset kuivan kesän oravaa muistuttavat naiset, hyi hitto! Suupielet on muuten jatkuvasti alaspäin mutta sitten näitä alapääjuttuja jos jotain sanoo.

Vierailija
7/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapääjutut työpaikalla on aina seksuaalista häirintää riippumatta kertojan sukupuolesta, eikä kenenkään pidä joutua sietämään "rasvajuttuja" omalla työpaikallaan.

Vierailija
8/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään heittävät kaksimielisesti. Meillä pari keski-ikäistä sinkkutanttaa huutelevat suoraan seksijuttuja toisilleen. No, miestyökaverit ovat ainakin innoissaan. Duunarihommissa näin.

Vierailija
9/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, nyt olis pian seuraava gängbäng, eiköhän mennä neukkariin" - kun viehkeä naisinssi ilmaisee kaffitauolla seuraavan kokouksen alkavan pian, niin kummasti osallistujat noteeraavat saapua paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän