Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutuin ensimmäisen kerran tapailemalleni miehelle. Hän lähti pois asunnosta

Vierailija
14.05.2021 |

Nousi vain ylös ja sanoi, että mulle ei huudeta. Taitaa olla herkkähipiäinen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kuuntelisi huutamista vaan häipyisin myös. Asiat voitaisiin ehkä selvittää sitten, kun toinen olisi rauhoittunut.

Tämä on kuitenkin spekulatiivista, koska en ole koskaan aikuisiällä ollut suhteessa, jossa kumpikaan olisi huutanut.

Vierailija
22/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut naisista, niin huutajat ja nalkuttajat kannattaa pitää ulko-oven toisella puolella. En aio sietää huonoa käytöstä toiselta siksi että tämä omistaa vaginan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain olen oppinut naisista, niin huutajat ja nalkuttajat kannattaa pitää ulko-oven toisella puolella. En aio sietää huonoa käytöstä toiselta siksi että tämä omistaa vaginan.

Sitten vielä itse puolustelevat käytöstään hormoneilla, nälkäkiukulla tai jollain muulla miehestä riippumattomalla syyllä. Ei tuo ainakaan lisää tasa-arvoa sukupuolten välillä.

Vierailija
24/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ex nainen huusi reuhasi ja raivosi yli kymmenen vuotta. Pidin malttini kunnes kerran sitten loppui huumori ja meni kädet läpi väliovista ja seinistä.

Olin kuulema kauhea raivopää.

Tämän ilmiön olen toisinaan itsekin huomannut vuosien saatossa. Eli ensin nainen/mies suuttuu kumppanilleen jostain, ja ihmettelee kun se kumppani painelee sillon ovesta ulos. Mutta sitten nainen/mies suuttuu toisen kerran, ja se kumppani silloin vastaakin samalla mitalla takaisin, niin aletaan valittamaan sitä, kun kumppani suuttuu, draamailee tai heittäytyy "marttyyriksi, jonka valituksia ei millään jaksaisi kuunnella".

Vierailija
25/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin helmoista irtoaminen on vaikeaa miehille. Eivät ymmärrä, että pieni riita voi puhdistaa ilmaa.

Miehelle raivoava nainen ei ole mitenkään vakavasti otettava uhka, edes vaikka veitsi kädessä. Lähinnä huolettaa ettei satuta itseään. Se miksi miehet eivät holtittomasti riehu johtuu siitä että toisen miehen kohdalle sattuessa se on tarkoittanut vakavaa fyysistä yhteenottoa läpi koko kehityshistorian. Miehet siis ymmärtävät että omasta perseilystä voi, ja useimmiten koituukin vakavia seuraamuksia.

Naisen ei ole käytännössä ikinä tarvinut hillitä itseään. He ovat voineet riehua jälkikasvulleen ja miehilleen käytännössä niin että asia on painettu villaisella joko hormooneihin tai stressiin vedoten. Miehellä ei ikinä ole oikeuttavaa tekosyytä, eikä pidäkään olla. Mutta ei pitäisi nykyaikaisella yhdenveroisella, vahvalla naisellakaan.

Vierailija
26/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä itse puolustelevat käytöstään hormoneilla, nälkäkiukulla tai jollain muulla miehestä riippumattomalla syyllä. Ei tuo ainakaan lisää tasa-arvoa sukupuolten välillä.

Sitä se on, keino olla ottamatta vastuuta teoistaan.

Vierailija
27/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Fiksu mies. Laittoi kaltaisellesi rääkyjälle selvät rajat. Huutaminen on henkistä pahoinpitelyä. Pisteet miehelle. Sinä taas saisit hävetä itseäsi kun et osaa puhua asioista rauhallisesti. Moukkamainen rääkyjä.

Vierailija
28/29 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nainen. Silloin kun järki loppuu, huuto alkaa.

Vierailija
29/29 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala nainen. Silloin kun järki loppuu, huuto alkaa.

Rääkyjiä on Suomi täynnä.