Suutuin ensimmäisen kerran tapailemalleni miehelle. Hän lähti pois asunnosta
Nousi vain ylös ja sanoi, että mulle ei huudeta. Taitaa olla herkkähipiäinen?
Kommentit (29)
Miehet on herkkiksiä. Ei niille saa huutaa 😔
No jos minulle alkaisi toinen ihminen huutaa suutuksissaan niin häipyisin myös. En ole erityisen herkkähipiäinen, mutta huutaminen ei ole aikuismaista.
Äidin helmoista irtoaminen on vaikeaa miehille. Eivät ymmärrä, että pieni riita voi puhdistaa ilmaa.
Huusit oikein? Mistä niin suutuit?
Tai ehkä sinä olet herkkähipiäinen, kun suutuit? :D
Opettele olemaan ihmisiksi, voit saada miestä.
Ihan oikein , kun lähti. Olisi joutunut kuuntelemaan huutoasi varmaan harva se päivä.
Ei hän ole todellakaan velvoitettu kuuntelemaan rähjäämistä. Miksi et käytä puhetta?
Tiesitkö, että tuo on joillekin ihan ehdoton ei?
Voi olla että miehellä laukesi huutamisesta Horton tai migreeni.
Olisihan se voinut huutaa takaisin, vetää pataan tai teljetä sinut parvekkeellekin.
Maltti on valttia kirjoitti:
Olisihan se voinut huutaa takaisin, vetää pataan tai teljetä sinut parvekkeellekin.
Kohtelias mies oli.
Kerran kun antaa naiselle luvan rääkyä, niin johan se käyttää samaa taktiikkaa joka kerta, kun haluaa että asiat tehdään hänen haluamallaan tavalla.
Mitäs itse sitten tekisit, jos mies suuttuisi jostakin ja/tai alkaisi draamailemaan?
Joskus talvisin on palokärki rääkynyt ikkunan alla ja sen hyväksyn, sillä eläimellä ei ole muuta kommunikaation väylää, mutta ihminen voi valita huutaako vai puhuuko.
Lapsellista lähteä ja myös huutaminen on lapsellista. Aikuiset keskustelee. Katsokaa molemmat peiliin.
elo oikein hakemalla hait riitaa?
kuten ihan kaikki naiset. mikä teitä vaivaa? kysyn ihan tosissani
Minulle ex nainen huusi reuhasi ja raivosi yli kymmenen vuotta. Pidin malttini kunnes kerran sitten loppui huumori ja meni kädet läpi väliovista ja seinistä.
Olin kuulema kauhea raivopää.
Hyvä, niin olisin minäkin tehnyt.