Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Istun kahvilla, nautin rauhasta jos vielä naapurin sirkkeli lakkais soimasta!🤬
Hyvää juhannusta kaikille karvakoivillekkin🍺
ihmettelen että torttusi on varmasti täynnä pajukkoa, olet siellä istunut perse huurussa jo ainakin kolme viikkoa. no kukin hankkii orkkunsa miten haluaa. puska perseessä tuo onnen ap:lle
MaMa83 kirjoitti:
Lötkötän sohvalla kovinkin raskaana ja katselen ulos jonne haluaisin mennä nyt uimaan mutta 40C° lämpötila yhdistettynä 7kk raskaana oloon ei houkuta ihan täysin..
Koitahan jaksella ja vilvoitella. Helteet kai päättyy aikanaan ja ainakin raskaus😉😉😉
Itse jäähdyttelen savusaunan jälkeen. Ihana sade vilvoitti hellettä ja viilensi nukkumatilan n.24 asteeseen/vrt eilen 30°
Kuulostaa ihanalta olla juhannuksena juuri saaressa. Kaikkea hyvää sinulle.
Ruutua katselen ja naputtelen vastausta.
Istun saaristomökissä ja odotan että lapset nukahtaa. Sit voi mennä hetken pihalle tuijottelemaan merelle ja nauttimaan omasta rauhasta. Yksinhuoltajan juhannus
Makaan yksin sohvalla. Olin viime juhannuksen saaressa, jossa katselin merta mökin terassilta jne. Elämäni kamalin juhannus. Nyt on parempi.
Juon siideriä . Taustalta kuuluu vain miehen hentoinen kuorsaus. On nukkunut jo tunnin. Mietin laittaisinko nukkumaan vai virittelisinkö nuotion rantaan
Inhottaa tuo sana nyt, sillä nyt palstailen mökki sänkyni päällä. Kaikkea kivaa on tapahtunut päivän varrella, mutta ne ovat jo menneitä eikä nyt tapahtuvaa.
Olisi ollut kiva kertoa, että olen uinut, saunonut, osallistunut koiran uinti opetukseen, syöty ulkosalla, heitellyt vähän tikkaa ja käynyt kalassa jossa otin torkut ja yksi pieni hauki nappasi ja joka päästettiin vapaaksi.
Istun yksin kämäisessä kerrostaloasunnossa, juon kaljaa (on vain yksi purkki) , pidän silmiä kiinni ja kuvittelen oleskelevani omassa saaressa omalla mökillä kulta kainalossa. Laineet liplattaa laiturissa kiinni olevaan puupaattiin. Tähdistä näkyy isoimmat mutta yö on vaalea Suomen juhannusyö.
Istun kotona koneen ääressä ja kirjoitan vastausta tähän ketjuun.
Kaivelen nenää ja mietin, pitäisikö mennä nukkumaan.
Haukottelen ja juon kolmatta mukillista aamukahvia
Olen tällä palstalla tuhlaamassa olematonta elämääni.
Syön herkkupitsaa ja namijäätelöä
Istun huussissa kamalissa vatsanväänteissä. Piti väkisin syödä eilen sellaista mitä vatsa ei ibs:n takia kestä, mutta oli liian hyvää että olisi voinut jättää väliin. Ahneella on ja niin edelleen :D
Juon kaljaa tuulettimen edessä ja sometan.
Säälittävää? Kyllä!
Keksin koko aloituksen. Oikeassa elämässä istun koneella noin 12 tuntia päivässä. Liikuntakin jää harrastamatta ja se näkyy kaikessa :((
Ap
Valitsin kylmän suihkun kuuman pihasaunan sijaan...
Hiet sain kitkemällä lupiinia.
Nyt siis löhöän reporankana, kohta kävelen grillille ja kysyn ukolta maistuiskos kaffet, mustikkapiirakat.
Lötkötän sohvalla kovinkin raskaana ja katselen ulos jonne haluaisin mennä nyt uimaan mutta 40C° lämpötila yhdistettynä 7kk raskaana oloon ei houkuta ihan täysin..