Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo näytti kavereilleen meidän kotivideoita

Vierailija
14.05.2021 |

Onko muilla kokemuksia? Vaimo näytti meidän jotain vanhaa panopätkää ja kaverit oli siel hymyssäsuin katselleet yhdessä. En tiedä miten kehtaan näitä kavereita enää tavata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kehtaa? Oliko suoritus niin huono?

Vierailija
2/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vaimon kaverit oli naisia, joten voisit ihan hyvin sitten esitellä itseäsi livenä tai vaikka laittaa naiset riviin ja naida takaa. Ehkä sinua haluaa muutkin kuin oma vaimo.  Vaimo lienee tyytyväisenä ja ylpeänä sinusta näyttänyt.   Ainakin voisit sanoa, että olisi reilua, jos vaimon kaveritkin esittelisivät sinulle  pillujaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen minä niitä joskus nähnytkin. Ei näyttäneet pahoilta. Ehken kuitenkaan panohommiin muiden kanssa halua ryhtyä. Ja mukavaahan se jos vaimo ylpeilläkseen näytti

Vierailija
4/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaimo tykkäisi jos näyttäisit samat pätkät sun kavereille...?

Vierailija
5/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä teko, vaimosi ei ymmärrä mitä intiimi tarkoittaa. Mutta olitteko sopineet, ettei kukaan muu saa nähdä? Meidän videot ovat vain minulla, kryptattuna laitteilla joilla ei pääse verkkoon, eikä naiseni voi niitä nähdä ilmoittamatta minulle. Ei hänkään aina ymmärrä, mitä intiimi tarkoittaa, on puhunut meidän touhuista ystävättärilleen, joten ei häneen voi luottaa mitä videoihin tulee.