Lapsuudenystävät ja ystäväporukat. Onko teillä kaikilla tiiviit sellaiset?
Olenko ainoa, joka on yksinäinen eikä ole lapsuudenystäviä eikä tiivistä ystäväporukkaa? On muutama ystävä siellä ja täällä, mutta eivät tunne toisiaan.
Kommentit (7)
Ei ole enkä edes haluaisi, että on.
Ihmisillä on kaiken maailman Frendien takia luulo, että useimmilla on sellaiset kivat porukat. Ei ole, useimmilla ei ole.
En tunne ketään sellaista, jolla olisi joku tiivis porukka vuodesta toiseen.
Ei ole. Olin lapsena yksinäinen kummajainen. Kotipaikkakunnalla oli aikoinaan kaksi ystävää, molemmat muuttivat pois. Yhteyttä ei tullut pidettyä, oli aikaa ennen somea. Ystäviä ei ole juuri kertynyt sen jälkeenkään, lähinnä työkavereita yms. pinnallisempia suhteita. Olisihan se kivaa kun olisi luottokavereita joiden kanssa olisi yhteisiä muistoja jne. mutta pärjään näinkin. Olen introvertti ja kummajainen edelleen.
Minulla oli lapsena vain kaksi ystävää, joihin molempiin välit katkesivat, kun kasvoimme aikuisiksi. Nyt aikuisiällä minulla on yksi ystävä. Olen tuntenut hänet 16-vuotiaasta saakka.
Meillä on 6-7 opiskelukaverin kanssa naisten jengi, jonka kanssa mökkeillään ja matkaillaan pari kertaa vuodessa. Tutustuttiin noin 25v sitten yliopistossa. Ei olla samaa vuosikurssia kaikki, vaan ikähaitari on nyt 44-48v. Melkein kaikkien puolisot on samaa opiskelukaverien jengiä (osa toisten entisiä myöskin.. ei haittaa).
Ei oo, eli et ole ainoa.