Löytääkö netistä ystäviä?
Oletteko löytäneet netistä ystäviä? Mistä?
Itse olen kokeillut kaverihaku-sivua, mutta sen kauttakin lupaavasti alkanut viestittely on lopahtanut. Tai sitten minulle vastanneet ovat olleet miehiä (hain naispuolisia ystäviä, olen parisuhteessa itse) tai vuosikymmeniä minua vanhempia.
Löytääkö ystäviä esim. harrastuksiin liityyviltä keskustelupalstoilta?
Tuntuu, ettei jaksaisi enää yrittää, kun en halua taas pettyä.
Kommentit (30)
Lue aloitus uudestaan Ap. Niin kauan kuin ajattelet noin pessimistisen negatiivisesti saat olla yksin, joten muuta ajattelutapasi positiivisemmaksi ja löydät miehen.
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus uudestaan Ap. Niin kauan kuin ajattelet noin pessimistisen negatiivisesti saat olla yksin, joten muuta ajattelutapasi positiivisemmaksi ja löydät miehen.
Luitko itse aloituksen? Ap on parisuhteessa ja etsii naispuolisia ystäviä.
Tuli mieleeni tuosta, kun kirjoitat, että yhdeydenottajat ovat saattaneet olla sinua kymmeniä vuosia vanhempia, että itselläni paras kaveri oli 32 vuotta vanhempi. Tutustuimme, kun olin 16-vuotias ja 18-vuotiaasta asti olimme viikoittain tekemisissä hänen kuolemaansa saakka.
Kirjeenvaihtoystävyys toisen ihmisen kanssa on kestänyt jo 30 vuotta. Tämä on mies ja itsekin olen parisuhteessa. Sukupuoli omalla kohdallani ei ole kynnyskysymys näissä asioissa, mutta me kaikki olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko itse aloituksen? Ap on parisuhteessa ja etsii naispuolisia ystäviä.
Mies -> ystäviä!!
Stnan videotrollaaja taas kehissä.
Miten kommunikoisit/pitäisit yhteyttä uusiin ystäviin?
Mistä ihmeestä löytyy 'harrastukseen liittyviä keskustelupalstoja'? Suomalaisia siis.
Itseä kiinnostaisi esim käsityöt ja kirjallisuus.
Kyllä pienet miesseikkailutkin piristää arkea. Ei omalle ukolle kaikkea kannata kertoa.
Ystävänpäivän kunniaksi nostetaan tänään ystäväaiheita!
Kukaan ei saisi jäädä yksin. <3
Olen löytänyt ystäviä netistä online pelien parista. Vanhimpien kanssa ollaan oltu jo 15 vuoden ajan ystäviä.