Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää liian vähästä seksistä

Vierailija
14.05.2021 |

Aamulla löysin pöydältä miehen tulostaman paperin, jossa oli laskettu 2020 ja 2021 seksikerrat näin:

Minä (mies): 5
Sinä: ???

Mietityttääkö?

Tuli tosi paha mieli näin viikonlopun aluksi. Onhan sitä ollut vähän, mutta ei mitenkään kauhean vähän. Pientä stressiäkin ollut. Tulee kamala olo tuollaisesta syyllistämisestä :(

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu monella normaaliin parisuhteeseen, toki jos haluttomuus on molemminpuolista ja kummatkin on tyytyväisiä tilanteeseen niin se on sitten asia erikseen, näin ei asia kuitenkaan yleensä ole.

Miehesi jättämäsi lappu ei ollut tyylikäs, mutta silloin kun turhautuminen on iso niin ulostulot ei välttämättä ole parhaita mahdollisia. Mieluummin viaton lappu kun uhitteleva agressiivisuus tai väkivalta. Jos seksuaaliset tarpeet ei pääse juuri koskaan purkautumaan.

Kuten aina niin asioista kannattaisi keskustella, täällä netissä saatavat vinkit ovat yleensä pohjanoteerauksia kuten ylimalkaiset "jätä se sika" kommentit. Itse näkisin että miehesi on osoittanut suurtakin suhteen puolesta uhrautumista, ja luulen että aika harva mies ylipäänsä pysyisi missään määrin tyytyväisenä suhteessa missä seksin määrä on noinkin vähän.

Jos teidän seksuaaliset halut ovat noin erilaisia mutta silti haluaisitte pysyä yhdessä niin siihenkin varmaan löytyy luovia ja joustavia ratkaisuja. Seksi ei selvästikään ole teidän suhteenne määrittelevä tekijä, joten tässä tilanteessa voisi olla ihan kohtuullista hakea se muualta jos toista haluttaa useammin kuin pari kertaa vuodessa? Eli jonkinlainen avoimen suhteen malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla