Lauri Ylösen perhekeskeisyys Havaijilla
Jäin kyllä Iltalehden jutun Lauri Ylösestä ja hänen perhekeskeisyydestä Havaijilla luettuani, että miltä mahtaa esikoisesta tuntua isänsä meininki.
iltalehti.fi/musiikki/a/85dcafcd-d035-4ce3-aae7-ba51fb9a5af7
Jutussa Ylönen kertoo, miten chillailee päivittäin kuopuksensa kanssa ja miten perhekeskeisyys on tärkeää. Nyt sitten on tullut tekemään musiikkia Suomeen kesäksi ja siinä samalla aikoo viettää aikaansa Suomessa asuvan esikoisensa kanssa. Ei kovin hehkeältä minusta tuntuisi.
Eikö perhekeskeisyyttä ole se, että lapset on samanarvoisia? Eikö silloin ratkaisut tehdä lasten ehdoilla, eikä sen mukaan, että tuntui vaan siistiltä muuttaa Havaijille=
Kommentit (36)
Tää sulkapää on hyvä esimerkki siitä millainen on ihminen jolla on keltainen tavara noussut päähän.
Ihan kuin se yks Paulan biiseistä kertoisi narsismista.
Sitä voi paeta vaikka maailman ääriin, mutta itseään pakoon ei pääse. Eikä sitä, mitä saa aikaan lähipiirilleen.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi paeta vaikka maailman ääriin, mutta itseään pakoon ei pääse. Eikä sitä, mitä saa aikaan lähipiirilleen.
Mikä biisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi?
Ei pystyny hengittää.
Ja Älä droppaa mun tunnelmaa -biisissä on "synkkä ja myrskyinen iso ego" .
Eikö tuo esikoispoika voisi muuttaa Havaijille myös? 13-vuotias tietääkseni voi itse vaikuttaa siihen kumman vanhemman luona asuu. Vai eikö uusi vaimo hyväksy?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo esikoispoika voisi muuttaa Havaijille myös? 13-vuotias tietääkseni voi itse vaikuttaa siihen kumman vanhemman luona asuu. Vai eikö uusi vaimo hyväksy?
Eikö se ois helpompaa, että isä muuttaisi lähemmäs? Varsinkin kun ei ole mitään pakottavaa syytä asua jeerassa.
Mut nää on näitä. Mulle kaikki heti nyt, mulla on oikeus ja mun ainoa elämä...
Onpa surullista. En olisi Rasmuksesta uskonut.
LAURI WILL YOU ADOPT ME? kirjoitti:
Mun isä teki itsarin kun olin 14
Siihen verrattuna Lauri on superiskä
Ootte vaan kateellisia..
Lisäks mt-äitini hakkas ja piti nälässä
Lauri on ihana
Esikoinen on 17-vuotias. Lauri mokannut pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän itsekästä. Muutetaan yhtäkkiä maailman toiselle puolelle, kun oli niin rento paikka. Sitten jää kouluikäinen esikoinen Suomeen vaille isää. Hehkutetaan meininkiää uuden perheen ja lapsen kanssa. Voi jee. Pisteet laski. Paulan puolestaan nousi.
Mikko olisi voinut tuon tehdä niin Helenalla ehkä olisi ollut vaikeuksia seurata perässä kun ei ole viisumia ja ehkä rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
LAURI WILL YOU ADOPT ME? kirjoitti:
Mun isä teki itsarin kun olin 14
Siihen verrattuna Lauri on superiskä
Ootte vaan kateellisia..
Lisäks mt-äitini hakkas ja piti nälässä
Lauri on ihana
Lauri on kuin J.D. Vance <3
rakenteleeko sielläkin ongelmajäte konteista home taloja. jos tuskin kauaa elää.
Helppo sanoa että miljoonat ei oo tärkeitä, kun on omat miljoonansa jo tahkonnut.
Vierailija kirjoitti:
Helppo sanoa että miljoonat ei oo tärkeitä, kun on omat miljoonansa jo tahkonnut.
Suomalaisista kansanmassoista revityt miljoonat lämmittävät muusikkoaikuisia lapsineen niin Havajilla kuin Suomessakin.
Horjahtelevat biisit raikuvat stadionilla huonojen lauluäänien maustamina, ja suomalaiset, jotka eivät tiedä paremmasta, laulavat kyyneleet silmissä mukana.
Miehille perhekeskeisyys on sitä että joku perheenjäsen huomioi miestä.
Off topic, mutta olen niin itsareita vastaan, kun lapset ovat pieniä. itsarit ovat täysin venäläistä rulettia. Ikinä ei tiedä etukäteen, mitä lisäongelmia siitä seuraa. Voi vammautua tai joutua h.e.lvettiin.