Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ylösen perhekeskeisyys Havaijilla

Vierailija
14.05.2021 |

Jäin kyllä Iltalehden jutun Lauri Ylösestä ja hänen perhekeskeisyydestä Havaijilla luettuani, että miltä mahtaa esikoisesta tuntua isänsä meininki.

iltalehti.fi/musiikki/a/85dcafcd-d035-4ce3-aae7-ba51fb9a5af7

Jutussa Ylönen kertoo, miten chillailee päivittäin kuopuksensa kanssa ja miten perhekeskeisyys on tärkeää. Nyt sitten on tullut tekemään musiikkia Suomeen kesäksi ja siinä samalla aikoo viettää aikaansa Suomessa asuvan esikoisensa kanssa. Ei kovin hehkeältä minusta tuntuisi.

Eikö perhekeskeisyyttä ole se, että lapset on samanarvoisia? Eikö silloin ratkaisut tehdä lasten ehdoilla, eikä sen mukaan, että tuntui vaan siistiltä muuttaa Havaijille=

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex muutti pois 5 km päähän . Oli läsnä koko lasten lapsuusajan ja sitten eron jälkeen alkoi tavata lapsia 2 krt vuodessa pari tuntia kerrallaan. Minun sydämeni on hajonnut tuhansiksi palasiksi lasten vuoksi.

Off topic, mutta olen niin eroja vastaan, kun lapset ovat pieniä. Erot ovat täysin venäläistä rulettia. Ikinä ei tiedä etukäteen, mitä lisäongelmia siitä seuraa. Tai mitä parannusta.

Off topic, mutta olen niin itsareita vastaan, kun lapset ovat pieniä. itsarit ovat täysin venäläistä rulettia. Ikinä ei tiedä etukäteen, mitä lisäongelmia siitä seuraa. Voi vammautua tai joutua h.e.lvettiin.

Vierailija
22/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sulkapää on hyvä esimerkki siitä millainen on ihminen jolla on keltainen tavara noussut päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se yks Paulan biiseistä kertoisi narsismista.

Sitä voi paeta vaikka maailman ääriin, mutta itseään pakoon ei pääse. Eikä sitä, mitä saa aikaan lähipiirilleen.

Vierailija
24/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi paeta vaikka maailman ääriin, mutta itseään pakoon ei pääse. Eikä sitä, mitä saa aikaan lähipiirilleen.

Mikä biisi?

Vierailija
25/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä biisi?

Ei pystyny hengittää. 

Ja Älä droppaa mun tunnelmaa -biisissä on "synkkä ja myrskyinen iso ego" .

Vierailija
26/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo esikoispoika voisi muuttaa Havaijille myös? 13-vuotias tietääkseni voi itse vaikuttaa siihen kumman vanhemman luona asuu. Vai eikö uusi vaimo hyväksy?

Vierailija
27/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo esikoispoika voisi muuttaa Havaijille myös? 13-vuotias tietääkseni voi itse vaikuttaa siihen kumman vanhemman luona asuu. Vai eikö uusi vaimo hyväksy?

Eikö se ois helpompaa, että isä muuttaisi lähemmäs? Varsinkin kun ei ole mitään pakottavaa syytä asua jeerassa.

Mut nää on näitä. Mulle kaikki heti nyt, mulla on oikeus ja mun ainoa elämä...

Vierailija
28/36 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista. En olisi Rasmuksesta uskonut.

Vierailija
29/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAURI WILL YOU ADOPT ME? kirjoitti:

Mun isä teki itsarin kun olin 14

Siihen verrattuna Lauri on superiskä

Ootte vaan kateellisia..

Lisäks mt-äitini hakkas ja piti nälässä

Lauri on ihana 

Vierailija
30/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on 17-vuotias. Lauri mokannut pahasti.

Vierailija
31/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän itsekästä. Muutetaan yhtäkkiä maailman toiselle puolelle, kun oli niin rento paikka. Sitten jää kouluikäinen esikoinen Suomeen vaille isää. Hehkutetaan meininkiää uuden perheen ja lapsen kanssa. Voi jee. Pisteet laski. Paulan puolestaan nousi.

Mikko olisi voinut tuon tehdä niin Helenalla ehkä olisi ollut vaikeuksia seurata perässä kun ei ole viisumia ja ehkä rahaakaan.

Vierailija
32/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAURI WILL YOU ADOPT ME? kirjoitti:

Mun isä teki itsarin kun olin 14

Siihen verrattuna Lauri on superiskä

Ootte vaan kateellisia..

Lisäks mt-äitini hakkas ja piti nälässä

Lauri on ihana 

Lauri on kuin J.D. Vance <3

Vierailija
33/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenteleeko sielläkin ongelmajäte konteista home taloja. jos tuskin kauaa elää.

Vierailija
34/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa että miljoonat ei oo tärkeitä, kun on omat miljoonansa jo tahkonnut.

Vierailija
35/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa että miljoonat ei oo tärkeitä, kun on omat miljoonansa jo tahkonnut.

Suomalaisista kansanmassoista revityt miljoonat lämmittävät muusikkoaikuisia lapsineen niin Havajilla kuin Suomessakin.

Horjahtelevat biisit raikuvat stadionilla huonojen lauluäänien maustamina, ja suomalaiset, jotka eivät tiedä paremmasta, laulavat kyyneleet silmissä mukana.

Vierailija
36/36 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille perhekeskeisyys on sitä että joku perheenjäsen huomioi miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän