Millaisia ovat harhaiset alkoholistit?
Voiko ne tehdä oikeesti jotai, käydä vaix kimppuun tai jotai?
Mitä sit jos käy kimppuun ja vaix lyö tai jotai?
Kommentit (5)
Mutahai kirjoitti:
Ne nussii krapulassa sua perseeseen!
Lääkkeet!!!
Katso suoraa kuvaa eduskunnasta. Siellä niitä nyt näkyy.
Minulla ainakin oli harha, että en ole riippuvainen alkoholista, en siis ole alkoholisti, join viinaa muuten vaan. Joka päivä. Minulla oli harha, että pystyn lopettamaan viinan juonnin ihan mikä päivä vain haluan ja harhoissani päätin tuhansia kertoja, että se päivä on huomenna, tänään vielä juon tämän pullon, koska tänään minua vituttaa. Kännipäissäni kuvittelin olevani jotenkin etevämpi ja viisaampi muita, sain mahtavia bisnesideoita, sellaisia joista olisin tienannut suuria omaisuuksia, yleensä tekemällä kovasti töitä, olin näet muita ahkerampikin, tänään en vain voi tehdä mitään, koska olen kännissä ja minua vituttaa.
Lopulta minun oli pakko palata maan pinnalle ja myöntää, että olen tämän erän hävinnyt, aloittaa toinen erä viinaa vastaan, tahdonvoimattomuus oli kokeiltu jo ensimmäisessä erässä, nyt peli pelataankin myöntämällä oma voimattomuus, myöntämällä oma alkoholismi. Tämä taktiikka on toiminut, päivä kerrallaan ilman viinaa, tekemättä kenellekään, edes itselle, minkäänlaista raittiuslupausta tyyliin "ei ikinä" tai "ei tässä kuussa" .
Juovat viinaa harhaisena. Katse harhailee.