Poliisit eivät tyhjentäneet täpötäyttä puistoa Jyväskylässä
Poliisi oli kutsuttu paikalle, mutta Keski-Suomalaisen jutun mukaan poliisi ei joutunut puuttumaan nuorison illanviettoon puistossa:
Kommentit (24)
Jyväskyläläiset osaavat käyttäytyä, niin ei tarvitse puuttua.
Saadan toinen Kokkolan kaltainen tapaus, 50-100 tapausta muutamassa päivässä.
Niin, mutta aurinkohan tappaa viruksen. Ja sitten lisäksi tähän kaikki muut tekosyyt päälle, niin hyvä tulee.
Poliisi tekee työtään ja vältämättä ei kerkii huviajelulle puistoon häätämään ihmisiä pois! Oli kyse Helsinki Uudemaan koko alueet tai Jyväskylä.Tuskimpa yksin nuoret oli puistossa?Eihän Polisi voi heitää ulos maskitonta kansaa Helsinki pussit ja Metrot.Pankit.Kauppakeskukset.Ostoskeskuskset ymm.
Jyväskylässä on työvuorossa varmaan korkeintaan 20 poliisia. Kun ottaa huomioon paikkakunnan koon ja sen, ettei kaikki poliisit pyöri siellä keskustassa, ja että puistossa oli varmasti porukkaa ehkä jopa 100-kertainen määrä, niin voipi olla selvää ettei poliisilla ollut oikein eväitä puuttua asiaan.
Ainoastaan Helsingissä poliisilla saattaa olla mahkuja tehdä jotain. Siellä vuorovahvuus vaihtelee 60-80 poliisin välillä.
Miksi se olisi pitänyt tyhjentää? Eihän nuo ihmiset olleet kuin omissa seurueissaan. Ravintolat oli täynnä mutta se on heidän asiansa.
Kumma kyllä että kaikki hallitusta vastustavat mielenosoitukset on pyritty lopettamaan juurikin koronan varjolla
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä että kaikki hallitusta vastustavat mielenosoitukset on pyritty lopettamaan juurikin koronan varjolla
Helsingissä ainakin niille mielenosoituksille, joista oli asianmukainen ilmoitus tehty, on annettu jatkua, mikäli turvavälejä noudatetaan ja porukat pysyvät alle 6 hengen ryhminä. Tämä ei ole kaikille sopinut ja poliisi on sitten joutunut ottamaan joitain änkyröitä.
Tosin viimeisimpiä mielenosoituksiaanhan kulkutautimyönteiset eivät viitsineet ilmoittaa poliisille ollenkaan ja kokoontuivat luvattomasti usean sadan ihmisen lösseihin piittaamatta yhtään mistään mitään. Näistäkään kulkueista poliisi ei ole pidättänyt muita kuin ne, jotka ovat vastustaneet poliisia ja kieltäytyneet noudattamasta poliisin käskyjä esimerkiksi turvavälien noudattamisesta. Muut ovat saaneet jäädä ulos ihan vapaasti.
Tämän artikkelin kuvasta huomaa hyvin, kuinka mukavasti porukka tuolla Jyväskylässä on noudattanut turvavälejä. Tällä tavalla kokoontuminenhan olisi ollut myös mielenosoittajille mahdollista, mutta valitettavasti kaikille tällainenkaan ei sopinut, kun olisi pitänyt muistaa ne turvavälit.
Jykylässä halutaan vähän jännitystä elämään ja koronapesäkkeitä!
Täpötäyttä?? Tuollahan ollaan selvästi omassa porukoissa ja jonkinmoiset turvavälitkin näyttää olevan...
Minäkin olin tuolla, ja olen 37-vuotias. Kiukuttaako hysteerikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tuolla, ja olen 37-vuotias. Kiukuttaako hysteerikkoja?
Minäkin olin ja olen yli 40. Emme puhuneet kenenkään ulkopuolisen kanssa emmekä käyneet missään sisätiloissa. Mistä se korona tulee ulkona kun ei ole ihmisiä lähietäisyydellä?
Juttu on paywallin takana mutta kuvituskuvan mukaan pikkuporukat pitävät turvavälejä nurmikolla ihan niin kuin pitääkin, joten mikä tuossa on pahaa?
MIKSI PALSTALLE LINKATAAN JUTTUJA, JOTKA ON TILAAJILLE?
LEHTITALOJEN MAINOSSPÄMMIÄ?????????????????????????????
KAUPALLINEN MAINOSTAMINEN ON PALSTALLA KIELLETTY
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta aurinkohan tappaa viruksen. Ja sitten lisäksi tähän kaikki muut tekosyyt päälle, niin hyvä tulee.
Aivan. Kuten esim. Intiassa on käynyt.
Ja Espanjan Valenciassa poliisit marssii yhdessä mielenosoittajien kanssa❤
Kyllä täkäläinen laki ja poliisit on liian lepsuja kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täkäläinen laki ja poliisit on liian lepsuja kaikessa.
Lepsuja missä?
Ei se pelkkää nuorisoa ollut, paikalla oli myös keski-ikäisiä ja vanhoja.
T: Kuvassa olija