Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnistaa työpaikkakiusaaminen?

Vierailija
14.05.2021 |

Olen kiinnostunut kuulemaan käytännön kokemuksianne: erityisesti tunnusmerkeistä esimiehen käyttäytymisessä. Epäilen olevani kiusaamisen kohde tällä hetkellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet jos sitä täytyy kysyä.

Vierailija
2/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko havainnut jotain konkreettista? Esimerkiksi työvuorojen jaossa? Kutsutaanko sinut palavereihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että kiusataan työpaikalla.

Vierailija
4/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esinainen, joka on niin mielinkielin ja tunkee jokaiseen kahvitaukoonkin, veti todella törkeän, täysin asiattoman, työhön liittymättömän, kahdenkeskisen palautteen. Kutsui palsuun ihan eri tiedoilla, jotta ei voinut valmistautua.

Tuon jälkeen tajusin miksi toimistolla on tunnelma kuin hautajaisissa ( tai niissäkin on puhuttu enemmän). Luulen , että hän kyykyttaa 1on1 kaikkia, ja kukaan ei kehtaa ottaa tätä muiden kanssa esiin. Melkoinen käärme, piti tälläinenkin sitten 25v työelämän jälkeen tulla vastaan :D , no mä olen lähdössä pian joka tapauksessa ( aloitin vasta vajaa vuosi sitten)

Vierailija
5/5 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi: pimitetään tietoa, perutaan luvatut asiat ilman selityksiä, "unohdetaan" kutsua kokouksiin, osoitetaan että olet väärässä, vaikka olisit oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän