Naapurissa kaksi alle 5-vuotiasta kiukkuaa pihalla väsymystään, eikä vanhemmat tee elettäkään viedäkseen nukkumaan
Nykyään on vissiin ihan normaalia, että lapsesta asti opetetaan nukkumaan liian vähän.
Kommentit (32)
Nyt on vielä koulut käynnissä ja kyllä ainakin minun ja naapurissa asuvien lasten äidinkin on aamulla oltava seiskalta töissä - muuten joku tekee aviin kantelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että kiukkuavat juuri väsymystä eikä vaikka kuumuutta?
Miksi sitten pidetään väkisin kuumassa kuumuudesta kärsivää lasta?
Aika vaikea sitä on viileäänkään viedä kun sisällä ja ulkona molemmissa +27. Vai pitäisikö pistää lapsi pakastimeen?
Voi käyttää vaikka viileässä suihkussa.
Ei voi, kun sitten kyylämummo valittaa, että koko ajan lotrataan suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea sitä on viileäänkään viedä kun sisällä ja ulkona molemmissa +27. Vai pitäisikö pistää lapsi pakastimeen?
Järkevät vanhemmat ovat panostaneet kodissaan ilmastointiin.
Joo, kerrostalossahan on ihan helppoa itse määrittää, miten ilmastointi toimii ja milloin aurinko paahtaa asuntoon. V'ttu mitä pässejä täällä taas on liikkeellä.
Sen kerrostalonkin voi valita siten, että ei ole mikään tönö. Jos ei ole varaa, niin jättää lapset tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä laittaisi lastani nukkumaan tähän aikaa. En halua herätä aamuviideltä. Ne voi kiukuta ihan muustakin syystä kuin väsymyksestä.
Huomenna on arkipv ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevät vanhemmat ovat panostaneet kodissaan ilmastointiin.
Joo, kerrostalossahan on ihan helppoa itse määrittää, miten ilmastointi toimii ja milloin aurinko paahtaa asuntoon. V'ttu mitä pässejä täällä taas on liikkeellä.
Sen kerrostalonkin voi valita siten, että ei ole mikään tönö. Jos ei ole varaa, niin jättää lapset tekemättä.
Paha niitä on takaisinkaan tunkea, kun maailmaan ovat kerran tulleet. Miltä muuten tuntuu elää kuplassa, josta pysty näkemään kuin oman navan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä laittaisi lastani nukkumaan tähän aikaa. En halua herätä aamuviideltä. Ne voi kiukuta ihan muustakin syystä kuin väsymyksestä.
Huomenna on arkipv ...
Entäpä sitten? Harvempi haluaa arkenakaan viideltä herätä.
Tuu tänne kuuntelemaan basson jytkettä ja puhu sitten vasta:/ mielummin kuuntelen lasten marinaa ja huutoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on arkipv ...
Ai on vai?!? Enpä millään olisi tiennyt, että perjantai on arkipäivä. Onpa hyvä että kerroit!
P.S. Ainakaan omassa perhe-elämässäni ei ole tapana herätä sen enempää pyhänä kuin arkenakaan ennen klo 8.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on arkipv ...
Hyvin monilla vapaapäivä siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on arkipv ...
Ai on vai?!? Enpä millään olisi tiennyt, että perjantai on arkipäivä. Onpa hyvä että kerroit!
P.S. Ainakaan omassa perhe-elämässäni ei ole tapana herätä sen enempää pyhänä kuin arkenakaan ennen klo 8.
t. eri
No sä oletkin työtön luuseri. Me jotkut haluamme itse elättää lapsemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on arkipv ...
t. eri
No sä oletkin työtön luuseri. Me jotkut haluamme itse elättää lapsemme.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en edes ole. Sinulle ilmeisesti tuntematon asia, että kaikki eivät tee töitä 8-16. Tuskin siis elätät lapsiasia. Muutoinhan tuo työelämän itsestäänselvyys olisi sinulle tuttu juttu.
Sen jälkeen on entistä kuumempi, kun veri lähtee kiertämään vilkkaammin.