Mitä te ihmiset teette kun haluaisitte puhua jollekin, mutta kukaan ei ehdi kuunnella?
Kommentit (13)
Tämä onn sun tapa katsoa maaailmaa ja jos jatkaat tälllälinjallla ettet näe nenääsi pidemmällle niin populääärikulttuurissa olet narsissi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onn sun tapa katsoa maaailmaa ja jos jatkaat tälllälinjallla ettet näe nenääsi pidemmällle niin populääärikulttuurissa olet narsissi.
En saanut ihan kiinni ajatuksesta
Olen miettinyt että soittaisin auttavaan puhelimeen.
Ehkä kannattaisi hankkia parempia läheisiä. Ihmiset, joilla on aina kiire, ovat aika rasittavia
Soitan itselleni ja sitten hölötän sydämeni kyllyydestä. Parasta asiassa on se, että käsitellyt asiat eivät leviää juoruilujen aiheeksi kun on käsitelty vain oman kesken.
Minulla on onnekseni paras ystävä, jonka kanssa lähetellään ääniviestejä. Ei tarvitse olla mitään järkevää asiaa, tai toisaalta voi olla tosi tärkeä juttu mielen päällä. Ei kuitenkaan edellytä läsnäoloa just silloin vaan toinen kuuntelee 24 h sisällä ja vastaa samalla mitalla. Super.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on onnekseni paras ystävä, jonka kanssa lähetellään ääniviestejä. Ei tarvitse olla mitään järkevää asiaa, tai toisaalta voi olla tosi tärkeä juttu mielen päällä. Ei kuitenkaan edellytä läsnäoloa just silloin vaan toinen kuuntelee 24 h sisällä ja vastaa samalla mitalla. Super.
Sitten kun se bestis löytää miehen niin toi teidän suhde loppuu. Been there
Vierailija kirjoitti:
Puhun kissalle. Kissa vastaa.
Kissas häpee sua.
Vauvapalstalle