Keltainen ruusu
Olin miespuolisen työkaverini kanssa Hesassa kurssilla. Otettiin illalla aika reippaasti viinaa. Kaveri kysyi olenko kuullut Keltaisesta ruususta. No en ollut ja hän ehdotti, että lähdetään käymään. Sen verran olin huppelissa, että ei ujostuttanut yhtään. Sisään maksoi muistaakseni 15€. Aika hämyinen paikkahan se oli. Pieniä koppeja, joissa pyöri pornoleffoja oli pitkät rivit. Joissakin oli ovi auki ja mies tai miehet touhusivat siellä estoitta. Pakko myöntää, että minulla alkoi pikkuhousut kastua. Tultiin sellaiseen isoon TV-tilaan, jossa pyöri kanssa pornofilmi. Siellä oli pariskunta täydessä touhussa. Nainen ratsasti miehen sylissä rinnat paljaana. Sitten nainen polvistui miehen eteen ja alkoi imeä miehen kullia ja herranjestas millaista salkoa. Minun oli aivan pakko työntää käteni housuun ja hieroa glitoristani. Kaverinikin kaivoi kullinsa esiin ja alkoi runkata. En ollut ennen hänen kulliaan nähnytkään. Menin myös polvilleni ja aloin imeä ja runkata tuota kovaa patukkaa. Toisella kädellä runkkasin hulluna himosta kiimaista vittuani. Kaveri räjäytti suuhuni melkoisen lastin ja minä laukesin täristen saman tien. Eka, mutta ei viimeinen kerta Keltaisessa ruusussa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 48v kivan näköinen mies...menossa Ruusuun tänään 18.00 jälkeen...muita?
Eikä, onko guru ollut mestoilla?????? Mahtanut olla guumaa, intohimoista ja nautinnollista.
Vtut siellä naisia on, ehkä erehdyksessä tällaisten postausten takia joku pariskunta sinne eksyy mutta se on homomiesten cruisailupaikka. Tiedän koska käyn siellä pari kertaa kuussa. Kerran olen naisen nähnyt, oli yhden homon/bi-miehen mukana katselemassa kun miestä pantiin. Yhdellä lipulla saa olla niin monta tuntia kuin haluaa. Siellä käy paljon porukkaa toki hiljaisempia hetkiä välillä. Rehellistä cruisingia. Jos hakee vähän enemmän jännitystä ni Kampin 5. kerroksen vessa on paratiisi. Ei ole hiljaisia hetkiä, aina on kundeja tyrkyllä, nuoria, vessa on suuri ja reunimmainen pisuaaririvistö on paras. AINA on ollut toimintaa. Käyn sielläkin välillä. Enkä muuten ole kaappihomo eikä ole vaimoa tai tyttöystävää mut en jaksa vakiintua vielä vaan haluan mahdollisimman anonyymia seksiä mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lähemmin 5. kerroksen vessasta? Maksullisia? Kopeissa?
Vtut siellä naisia on, ehkä erehdyksessä tällaisten postausten takia joku pariskunta sinne eksyy mutta se on homomiesten cruisailupaikka. Tiedän koska käyn siellä pari kertaa kuussa. Kerran olen naisen nähnyt, oli yhden homon/bi-miehen mukana katselemassa kun miestä pantiin. Yhdellä lipulla saa olla niin monta tuntia kuin haluaa. Siellä käy paljon porukkaa toki hiljaisempia hetkiä välillä. Rehellistä cruisingia. Jos hakee vähän enemmän jännitystä ni Kampin 5. kerroksen vessa on paratiisi. Ei ole hiljaisia hetkiä, aina on kundeja tyrkyllä, nuoria, vessa on suuri ja reunimmainen pisuaaririvistö on paras. AINA on ollut toimintaa. Käyn sielläkin välillä. Enkä muuten ole kaappihomo eikä ole vaimoa tai tyttöystävää mut en jaksa vakiintua vielä vaan haluan mahdollisimman anonyymia seksiä mahdollisimman paljon.
Kampin keskuksen 5. kerroksen vessat ovat siis cruisingpaikkoja, ei maksullista . Normi-cruisailua r*nkku- ja handjob -meininkiä, osa vain katselemassa, osa menee yhdessä koppeihin. Jos ei tunne kruisailukulttuuria niin kannattaa vähän lukea vessa-kruisailusta ja mennä aluksi vain katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kampin keskuksen 5. kerroksen vessat ovat siis cruisingpaikkoja, ei maksullista . Normi-cruisailua r*nkku- ja handjob -meininkiä, osa vain katselemassa, osa menee yhdessä koppeihin. Jos ei tunne kruisailukulttuuria niin kannattaa vähän lukea vessa-kruisailusta ja mennä aluksi vain katselemaan.
ja kyseessä siis miesten vessat, ja miesten välinen kruisailu
what timings are best either in keltainen or kamppi?
Vierailija kirjoitti:
Vtut siellä naisia on, ehkä erehdyksessä tällaisten postausten takia joku pariskunta sinne eksyy mutta se on homomiesten cruisailupaikka. Tiedän koska käyn siellä pari kertaa kuussa. Kerran olen naisen nähnyt, oli yhden homon/bi-miehen mukana katselemassa kun miestä pantiin. Yhdellä lipulla saa olla niin monta tuntia kuin haluaa. Siellä käy paljon porukkaa toki hiljaisempia hetkiä välillä. Rehellistä cruisingia. Jos hakee vähän enemmän jännitystä ni Kampin 5. kerroksen vessa on paratiisi. Ei ole hiljaisia hetkiä, aina on kundeja tyrkyllä, nuoria, vessa on suuri ja reunimmainen pisuaaririvistö on paras. AINA on ollut toimintaa. Käyn sielläkin välillä. Enkä muuten ole kaappihomo eikä ole vaimoa tai tyttöystävää mut en jaksa vakiintua vielä vaan haluan mahdollisimman anonyymia seksiä mahdollisimman paljon.
Ootko käyny Dianapuistossa? Monasti on päässyt sinne toimistollekki missä nahkasohvat..
Alko tehä taas pimppiä mieli kun sanoit et oli pakko tyydyttää pimppi💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtut siellä naisia on, ehkä erehdyksessä tällaisten postausten takia joku pariskunta sinne eksyy mutta se on homomiesten cruisailupaikka. Tiedän koska käyn siellä pari kertaa kuussa. Kerran olen naisen nähnyt, oli yhden homon/bi-miehen mukana katselemassa kun miestä pantiin. Yhdellä lipulla saa olla niin monta tuntia kuin haluaa. Siellä käy paljon porukkaa toki hiljaisempia hetkiä välillä. Rehellistä cruisingia. Jos hakee vähän enemmän jännitystä ni Kampin 5. kerroksen vessa on paratiisi. Ei ole hiljaisia hetkiä, aina on kundeja tyrkyllä, nuoria, vessa on suuri ja reunimmainen pisuaaririvistö on paras. AINA on ollut toimintaa. Käyn sielläkin välillä. Enkä muuten ole kaappihomo eikä ole vaimoa tai tyttöystävää mut en jaksa vakiintua vielä vaan haluan mahdollisimman anonyymia seksiä mahdollisimman paljon.
Ootko käyny Dianapuistossa? Monasti on päässyt sinne toimistollekki missä nahkasohvat..
Mikäs paikka tuo toimisto oikein on 😳 Ja minkäslaista sakkia?
Joutuuko tässä aikuinen nainen laskea pikkuhousut kans, on niin kiimaista tekstiä...No joutuihan sitä ja tuli äkkiä, mut ei kunnollinen ork....Hieroin molemmilla käsillä, toisella ylempää ja toisella alempaa...
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko tässä aikuinen nainen laskea pikkuhousut kans, on niin kiimaista tekstiä...No joutuihan sitä ja tuli äkkiä, mut ei kunnollinen ork....Hieroin molemmilla käsillä, toisella ylempää ja toisella alempaa...
Ok. Kiva kun kerroit.
Ruusu on kiva ja ihana rento paikka,kiva käydä ja pitää kivaa. Varsinkin kun saa imeä ja olla pantavana / fistattavana. On kivaa olla kimppa ja saada iso kumppanin reikään samaan aikaan, ja paljon ja kauan laatit sisään ja jasittwn viellä imee kun on pantu. Aahh lisää
!terv avoin ja halukas...
Käyn siellä usein tyttöilemässä ja zumballa ihanasti pyöristynyt pyllyni kyllä kelpaa monille naimissa oleville miehile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtut siellä naisia on, ehkä erehdyksessä tällaisten postausten takia joku pariskunta sinne eksyy mutta se on homomiesten cruisailupaikka. Tiedän koska käyn siellä pari kertaa kuussa. Kerran olen naisen nähnyt, oli yhden homon/bi-miehen mukana katselemassa kun miestä pantiin. Yhdellä lipulla saa olla niin monta tuntia kuin haluaa. Siellä käy paljon porukkaa toki hiljaisempia hetkiä välillä. Rehellistä cruisingia. Jos hakee vähän enemmän jännitystä ni Kampin 5. kerroksen vessa on paratiisi. Ei ole hiljaisia hetkiä, aina on kundeja tyrkyllä, nuoria, vessa on suuri ja reunimmainen pisuaaririvistö on paras. AINA on ollut toimintaa. Käyn sielläkin välillä. Enkä muuten ole kaappihomo eikä ole vaimoa tai tyttöystävää mut en jaksa vakiintua vielä vaan haluan mahdollisimman anonyymia seksiä mahdollisimman paljon.
Ootko käyny Dianapuistossa? Monasti on päässyt sinne toimistollekki missä nahkasohvat..
Mikäs paikka tuo toimisto oikein on 😳 Ja minkäslaista sakkia?
Ihan tavallinen puisto Helsingissä Erottajalla. Ennen oli korkeat puskat jotka peitti näkymän puistoon, enää ei ole, mutta siellä päivystää monesti lihaksikkaita nuoria kundeja. Kyseessä tosiaan sillain legendaarinen paikka että itse Touko Laaksosen sanotaan cruisaileen puistossa. Tuosta toimistosta en tiedä mikä toimisto on, mutta on siinä Yrjönkadun puolella ja monesti on siellä rappukäytävässä jo melkoisia miestenvälisiä.
Moi olisi kiva ja ihana saada imeä sun isoo loppuun. Ja fist dildo asshole. Ja itekin haluan munaa pieneen kiima asshole nam lastit sisään ja kurkkuun.(syvä kurkku
Moi olisi kiva saada isoa kurkkuun ja pieneen pyllyyni. Paljon olen avoin ja haluan lastit sisään ja suuhun.
Syväkurkku ja pieni asshole kirjoitti:
Moi olisi kiva saada isoa kurkkuun ja pieneen pyllyyni. Paljon olen avoin ja haluan lastit sisään ja suuhun.
Kannattaa sitten mennä Keltaiseen ruusuun. Ehkä nähdään siellä.
Saako imeä paljon ja saako panoja?? Olen avoin tahdon
Mä oon 48v kivan näköinen mies...menossa Ruusuun tänään 18.00 jälkeen...muita?