Mitä olette mieltä tästä? Treffeillä "epäsuositun ikisinkkumiehen" kanssa
Eli mä olen itsekin ikisinkku, koska en ole kaunis enkä naisellinen. Kroppa on kuin tukki, enkä osaa yhtään käyttäytyä viekottelevasti. Kukaan ei koskaan lähesty missään ja miehet kaippa pelkää olemusta siten etten itse uskalla lähestyä ketään. Tindeissä yritin joskus, ja lähdin sieltä kun sain vain törkyviestejä ja kolmet treffit ikänsä valehdelleiden miesten kanssa ("nelikymppisiä" = 55+)
Oon viime aikoina ollut puheissa harrastusryhmän kautta yhden miehen kanssa, ollaan ystävystytty ja kävi ilmi että ollaan molemmat ikisinkkuja. Mies kuvasi itsensä lyhyeksi ja ei todellakaan miksikään komistukseksi. Kuulemma aika pienituloinenkin.
No treffeille saapui sitten oikein kivannäköinen, nuorekas, hoikka ja hyvinpukeutunut mies. Olisin veikannut iäksi 30 jotain. Sanoi olleensa introvertti mutta vaikutti enemmänkin sosiaaliselta. Heti joku nainen yritti flirtata siellä kahvilan terassilla. Autokin jotenkin vähän hienompi kuin odottaisi pienituloiselta (?).
Alettiin FB-kavereiksi samalla, ja vähän yllätyin kun kaveriehdotuksissa oli kansanedustajaa ja muuta, ja yhteisiä kavereita niiden kanssa.
Mua pelottaa että tää on jotenkin liian hyvää ollakseen totta :( Ja en oo juoksemassa minkään rahan tai statuksen perässä, palstamiehille tiedoksi. Lähinnä arvelluttaa miten mä voisin kelvata.
Mies on tosi ihana ja meillä oli hauskaa yhdessä. Juotiin kahvit ja käytiin katsomassa yhtä nähtävyyttä.
En tiedä mitä ajatella. Oonko vainoharhainen...tai heikkoitsetuntoinen. Varmaan molempia :/
Kommentit (25)
Vaatimatonta esittämällä pääsee hameen helman alle.
Introvertti ei mitenkään automaattisesti tarkoita epäsosiaalista yksilöä. Minä olen hyvinkin sosiaalinen introvertti. Työni on sosiaalista ja pärjään työssäni hyvin sekä olen pidetty ihminen. En sitten vaan työpäivän jälkeen jaksaisi yhtään sosiaalista kanssakäymistä, vaan haluan vain nököttää yksin kotona omassa rauhassani.
Et voi tietää ennen kuin tutustut. Tutustuminen vaatii silmää myöskin sinulta. Käykää ulkoilemassa ja tavatkaa mahdollisimman usein. JOS epäröit vielä muutaman viikonkin jälkeen, silloin tiedät varmasti ettei toinen ole se oikea. Luota vaistoosi!
Jos mies tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, kannattaa edetä hyvin hitaasti, ja pyrkiä ottamaan selvää se oikea totuus hänestä.
Mihinkään vaatimuksiin ei pidä suostua. Toiveet on kokonaan eri asia. Niistä voi aina neuvotella.