Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä tästä? Treffeillä "epäsuositun ikisinkkumiehen" kanssa

n39
13.05.2021 |

Eli mä olen itsekin ikisinkku, koska en ole kaunis enkä naisellinen. Kroppa on kuin tukki, enkä osaa yhtään käyttäytyä viekottelevasti. Kukaan ei koskaan lähesty missään ja miehet kaippa pelkää olemusta siten etten itse uskalla lähestyä ketään. Tindeissä yritin joskus, ja lähdin sieltä kun sain vain törkyviestejä ja kolmet treffit ikänsä valehdelleiden miesten kanssa ("nelikymppisiä" = 55+)

Oon viime aikoina ollut puheissa harrastusryhmän kautta yhden miehen kanssa, ollaan ystävystytty ja kävi ilmi että ollaan molemmat ikisinkkuja. Mies kuvasi itsensä lyhyeksi ja ei todellakaan miksikään komistukseksi. Kuulemma aika pienituloinenkin.

No treffeille saapui sitten oikein kivannäköinen, nuorekas, hoikka ja hyvinpukeutunut mies. Olisin veikannut iäksi 30 jotain. Sanoi olleensa introvertti mutta vaikutti enemmänkin sosiaaliselta. Heti joku nainen yritti flirtata siellä kahvilan terassilla. Autokin jotenkin vähän hienompi kuin odottaisi pienituloiselta (?).

Alettiin FB-kavereiksi samalla, ja vähän yllätyin kun kaveriehdotuksissa oli kansanedustajaa ja muuta, ja yhteisiä kavereita niiden kanssa.

Mua pelottaa että tää on jotenkin liian hyvää ollakseen totta :( Ja en oo juoksemassa minkään rahan tai statuksen perässä, palstamiehille tiedoksi. Lähinnä arvelluttaa miten mä voisin kelvata.

Mies on tosi ihana ja meillä oli hauskaa yhdessä. Juotiin kahvit ja käytiin katsomassa yhtä nähtävyyttä.

En tiedä mitä ajatella. Oonko vainoharhainen...tai heikkoitsetuntoinen. Varmaan molempia :/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko olee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa mukavalta :) Korjaa sinä löytö talteen, kun ei muille ole kelvannut. 

Vierailija
4/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin outoa on, jos ei vastannut yhtään hänen antamaa mielikuvaa. Onko todella ikisinkku ja mistä syystä? Jos paljastuu valehtelua, niin lopeta suhde.

Vierailija
5/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoi olleensa introvertti mutta vaikutti enemmänkin sosiaaliselta."

Eih ei tämä mene näin

Vierailija
6/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstanaisilta kysyt, niin ainoa vastaus on että jos mies on ikisinkku niin pakkohan siinä on vikaa olla (sama ei koska naisia).

Onko mies valehdellut jostain asiasta? Vai kuulostaako pelkästään vaatimattomalta?

Looginen selitys on että jos vaikka työnsä puolesta tapaa noita silmäätekeviä, niin saattaa ajatella olevansa pienituloinen vaikka olisi ihan tavisammatti ja ok tulot. Ja sitten niissä piireissä ei naista saa ilman vähän isompia meriittejä.

Vierailija
7/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin lukematta, että kyseessä kaksi luuseria. Voi voi.

Vierailija
8/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa markkinoida itseään ja itsetunto ei mitään huippuluokkaa? Onhan tuollaisia miehiä. "Mä olen lyhyt, pienituloinen enkä osaa mitään" vaikka ihan kivannäköisiä ja osaavia miehiä.

Vierailija
9/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eduskuntatalon talonmies joka on tottunut olemaan niissä piireissä matalimman statuksen omaava mies?

Vierailija
10/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vain näet hänet todella komeana koska sulla ei ole ollut muita? Olen huomannut että itsekin ikisinkkunaisena näen todella vaatimattoman näköisetkin miehet komeina. Sellaiset joista kokeneet naiset eivät tykkää.

Toinen vaihtoehto on, että se on joku huijari, koska ne etsii juuri kokemattomia naisia joita on helpompi kusettaa. Näin itsellenikin kävi. Ylipäätään ei kannata kertoa heti alussa kokemattomuudestaan miehille.

Vierailija
11/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit?

Vierailija
12/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä vain näet hänet todella komeana koska sulla ei ole ollut muita? Olen huomannut että itsekin ikisinkkunaisena näen todella vaatimattoman näköisetkin miehet komeina. Sellaiset joista kokeneet naiset eivät tykkää.

Toinen vaihtoehto on, että se on joku huijari, koska ne etsii juuri kokemattomia naisia joita on helpompi kusettaa. Näin itsellenikin kävi. Ylipäätään ei kannata kertoa heti alussa kokemattomuudestaan miehille.

Toisaalta ap kirjoitti että alkoivat somekavereiksi. Sieltä näkee aika äkkiä onko historiassa vaikka 10 ex-naisystävää.

Vierailija
13/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitten tulee mieleen juurikin tuo liian hyvää ollakseen totta. Ehkä penis on olematon?

Vierailija
14/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on näitä muka neitsyitäkin. Ja valhetta kaikki.

Vierailija
15/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti voi olla tarpeen vaatiessa hyvinkin sosiaalinen.

Introvertti on ihminen, joka kaipaa enemmän omaa rauhaa kuin sosiaalisia tilanteita.

Itse introverttina rasitun tilanteista, joissa on paljon vuorovaikutuspareja samanaikaisesti. Myös sillä on merkitystä, millaisen ihmisen (tai eläimen) kanssa minun pitää vuorovaikuttaa, millaisessa asiayhteydessä, ja kuinka kauan.

Vierailija
16/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palstanaisilta kysyt, niin ainoa vastaus on että jos mies on ikisinkku niin pakkohan siinä on vikaa olla (sama ei koska naisia).

Onko mies valehdellut jostain asiasta? Vai kuulostaako pelkästään vaatimattomalta?

Looginen selitys on että jos vaikka työnsä puolesta tapaa noita silmäätekeviä, niin saattaa ajatella olevansa pienituloinen vaikka olisi ihan tavisammatti ja ok tulot. Ja sitten niissä piireissä ei naista saa ilman vähän isompia meriittejä.

Samaa veikkaisin. Ihminen vertaa itseään aina siihen lähipiiriinsä. Samoin tuo käsitys itsestä introverttinä voi pohjautua siihen, että jos koko tuttavapiiri on supersupliikkia yltiöekstroverttiä.

Toinen vaihtoehto on, että ap:lla on harhaisia käsityksiä introversiosta ja hän sekoittaa sen sosiaalisten taitojen puutteeseen tai ujouteen. Näinhän ei ole, vaan introvertti voi olla säkenöivä keskustelija eikä ensinkään ujo -hän vain tarvitsee sitä yksinoloa latautuakseen sitten.

Ap:n käsitys tiettyyn tulotasoon sopivasta autosta voi sekin olla erheellinen. Pienituloisellakin lapsettomalla miehellä voi aivan hyvin olla "kallis" auto, jos on päättänyt priorisoida niin.

Itse muuten tunnen ihan irl tämäntyyppisen miehen, joka oli ikisinkku ja hyvin vaatimaton. Olisi epäilemättä kuvaillut itsensä ei-minkään-näköiseksi (oikeasti äärettömän puoleensavetävä ainakin minun silmiini), kommentoinut, että "noo, ei mulla niin kummoinen palkka ole" jne. Sitten tuttavapiiri vilisee tekniikan tohtoreita sun muita. Kyseinen mies oli uskomaton kultakimpale, olisin oitis korjannut sen talteen mutta olin jo naimisissa (toisen samanlaisen) kanssa. Tarinani mies onneksi sitten löysi itselleen ihastuttavan naisen (sekä sisältä, että ulkoa) ja ovat olleet vuosia onnellisesti naimisissa.

Eli ap, jotkut miehet on oikeasti ihan todella ihania. Itse asiassa niitä on aika paljon. Ja syystä tai toisesta ne voi olla pitkään sinkkuina. Mikään kertomasi ei ole red flag, päinvastoin.

Vierailija
17/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miesmakusi vaan on hiukan erilainen kuin näillä kokeneilla naisilla.

Vierailija
18/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on näitä muka neitsyitäkin. Ja valhetta kaikki.

En sanonut että oon neitsyt. Kaksi seksikokemusta on elämän aikana ollut. Kumpikaan ei mitään sellaista mitä kaipaisin uudelleen.

ap

Vierailija
19/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa markkinoida itseään ja itsetunto ei mitään huippuluokkaa? Onhan tuollaisia miehiä. "Mä olen lyhyt, pienituloinen enkä osaa mitään" vaikka ihan kivannäköisiä ja osaavia miehiä.

Ei tuo mikään itsetuntokysymys ole. Pikemminkin sanoisin, että meidän kulttuurissa miehillä, jotka kehuvat itseään koko ajan, on se huono itsetunto. Kaipaavat ulkopuolista validaatiota kaiken aikaa. Vaatimattomilla miehillä on todennäköisesti täysin realistinen käsitys esim. omasta osaamisesta, mutta eivät kaipaa päänsilitystä.

Ja siinä on sekin, että kun osaaminen on tarpeeksi kovaa, ei sitä osaa enää pitää minään. Itselläni on muutamia taitoja, jotka ihmisiltä keskimäärin puuttuvat, ja olen aina jotenkin kummastunut ja vaivautunut jos niitä kehutaan. Koska minulle ne ovat itsestäänselviä. Omien taitojen kehuskelu itse asiassa kertoo siitä, että ne ei ehkä olekaan niin suuret, kun ei ole tottunut olemaan hyvä siinä mitä tekee. Jos joka onnistumisesta jaksaa tehdä numeron, se kertoo siitä, ettei onnistuminen ole se, mitä tapahtuu koko ajan.

Itse en ikinä huolisi miestä joka kehuu itseään. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

Vierailija
20/25 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku eduskuntatalon talonmies joka on tottunut olemaan niissä piireissä matalimman statuksen omaava mies?

Paljonkin mahdollista. Tein joskus laskutuksella hommia suuryrityksen johdolle. Palkaksi jäi hyvinkin 5 000 euroa/kk. Niissä piireissä olin lähinnä pienituloinen pätkätyöläinen jolla ei ollut kunnianhimoa.

-palstamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi