Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v mies ja 24v nainen. Liikaa ikäeroa?

Vierailija
13.05.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kuulostaa sonnilta.

Vierailija
2/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, miehen näkökulmasta. 24v on ihan lapsi vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä ja mitä väliä?

Vierailija
4/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos nainen tottelee ja nielee.

Vierailija
5/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden päästä mies on 40... :O

Vierailija
6/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole mitään väliä sen jälkeen kun kumpikin on täyttäny 20.

Vierailija
7/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kypsä ikäisekseen ja valmistunut jo yliopistosta. Ei mikään teini enää

ap

Vierailija
8/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa ikäeroa

Vierailija
9/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie tiiä seurustelisinko noin vanhan kanssa

N25

Vierailija
10/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo taida olla. 

Omaa kulta-aikaani naismarkkinoilla on ollut 30 ikävuoden pinnassa. Kymmenisen vuotta nuoremmat naiset näyttävät preferoivan tuossa vaiheessa. 

Vierailija
11/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti liikaa. 

Huonoja elintapoja noudattavat miehet menehtyvät huomattavasti aiemmin kuin naiset. 

Naiselle suosittelen 16-vuotiasta poikaystävää.

Vierailija
12/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mie tiiä seurustelisinko noin vanhan kanssa

N25

35v mies ei ole vanha. Henkisesti samalla tasolla kuin 25v nainen

Vierailija
13/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo taida olla. 

Omaa kulta-aikaani naismarkkinoilla on ollut 30 ikävuoden pinnassa. Kymmenisen vuotta nuoremmat naiset näyttävät preferoivan tuossa vaiheessa. 

Sonni;)

Vierailija
14/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pääasia että nainen tottelee. Vanhemmiten alkavat vikuroida.

Vierailija
15/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pari itse on sitä mieltä, että ei ole, niin tuskin siinä kenelläkään muulla mitään sanomista on.

Vierailija
16/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 8 vuotta ikäeroa. Olin 19 ja mies 27. Ei se silloin haitannut, oli oikeastaan helpompaa kun olin itse ns. ummikko ja opeteltiin siinä asumaan ja olemaan yhdessä. Nyt kun olen 32 ja mies täyttää 40, jotenkin alkaa haitata. Lapsia pitäisi alkaa tekemään, mutta mies senkun vanhenee kokoajan. Itse olen hehkeimmilläni, mutta mies alkaa ukottua. Harmaantunut lähes täysin, lihonut, laiskistunut ja nykyään vaikea saada innostumaan mistään uudesta. Oli kyse sitten remontoinnista, matkoista, eri tapahtumiin menosta, uusista resepteistä jne. Tässä nyt rehellinen vastaus, jota pyydettiin. Itselläni oli aavistus, että näin voi käydä ja näin kävi. Mutta toisaalta olen itsekin aikuistunut tässä ajassa ja muuttunut paljon ihmisenä, kun olen itseni löytänyt. Nyt punnitaankin, ollaanko me edelleen hyvä mach niinkuin alkuaikoina.

Vierailija
17/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(35/2) + 7 = 24,5. 

Ei ole liian nuori. 

Vierailija
18/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 8 vuotta ikäeroa. Olin 19 ja mies 27. Ei se silloin haitannut, oli oikeastaan helpompaa kun olin itse ns. ummikko ja opeteltiin siinä asumaan ja olemaan yhdessä. Nyt kun olen 32 ja mies täyttää 40, jotenkin alkaa haitata. Lapsia pitäisi alkaa tekemään, mutta mies senkun vanhenee kokoajan. Itse olen hehkeimmilläni, mutta mies alkaa ukottua. Harmaantunut lähes täysin, lihonut, laiskistunut ja nykyään vaikea saada innostumaan mistään uudesta. Oli kyse sitten remontoinnista, matkoista, eri tapahtumiin menosta, uusista resepteistä jne. Tässä nyt rehellinen vastaus, jota pyydettiin. Itselläni oli aavistus, että näin voi käydä ja näin kävi. Mutta toisaalta olen itsekin aikuistunut tässä ajassa ja muuttunut paljon ihmisenä, kun olen itseni löytänyt. Nyt punnitaankin, ollaanko me edelleen hyvä mach niinkuin alkuaikoina.

Miksi ette tehneet lapsia kun olit esim. 25. Silloin mies olisi ollut "vasta" 33 eli täydellisen ikäinen isäksi.

Lisäksi, käske se lenkille. 40v on liian nuori ikä muuttua ukoksi

Vierailija
19/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No verratkaa Dannyyn ja Helmeen... tuo ei ole mitään. 

Vierailija
20/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ovat muut aina kehuneet, että olen kova innostumaan. Olen nyt 52. Eli se ei ole välttämättä ikäkysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän