Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurannut naapurin ikkunoita herkeämättä, verhot ovat koko ajan kiinni. Eilen kuitenkin

Vierailija
13.05.2021 |

näin vessan ikkunasta, että heidän olohuoneen ikkunasta kurkistettiin verhojen välistä ulos. Juoksin salamana ulos, mutta samantien tuo verho sulkeutui. Että pitikin sattua tuollaiset hankalat naapurit itselle! Kaikki normaali sosiaalisuus on heille vierasta. Ei omakotitaloalueelle tulla asumaan, jos ei olla kiinnostuneita naapurien tekemisistä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko leikata mun nurmikon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä

Vierailija
4/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kuivakakku ja vie se naapuriin. Siitä saatte jutunjuurta ja toki ne sulle kahvitkin keittää. Muista sitten kertoa miten läheiset välit teillä oli entisten naapureiden kanssa. Siis niiden, jotka on paennut paikkakunnalta sun sosiaalisuuden takia.

Vierailija
5/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kuulostaa mun naapurilta ,

Vierailija
6/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Kuulostaa mun naapurilta ,

Niin munkin ja naapuri tosiaan toi meille todella kuivan ja mauttoman kuivakakun. Ihasteli vielä meidän verhoja ja hämmästeli, miksi ne on aina kiinni. No, miksiköhän.

Vierailija
7/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene sosiaalisesti esittäytymään ovelle vaan kurkit ikkunasta

Vierailija
8/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etteköhän väkisinkin tutustu jossain vaiheessa jos naapureita olette.

Vierailija
9/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkososiaalisuus pitäisi tulla oppiaineeksi.

https://yle.fi/uutiset/3-6139728

Vierailija
10/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pimeässä kaukoputkeni kanssa ja tähyilen verhojen raosta ekstroverttinaapurien elämää. Kyllä sitä kaikenlaista näkee...

Vierailija
11/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottista pakkososiaalisuutta on se että harrastetaan tupakointia ja humalajuomista vain siksi että muutkin tekevät niin ja kuvitellaan epäsosiaalisuuden johtavan "syrjäytymiseen". Psykoottista pakkososiaalisuutta on se että "verkostoituminen" on tärkeämpää kuin MIKÄÄN MUU joten jos et ole kiinnostunut verkostoitumaan, olet täysin hyödytön ihminen jota on saatava halventaa miten tahansa, koska onhan ihmisillä oltava "sananvapaus".

Pakkososiaalisuus on sitä että ensin syrjäytetään porukoista, katsos kun kyllähän se nyt vaan on niin että kiusaamisesta, pilkkaamisesta ja muista ihmisistä ylipäätään pitää vaan opetella olemaan välittämättä yhtään - ja sitten tullaan päälle esittelemään omaa paremmuutta säälimällä ja lässyttämällä kuinka "ihminen on laumaeläin ja jokainen tarvitsee muita, ei ole kuule ollenkaan kivaa tuo sun elämäsi kun elät yksin ilman muiden hyväksyntää".

Pakkososiaalisuus on vain sitä, että on sosiaalinen paine olla jotenkin hirmu tuttavallinen.

Vierailija
12/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä. Ei tule liian kuuma kun aurinko ei pääse sisään

Vierailija
13/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on myös ihminen, osa kykenee ajattelemaan monenlaisia asioita, ja ymmärtämään ettei kaikista ole small talkiin. Maailmassa on aina ollut syrjään vetäytyviä tyyppejä, joille on haaste jopa tervehtiminen.

Vierailija
14/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kaikki ei vaan ymmärrä sitä että voi vastata parilla sanalla ja ei kiinnosta muu kuin tervehtiminen. Kyllä vaan on niin että osa ihmisistä on sellaisia joita ei voi edes tervehtiä muuten saat varsinaisen riesan kimppuusi ja sellainen ei osaa lopettaa ennen kuin sanoo vähän rumasti. No sitten onkin itse leimattu kpääksi.

Moni kyllä sietää paljon paremmin näitä jotka ei tervehdi ja ovat omissa oloissaan.

Harvat sietää niittä jotka ponnahtavat kärppänä joka paikasta kyselemään kuulumisia.

Vierailija
15/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, tämäkin on täällä jo ollut.

0/5

Keksikää nyt edes jotakin omaa.

Vierailija
16/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin verhonraosta näkyi karva. Tiputin sille postiluukusta sakset ja gileten että saa asiansa kuntoon.

Vierailija
17/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehdin naapureita ja vaihdan muutaman sanan ja siihen se sitten jääkin.

Jotkut naapureista haluaisi kahvitella mutta olen kieltäytynyt kohteliaasti.

Pysyy paremmat välit kun ei ala liian tuttavalliseksi.

Vierailija
18/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy tuosta alkaa ihan loputon kierre. Kohta pitää jo alkaa tervehtiä ihmisiä kaupassa, hississä, pankkiautomaatilla, bensa-asemalla, kioskilla ja ties missä.

Kaikki oma aika ja yksityisyys on silloin menetetty ja kaikki aika menee tervehtiessä ja kuulumisia kysellessä.

Vierailija
19/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet eri ikäinen, eri elämänvaiheessa kuin naapurisi, ei sitä asiaa oikein voi väkisinkään keksiä teidän välille. Siinä missä sinua ei kiinnosta naapurin jutut, ei myöskään naapuria kiinnosta sinun jutut.

Vierailija
20/23 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiikaroitko siellä naapureiden pihaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä