Mies paljastuikin että on naimisissa...
Olen tapaillut noin puoli vuotta ihanaa miestä, joka on minua vielä 15vuotta vanhempi. Olen itse 24v ja mies 39v... näemme kerran kuukaudessa ja ollaan yleensä viikonloppu yhdessä ja soitellaan/laitellaan viestiä pitkin viikkoa. Kerroin miehelle, että olen ihastumassa häneen ( ja oikeasti olen, ajattelen miestä kokoajan). Mies sitten sanoi, että sillä on vaimo ja yksi pieni lapsi!! Ja että ei tästä meidän suhteesta voi mitään seurustelusuhdetta tulla virallisesti, mutta välittää silti minusta kuulemma. Olen niin raivoissani ja vihainen, koska harvoin ihastun kehenkään ja nyt olen vielä mennyt ihastumaan minua vanhempaan mieheen vielä. Tuntuu vaan niin paskalta ja hyväksikäytetyltä ololta. Tekisi mieli kertoa tälle vaimolle tästä miehestä. Mies vielä haluaisi tavata minua ... anteeksi epäselvä viesti, mutta ajatukset on ihan sekaisin.
Kommentit (19)
Olet nuori nainen ja löydät miehen, joka on vapaa ja välittää tunteistasi. Ymmärrät varmaan, että et tuollaisessa suhteessa voi olla missä mies on salaillut noin isoa asiaa. Inhottaa ihmiset ketkä käyttää toisten tunteita hyväksi!!
"Paljastuikin että mies on naimisissa" There, I fixed it for you.
Kuinka hvetin huonosti ihmiset osaa suomea kun sanatkin menevät ihan väärään järjestykseen`?
Lukekaa sen facefiidin sijaan enemmän kirjoja.
Härskejä miehiä riittää... että koko tyyppi ja unohda. Vaimolle ei ehkä kannata kertoa noin suuttuneessa mielentilassa
Haiskahtaa vahvasti siltä että Ikis on päässyt suljetulta osastolta.
Haiskahtaa provolle, mutta jos on totta niin käräytä ukko.
Mä paljastaisin välittömästi vaimolle sen miehen käytöksen. Ei tuollaista voi tehdä!
"Hei, henkilö x tässä, olen miehesi kaveri ja viettänyt aikaa hänen kanssaan mutta sain pakit häneltä joten jätä se sika!"
Miten 24-vuotias Voi kirjoittaa noin huonoa suomea?!
Provo. Vielä menin vielä provoonkin kun vielä olikin vanha.
Eikö tuo ole ihan normisettiä?
Tai sitten paljastuu lukuisien puheluiden ja viestittelyjen jälkeen tavatessa, että mies/nainen olikin lihavampi/laihempi/nuorempi/vanhempi/ryppyinen/kalju/tatuoitu/ruma/audi-bemaripaskakuski/liian tavallinen jne jne...
Sattuu varmasti.
Vituttaa, nätisti sanottuna.
Oma hölmöys ja toisen kuspäisyys.
Mutta semmosta se on.
Elämä ja rakkaus.
Puolenvuoden päästä, toivottavasti aikaisemminkin - tuohon nyt et ainakaan roikkumaanjää, et mieheen etkä olotilaan - jo uudet kuviot.
Vanhempi mies käyttää nuorta naista hyväkseen...kyllä minä vaimona haluaisin todella tietää, jos nurkissa olisi noin kusipää .
Provo. Ja provon tekijäkin on hyvin tunnettu tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
"Paljastuikin että mies on naimisissa" There, I fixed it for you.
Kuinka hvetin huonosti ihmiset osaa suomea kun sanatkin menevät ihan väärään järjestykseen`?
Lukekaa sen facefiidin sijaan enemmän kirjoja.
Jep. Joku täällä pari päivää sitten kirjoitti: "En voisi seurustella miestä". En itsekään kirjoita täydellisesti, mutta hämmentäviä ovat nämä yhä lisääntyvät väärät muodot. Mistä sellaiset edes tulevat? Miten korva ei kerro, ettei niin voi sanoa?
Vajaa 20 vuotta sitten, kun itse olin lukiossa, internetin negatiivisesta vaikutuksesta kieleen alettiin puhua ihan tosissaan. Silloin hyssyteltiin, että hyvä se vaan on, että kieli elää ja muuttuu. No, onhan se tiettyyn rajaan asti totta, mutta... Nyt niitetään sitä satoa, kun teinit eivät ihan oikeasti osaa enää lukea tai kirjoittaa eivätkä ymmärrä lukemaansa. Keskittymiskyky riittää tasan 15 sekunnin TikTok-videoon.
Yllättävän vähän täällä keskustelupalstalla tapahtuu ihmisille mitään, kun heti ollaan tuomitsemassa, että ei tällaista voi tapahtua.
Kokemuksesta voin kertoa, että minulle jokunen vuosi tapahtui sama asia. En kertonut vaimolle, ajattelin, että karma hoitaa asian. Aikaa siinä meni, kun pääsin yli ja nyt mietin, että mitä hittoa näin edes koko miehessä.
Olen seurustellut nuorena useankin varatun miehen kanssa. Seksisuhteita ei mitään vakavaa sidettä näihin miehiin puoleltani. Minä olen ollut aina halukas ja ehkä näin jälkikäteen ajatellen yliseksuaalinen. Miehiä tuli ja meni. Olen ollut avioliitossakin kaksi kertaa ja kerran avoliitossa.
Tiedän että yksi avioliitto on purkautunut takiani, näin kuulin kyliltä. Kerran yksi mies oli luonani kun vaimonsa hakkasi oveani. Oltiin hipihiljaa ja pantiin vaan, tilanne oli kiihottava.
Taas, sulla se käy paskamäihä.