Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaikuttaisi elämääsi se, jos et tästä päivästä eteenpäin voisi enää harrastaa s eksiä

Vierailija
13.05.2021 |

esimerkiksi sairauden vuoksi ei tulisi onnistumaan

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikein onnellinen. Itse asiassa, lopetin mokoman homman ihan itse jo vuosia sitten ja en ole koskaan voinut paremmin.

Vierailija
22/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja muutenkin sanoisin että tämä sinkkuus on itselleni suurempi ongelma kuin seksittömyys. Olen niin perhekeskeinen parisuhdeihminen ettei yksin eläminen ole mun juttu ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi, olen pettynyt miehiin siinä mielessä.

Sama ja naiset ei kiinnosta.

N40+

Vierailija
24/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisin ammattilaiseksi.

Vierailija
25/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut parisuhteessa viimeksi 29-vuotiaana eli tässä olen nyt reilu 15 vuotta ollut ilman joten mikään ei muuttuisi.

Etenkin kun olen ollut jo pidempään täysin varma, etten tule enää koskaan seksiä harrastamaan. Kyllä se harmittaa enkä kyllä olisi ikinä uskonut tuolloin alta 30-vuotiaana että tämä on mun vika kerta ikinä. Enhän mä edes muista sitä, koska niin normaalia sen harrastaminen oli.

N44

No miks ette sitten pokaa miestä tinderistä ja harrasta seksiä? Ei oo naisena vaikeeta

Vierailija
26/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juuri mitenkään. Mä olen tuleva yh-äiti, enkä halua harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella. Hyvän parisuhteen löytäminen tässä tilanteessa on melkein mahdottomuus. Eli olen jo henkisesti varautunut siihen, että mun seksielämä loppui jo heti alkuunsa. Harmi, koska mä pidän (hyvästä) parisuhdeseksistä ja parisuhteessa olemisesta muutenkin.

Vierailija
27/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ”harrastaa” seksiä? Työpaikkahaastattelussa jos kysytään: mitä harrastat? Voiko muka sanoa: seksiä.

Voi, mutta ei se auta luultavasti töihin pääsyssä, ainakaan minun alallani.

N40

Vierailija
28/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta tätä tilannetta mitenkään.

Vierailija
29/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naimisiin. Seksielämä kuolee itsestään. Ei se sonnikaan jaksa samaa lehmää koko ajan jyystää. 

Vierailija
30/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut parisuhteessa viimeksi 29-vuotiaana eli tässä olen nyt reilu 15 vuotta ollut ilman joten mikään ei muuttuisi.

Etenkin kun olen ollut jo pidempään täysin varma, etten tule enää koskaan seksiä harrastamaan. Kyllä se harmittaa enkä kyllä olisi ikinä uskonut tuolloin alta 30-vuotiaana että tämä on mun vika kerta ikinä. Enhän mä edes muista sitä, koska niin normaalia sen harrastaminen oli.

N44

No miks ette sitten pokaa miestä tinderistä ja harrasta seksiä? Ei oo naisena vaikeeta

Ei kiinnosta irtoseksi.

Vierailija
31/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
32/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voisi masturboida, niin sitten kyllä olisi kova paikka, mutta muuten ei vaikuttaisi mitään. 

Vierailija
33/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Tekommulkulla ja klitoriskiihottimella saa niin tajuttoman kovat orgasmit, että minä en ainakaan miestä tarvitse enää seksiin.

Eri

Vierailija
34/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuttaisi. Velhon hattu on jo saatu ja asian suhteen luovutettu. Toki, jos syy sille miksi seksiä ei voisi harrastaa olisi jokin terveydellinen, esim. testojen lasku, niin sitten voisi vaikuttaa. Olen tykästynyt kehonrakennukseen todella paljon.

Vierailija
35/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on lantion alueella vaikeahko hermostovaurio, eikä seksi onnistu. Tai onnistuu, mutta sattuu, joten ei kiinnosta. Mutta se on pienin paha tässä, sillä moni muukin ihan arkinen asia aina vessassa käynnistä alkaen sattuu.

Vierailija
36/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessani seksi on tosi hyvää ja lisää läheisyyttä. Kyllä se kova pala olisi.

Vierailija
37/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne pysyy samana. Pari vuotta ollut jo ilman.

Vierailija
38/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ole tullut harrastettua seksiä 20 vuoteen, joten ei tunnu enää miltään. Ei sitä edes muista miltä tuntuu, eikä osaa enää kaivata. Joskus haaveilen suutelemisesta ja sitä on jotenkin helpompi muistella, mutta tuskin elinaikanani tulen suutelemaan. 

Tällaista on epäviehättävänä 47-vuotiaana naisena oleminen. 

Vierailija
39/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Seksihalut on muutenkin aika pienet, en kokisi menettäväni yhtään mitään. Oikeastaan olisi helpotus ettei tarvitsisi enää harrastella. Avioliitossa olen, seksiä nyt ehkä kerran viikossa tai kahdessa, miehelle tärkeää. Itse saan paljon enemmän iloa vaikkapa hyvästä ruuasta. N40

Vierailija
40/52 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullista luettavaa yllä.. onko nautinnollinen seksi kadonnut parisuhteista? Tai onko asianlaita aina ollut näin?

Jos en enää ikinä saisi seksiä niin olisihan se vaikea paikka. Toisaalta uskon, että pystyisin elämään ilman sitä. Jos olisi pakko. Mutta ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta en voisi elää. Tai uskon, että kärsisin siitä ainakin kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi