Miten vaikuttaisi elämääsi se, jos et tästä päivästä eteenpäin voisi enää harrastaa s eksiä
esimerkiksi sairauden vuoksi ei tulisi onnistumaan
Kommentit (52)
Mikään ei muuttuisi nykytilanteesta joten kyllä se helposti menisi. En osaa kaivata seksiä kun en ole koskaan kokenut hyvää seksiä ja huonoakin parikymmentä vuotta sitten mieheni kanssa. Toki jos itsetyydytyskin otettaisiin pois voisi olla vähän outoa, mutta onneksi olen nainen niin minulta pitäisi onnistua se homma lopun ikäni.
No, eipä tuota ole ollut pian 4-vuoteen eli ei mitään eroa/väliä.
Ei haittaisi, olen pettynyt miehiin siinä mielessä.
Kyllä vaikuttaisi ja paljon. Me kyllä harrastellaan päivittäin, ja joskus moneenkin kertaan vrk. Mutta jos jokin sairaus estäisi tuon niin kaippa siihenkin tottuisi ajan kanssa, jos ei sille mitään voi niin ei kai siinä sitten...
Harmittaisi kyllä.
N40
Harmittaisi vietävästi, olisi ison kriisin paikka. Kyllä siitä yli pääsisi varmasti ajan kanssa, mutta kokisin että jotain todella olennaista omasta fyysisestä ja henkisestä kokemusmaailmasta ja ihmisenä olemisesta jäisi vajaaksi. Varmasti kaipaisin sitä koko loppuelämäni.
Kuka ”harrastaa” seksiä? Työpaikkahaastattelussa jos kysytään: mitä harrastat? Voiko muka sanoa: seksiä.
Jos olisi niin paha sairaus, ettei voisi enää harrastaa seksiä, niin luultavasti se sairaus vaikuttaisi ja huolettaisi enemmän kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ”harrastaa” seksiä? Työpaikkahaastattelussa jos kysytään: mitä harrastat? Voiko muka sanoa: seksiä.
Voi. Eri asia kannattaako. Etenkin jos haluaa saada sen paikan.
Mieheni ei halua seksiä, joten sitä on ollut viimeisen seitsemän vuoden aikana alle kymmenen kertaa. Jos tuo 0-2 seksikertaa vuodessa jäisi pois, ei elämäni muuttuisi.
En halua erota, mutta jos löydän miehen, joka kiinnostuu minusta seksuaalisesti, se on varmasti menoa.
Anakonda ollut aika unelias jo pari vuotta, niin eipä taida vaikuttaa mitenkään.
M33v
En kuulu siihen 5% mitä Suomen naiset panee niin tässä ollaan menty jo monta vuotta ilman seksiä. Ei mitään muutosta
M35
Jos se tarkoittaisi myös masturbointia niin elämänlaatuni kärsisi merkittävästi ja syöpään kuolemisen vaara kasvaisi merktitävästi.
Ei haittaisi ollenkaan, täysin yliarvostettua puuhaa. Minulla on parempaa ja mielekkäämpääkin tekemistä.
Ei vaikuttaisi mitenkään ja ei jäisi kaivelemaan.
M35
Nahka-ankkuri on kastettu, joten ei tässä nyt ole mitään, mitä ei olisi jo kokenut.
Tässä on nyt kyllä merkittävä ero sen osalta, sisältääkö tämä "seksi" myös masturboinnin. Oikeaa pariseksiä tulee harrastettua enää ehkä kerran kuussa, ja selviäisin tässä iässä jo hyvin ilmankin, mutta lähes viikoittain pitää laueta oman käden kautta, ja sitä varten onkin kaikenlaisia leluja hankittu. Fyysisellä tasolla sillä tavalla saakin paljon tajunnanräjäyttävämpiä orgasmeja kuin perinteisellä seksillä. Sen sijaan kumppanin läheisyydestä olisi äärimmäisen vaikeaa luopua.
M40
Mä olen ollut parisuhteessa viimeksi 29-vuotiaana eli tässä olen nyt reilu 15 vuotta ollut ilman joten mikään ei muuttuisi.
Etenkin kun olen ollut jo pidempään täysin varma, etten tule enää koskaan seksiä harrastamaan. Kyllä se harmittaa enkä kyllä olisi ikinä uskonut tuolloin alta 30-vuotiaana että tämä on mun vika kerta ikinä. Enhän mä edes muista sitä, koska niin normaalia sen harrastaminen oli.
N44
Ottaen huomioon että en ole tähän päivään asti vielä koskaan harrastanut seksiä ei elämäni tulisi muuttumaan mitenkään