Kaveri suuttui kun en pääse häihin - mitä tekisit tilanteessani?
Olen järjestämässä erästä tapahtumaa, jossa olen pääjärjestäjänä. Kyllä se pystyttäisiin järjestämään ilman minua, mutta minä olen suurimmassa vastuussa järjestelyvuorossa. Olen odottanut kovasti tätä tapahtumaa, mikä on lähellä kotiani. Se järjestetään vuosittain valtakunnallisesti kiertävänä eri puolella Suomea, eli harrastukseen liittyvä. Nyt sitten tuli hääkutsu samalle lauantaille ja se on 350 km päässä, eli ei voi vain piipahtaa. Kyllähän minä häihin mielelläni menisin, mutta en haluaisi olla tästä tapahtumasta pois. Tapahtuma on viikonlopun mittainen.
Kommentit (23)
Jos ystävällesi läsnäolosi olisi ratkaisevan tärkeää, hän olisi varmistanut päivän sopivuuden sinulta ennen lukkoon lyömistä.
Ette te siellä häissä ehtisi seurustella keskenänne muutenkaan. Näette toinen kerta.
Luultavasti vain pettyi, kun olisi halunnut sinut kovasti paikalle. Mutta elämä jatkuu häidenkin jälkeen ja silloin varmaan häntä itseäänkin huvittaa oma suuttumuksensa ja olette taas kuten ennenkin. Tuskin tuollaisesta välit menevät kuin äärimmäisen harvoin. Eli älä ota vakavasti. Onnittele ja lähetä kortti/lahja!