Kaveri suuttui kun en pääse häihin - mitä tekisit tilanteessani?
Olen järjestämässä erästä tapahtumaa, jossa olen pääjärjestäjänä. Kyllä se pystyttäisiin järjestämään ilman minua, mutta minä olen suurimmassa vastuussa järjestelyvuorossa. Olen odottanut kovasti tätä tapahtumaa, mikä on lähellä kotiani. Se järjestetään vuosittain valtakunnallisesti kiertävänä eri puolella Suomea, eli harrastukseen liittyvä. Nyt sitten tuli hääkutsu samalle lauantaille ja se on 350 km päässä, eli ei voi vain piipahtaa. Kyllähän minä häihin mielelläni menisin, mutta en haluaisi olla tästä tapahtumasta pois. Tapahtuma on viikonlopun mittainen.
Kommentit (23)
Jos et pääse niin et päde. Ja kaveri suuttuu. Se on ok. Kaikkia ei voi miellyttää
No sanoisin ystävälle että harmi juttu mutta juuri sinä vkl on iso tapahtuma jossa olen vetovastuussa enkä nyt pääse häihin
Eihän kukaan voi olettaa että kaikki pysäyttää oman elämänsä jonkun toisen höiden takia. Meet sitten kaverin seuraaviin tai sitä seuraaviin häihin
Hääkutsussahan pyydetään ilmoittamaan pääseekö paikalle. Ei se ole vaatimus vaan kutsu, joten siitä voi kieltäytyä.
Onnistuisiko olla mukana järjestelyissä ja osallistua perjantaina ja sunnuntaina?
Miten läheinen kaveri, paras ystävä vai vanha tuttava?
Kuka alapeukuttaa?
KUKA ALAPEUKUTTAA??
Menet kaverin häihin, itsekin sanoit että vuosittain tuo odottamasi tapahtuma on, tuskin ihan joka vuosi kaverisi menee naimisiin.
Juu ihan varmaan nyt näin korona aikaa järjestään tuollaisia tapahtumia. Malttakaa nyt näiden provojen kanssa nyt vielä sen aikaa, että rajoitukset oikeasti puretaan.
Minä toimin aina ensimmäisen varauksen periaatteella, ellei sitten kyseessä ole kuolemantapaus tai muu samaa vakavuusluokkaa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan varmaan nyt näin korona aikaa järjestään tuollaisia tapahtumia. Malttakaa nyt näiden provojen kanssa nyt vielä sen aikaa, että rajoitukset oikeasti puretaan.
Kyllä loppukesän tapahtumia, jopa festareita ollaan edelleen järjestämässä. Sun provovilkku antaa turhan tehokkaasti hälyjä
En peru suunnitelmia. Lähetän lahjan kuitenkin ja pahoittelut että et voinut juhia yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä loppukesän tapahtumia, jopa festareita ollaan edelleen järjestämässä. Sun provovilkku antaa turhan tehokkaasti hälyjä
Mulla vilkku syttyi jo otsikosta.
Sekä häät että tapahtuma vielä perutaan
Teetkö päätöksesi siis äänestystuloksen perusteella? Tekisin kuten itse haluan, on oikeesti lupa olla itsekäs. Osallistuisin tietenkin tapahtumaan jota olen odottanut ja johon olen panostanut. Toisten häät ei niin nappaa.
Sano, että tulet sitten kaverisi seuraaviin häihin.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että tulet sitten kaverisi seuraaviin häihin.
T. Ap
Eläisin omaa elämääni. Toteuttaisin omia suunnitelmiani ja haaveitani, en kaverin.
Itsekäs, minäkö? Eikö sitten se kaveri ole itsekäs, joka on olevinaan maailmannapa ja olettaa toisten hyppivän hänen pillinsä mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Jukolan viestiä ollaan kyllä järjestämässä, se mulle tuli tässä tapauksessa ekana mieleen. Ja tällä hetkellä monissa paikoissa Suomessa on ihan rauhallinen koronatilanne, meillä ainakin on kesälle tulossa ulkoilmatapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuma on loppukesällä ja ei se mikään hirveiden massojen tapahtuma ole, vaan harrastus on pienen porukan, kävijöitä on 40-60. Siinä ollaan suurin osa ajasta ulkona, jos sää vain sallii. Piti itse asiassa olla viime vuonna, mutta siirtyi.
Kyseessä on hyvä lapsuudenystävä, jonka kanssa ollaan nykyään välimatkan takia tekemissä paljon vähemmän kuin lapsena ja nuorena. Tapahtuma jäi viime vuodelta siis väliin, toissa vuonna en päässyt kun ei ollut lomaa ja se oli liian kaukana. Siinäkin on minulla ystäviä, joita en näe kuin tuossa tapahtumassa. Ap.
Vastaat että harmi että et pääse. Elämä on ja suuttumuksen tulee ja menee