Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni kesälomalla ostellessa 800 euroa lastenvaatteisiin, onko liikaa?

Vierailija
17.08.2006 |

Ostin kahdelle pienelle lapselle vaatteita syksyksi ja ensi kesäksi, hintaan sisältyy mm. 7 paria Kavat kenkiä (sain Ruotsista alesta tosi halvalla, n. 11 euroa pari). Lisäksi juhlavaatteita, arkivaatteita, mekkoja, housuja, puseroita, fleeceasuja jne.

Minkä verran on kohtuullista käyttää vuodessa lasten vaatteisiin rahaa? Mies kauhisteli visalaskua, mutta ymmärtää toisaalta kyllä että tämä systeemi helpottaa arkea, kun ei tarvitse olla ensi keväänä kaupoissa juoksemassa ja vertaamassa hintoja...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiska juoksemaan kaupoissa kahden lapsen kanssa ja saan tosi paljon vaatteita heille, koska sukulaisia ja lapsellisia ystäviä on paljon.

Mutta minusta se on niin, että " what ever helps you through the day" eli jos joku äiti jaksaa omaa arkeaan paremmin pukemalla lapsensa nätisti ja nauttii siitä niin tietenkin saa niin tehdä!

Vierailija
22/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavatilla on laadukkaita aika klassisia malleja, jotka eivät eroa paljon vuodesta toiseen. Varmasti hyvä hankinta tuohon hintaan! Täällä olen alesta itse ostanut Kavatin kävelykenkiä n. 30-40 euron hintaan, joten jo kaksien alekenkien hinnalla täältä sait seitsämät! Ja jos näyttää, että joitain kenkiä ei tule käytettyä, älä ota niitä ollenkaan käyttöön, vaan myy vaikka huutonetissä. Uudet hyvät kengät menevät aina kaupaksi.

Mä en muista nyt mikä sun summa oli hankituille vaatteille, mulla menee kolmelle lapselle ostaessa n. 100-200 euroa kk hankintoihin. Tällä viikolla meni parisataa. Summa ei sisällä ulkovaatteita eikä kenkiä. Isommilla lapsilla esim. talvikengät ja sandaalit menevät yleensä kaksi vuotta, niitä ei tule hankittua jokavuosi.

Pienimmälle tulee ostettua määrällisesti eniten, hän kun kasvaa nopeasti.

Ja jos pysyt siinä, ettet hanki kauheasti lisää, vaan käytät nyt hankkimasi vaatteet, hankinnat ovat ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan kauden alussa aina paljon uusista mallistoista. 100 eur/ostoskerta ihan normaali summa. Kyllä se niistä kertyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi