Minkä ikäisenä viitsisi siirtyä harmaisiin hiuksiin?
Ikä 45 ja paljon harmaata värjäyksen alla. Sinkkuihminen olen ja mietin että kelpaisko sitä harmailla enää kellekkäänkyn nytkin seuran löytäminen vaikeeta.
Kommentit (43)
Minä olen 59-vuotias ja odottelen edelleen, että koska hiukset harmaantuvat. Muutama harmaa hius on ollut viimeisen kymmenen vuotta mutta eivät ne ole lisääntyneet. Tykkäisin harmaista hiuksista, jos joskus sellaiset luonnollisesti saan.
Ihan miten tykkäät. Itse en viitsi värjätä, harmaata siellä täällä ja jos tahti sama niin aika pitkään kuluu ennen kuin on koko pää harmaana. Ikää 47.
No mä siirryn sitten arkussa, kun kampaaja ei enää suostu moppia värjäämään.
Mä olen niiiiin kateellinen nuorena harmaantuville. Mä olen 45 ja vissiin yks harmaa karva päässä. Olen blondannut hiuksia jo vuosia, mutta se on niin rasittavaa (sekä mulle että hiuksille) kun tarvii kolmen viikon välein blondata, että antaisin oikean käteni luonnostaan harmaista hiuksista!
Harmaahan on muotia. Itsekin tässä pohtinut, jos muuttaisi hiukset harmaaksi. Aika vähän aikaa elämäni aikana olen vaaleampi hiuksinen ollut, joten olisi vaihtelua. Voihan sitä palata feikkiväreihin takasin.
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan röhnöttämistä. Oletko oikeasti niin tyhmä että luulet täällä kyselemällä saavasi vastauksia tuollaisiin typeriin aloituksiin.
Mitä jos vaan poistuisit?
En kykene kun olen koukussa kaltaisiisi vi tt uilijoihin. Puss!
Siirry ihmeessä. Hius on hyväkuntoisempi ilman väriä. Mulla on nyt ekaa kertaa pitkä tukka, tummanvaalea ja harmaat raitoina. Olen 53.
Vierailija kirjoitti:
Harmaahan on muotia. Itsekin tässä pohtinut, jos muuttaisi hiukset harmaaksi. Aika vähän aikaa elämäni aikana olen vaaleampi hiuksinen ollut, joten olisi vaihtelua. Voihan sitä palata feikkiväreihin takasin.
Ei kait harmaat enää muotia ole? Ainakaan missään ei näy. Mulla ei paljoa harmaita tummisa hiuksissa vielä ole, mutta värjäisin ne mielelläni joko pois tai harmaiksi, jos sietäisin värjäyksiä. Näin on todella ruman näköiset.
Oli muotia tai ei, minä annoin hiusteni harmauden kasvaa esiin 50-vuotiaana. Koko prosessi kesti vajaa 2 vuotta. Saan väristä usein kehuja. Viihdyn natuna. Ihanaa, kun ei tarvitse enää tuhlata aikaa ja rahaa hiusten värjäämiseen tai häpeillä juurikasvua.
Aika monet tuttuni ovat päästäneet hiuksensa harmaantumaan jo nelikymppisenä, eikä heitä kiinnosta olla värjäyskierteessä. Aluksi kummastelin asiaa mielessäni, mutta nykyään harmaat hiukset näyttävät aika tyylikkäiltä. Itselläni on vaaleat hiukset, joten harmaat eivät näy, vaikka niitä tulisi. Harmaathan ovat itse asiassa valkoisia hiuksia.
Harmaa sinänsä on ihan kaunis väri, mutta kyllä se vanhentaa. Ensisilmäyksellä näyttää kuusikymppiseltä, vaikka muuten ei olisi ikääntynyt. Siksi ajattelin odotella juurikin suunnilleen siihen ikään. Voi kyllä olla, että kyllästyn värjäämiseen aiemmin, koska juurikasvu alkaa jo olla nopeasti riesana.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait harmaat enää muotia ole? Ainakaan missään ei näy. Mulla ei paljoa harmaita tummisa hiuksissa vielä ole, mutta värjäisin ne mielelläni joko pois tai harmaiksi, jos sietäisin värjäyksiä. Näin on todella ruman näköiset.
Mitä väliä muodilla on? Toki sitä saa seurata jos haluaa, mutta ei se pakko ole. Rumuuskin on makuasia, itse tykkään myös vasta harmaantuvasta, monivärisestä tukasta joten minun silmissäni varmaan käyttäisit kivalta :) Ikävä tietysti jos haluaisit värjätä muttet voi, ei sillä.
En tiedä , olen 57 ja harmaata on, ja olen sävyttänyt noin muutaman viikon välein.
Enemmän harmaassa henk.koht häiritsee tietoisuus ikääntymisestä, nyt on oma värituubi lopussa .
Rohkeutta kerään, että jättäisin väriaineet jo kokonaan pois , ihan egologisista syystäkin.
Äidilläni on nimittäin erittäin kauniin väliset valkoiset hiukset.
Tähän sinkku kuvioon en osaa sanoa mitään.
Oma ukko ei näe/ erota minun kampaajalla käynejäni.
Sillä perusteella luulen, ettei sillä hiusten värillä ole kumppanille merkitystä.
Itse hän on jo kalju.
Harmaa parta ei kyllä nuorenna ketään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet tuttuni ovat päästäneet hiuksensa harmaantumaan jo nelikymppisenä, eikä heitä kiinnosta olla värjäyskierteessä. Aluksi kummastelin asiaa mielessäni, mutta nykyään harmaat hiukset näyttävät aika tyylikkäiltä. Itselläni on vaaleat hiukset, joten harmaat eivät näy, vaikka niitä tulisi. Harmaathan ovat itse asiassa valkoisia hiuksia.
Harmaan kanssa pitää olla kunnollinen selkeä leikkaus, tai muuten näyttää helposti joltain vuohitilan muijalta. Mulla on itselläni juuri sellainen latvoista hapero joka näyttää helposti vanhalta hipiltä. Mutta tykkään väristä tosi paljon.
Minulle on ihan sama minkä ikäisenä muut minua pitävät. Vanheneminen vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa parta ei kyllä nuorenna ketään.
Eikä tarvikaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa sinänsä on ihan kaunis väri, mutta kyllä se vanhentaa. Ensisilmäyksellä näyttää kuusikymppiseltä, vaikka muuten ei olisi ikääntynyt. Siksi ajattelin odotella juurikin suunnilleen siihen ikään. Voi kyllä olla, että kyllästyn värjäämiseen aiemmin, koska juurikasvu alkaa jo olla nopeasti riesana.
N49
Näytän mielummin nuorelta vanhalta kuin vanhalta nuorelta. Mielestäni värjätty hius on usein liian kontrastinen vanhemmalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaan kanssa pitää olla kunnollinen selkeä leikkaus, tai muuten näyttää helposti joltain vuohitilan muijalta. Mulla on itselläni juuri sellainen latvoista hapero joka näyttää helposti vanhalta hipiltä. Mutta tykkään väristä tosi paljon.
Heh, minusta vanha hippi olisi ihan hauska look :D Olen kyllä vähän hippi että ei ihme että tykkään.
Jos tulee sellainen kunnon harmaa kertasysäyksellä niin se voi näyttää tosi hyvältä, kun ottaa käyttöön hopeashampoot jne. Mutta jos se on sellaista että siellä täällä harmaita suortuvia niin värjäisin.