Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä viitsisi siirtyä harmaisiin hiuksiin?

Vierailija
12.05.2021 |

Ikä 45 ja paljon harmaata värjäyksen alla. Sinkkuihminen olen ja mietin että kelpaisko sitä harmailla enää kellekkäänkyn nytkin seuran löytäminen vaikeeta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesään asti lämpimän tummanruskeat hiukset. Sitten sytostaatit vei hiukset kokonaan, ja kun ne vuodenvaihteessa alkoivat kasvaa, ne olikin kauttaaltaan harmaankirjavat, kuin joku eläimen turkki. En tykkää yhtään, näytän tosi vanhalta eikä tukka ole mielestäni yhtään rock, vaikka muut mitä väittävät. Kunhan pituutta tulee lisää, palaan omaan väriin. Ikää on jo 60, mutta en ole valmis harmaantumaan.

Vierailija
42/43 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee sellainen kunnon harmaa kertasysäyksellä niin se voi näyttää tosi hyvältä, kun ottaa käyttöön hopeashampoot jne. Mutta jos se on sellaista että siellä täällä harmaita suortuvia niin värjäisin.

Sitten on kuitenkin juurissa harmaata. Minä antaisin suortuvien kasvaa ihan luonnollisesti ja lopettaisin värjäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 v. Ja oman väriset hiukset. Hieman harmaita hiuksia seassa. Itseä ei haittaa, enkä näytä harmaalta. Nyt ehkä vähän toivon, että kesällä aurinko tekee tehtävänsä ja vähän vaalentaa hiuksia.