Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miissä menee raja miehen valehtelussa jotta et enää katsoisi sitä läpi sormien?

Vierailija
12.05.2021 |

Jos mies esim valehtelee pituuttaan 0,5cm ylöpäin, onko se ok? Entä 2cm, 5cm, 10cm+??

Entäs ikä? Välillä unohtuu että oon täyttäynyt jo tänä vuonna. Meneekö se siitä poikki? Entä -5v? Se kun menee helposti läpi. Myös -10v.

Entä omaisuus, jos ne instakuvat onkin otettu kaverin kämpässä, olisiko se ok? Siis jos kyseinen mies ei siis missään vaiheessa kuitenkaan väittänyt suvisaaristossa olevaa kivitaloa ja autotallissa olevaa audia omikseen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaisin että mies selvästi valehtelee, saati jos vielä johtaakseen minua tahallisesti harhaan, niin siinä se raja tietenkin kulkee.

Jos 2v seurustelun jälkeen selviäisi ettã mies on 3cm ilmoitettua lyhyempi niin jättäisit? Joopa JOooh.

Olen nainen ja olen koko aikuisikäni luullut olevani 3-4 cm lyhyempi kuin mitä olen koska yksi väärä mittaustulos minkä jälkeen ei koskaan mitattu paitsi vasta kymmeniä vuosia myöhemmin. Vahinkoja sattuu.

Vierailija
22/22 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus nyt niin ja näin. Yleisesti löytyy muitakin huononitsetunnon piirteitä mikäli siittä lähtee valehtelemaan. Ihan hyvin voi jättää kertomatta tai heittää sinnepäin "jotain 170". Arvoista ja moraalikäaityksistä sitte taas ei tulis ikinä valehdella. Ei ole mitään kuvottavampaa kuin joku joka kopioi arvoja toiselta mut sitte kuitenkin ajattelee ihan päinvastoin. Ja nää aina jaksaa sitte itkeä miten "pienestä asiasta" jätetty tai joku suuttunu. Kuvottavia otuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla